شکایت Batterygate در کره جنوبی با وجود پیروزی ایالات متحده شکست خورد

هرچه باتری قدیمی‌تر شود و چرخه‌های شارژ بیشتری را پشت سر بگذارد، عملکرد آن کاهش می‌یابد. این نه تنها بر میزان مسافتی که یک تلفن می‌تواند در یک روز بدون تمام شدن برق طی کند، تأثیر می‌گذارد، بلکه می‌تواند به این معنی باشد که دیگر نمی‌تواند با انرژی مورد نیاز کارهای با عملکرد بالا سازگاری داشته باشد.

هر دو مورد به تصمیم اپل برای محدود کردن عملکرد آیفون های قدیمی با باتری های محو شده مربوط می شود تا از خاموش شدن غیرمنتظره جلوگیری کند. مشکل این نبود چی اپل انجام داد، اما چگونه؟ “یا” چه این شرکت انجام داد …

زمینه

به سختی می توان دید که چگونه یک دادگاه می تواند به طور منطقی انتظار داشته باشد که 9800 دارنده آیفون در این پرونده حضور یابند، چه رسد به 64000 نفری که در ابتدا شکایت کردند. به خصوص از آنجایی که پرداخت احتمالی برای پوشش هزینه‌های سفر به دادگاه و بازگشت به دادگاه دشوار است و صاحبان خانه‌های آمریکایی تنها ۲۵ دلار دریافت می‌کنند. اما به نظر می رسد این قانون است، بنابراین…

اپل دریافته است که برخی از آیفون‌های قدیمی‌تر از این مشکل رنج می‌برند و باعث می‌شود که به طور غیرمنتظره‌ای خاموش شوند، حتی اگر باتری هنوز برق در دسترس داشته باشد. این شرکت تصمیم گرفت این مشکل را با نظارت بر سلامت باتری و سپس کاهش عملکرد گوشی در زمانی که در خطر خاموش شدن بود، برطرف کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Hannuri، شرکت حقوقی که نماینده کاربران است، در بیانیه‌ای در روز پنجشنبه گفت که این حکم بر نیاز به تغییراتی در سیستم حقوقی کره تاکید دارد تا هرکسی که از رفتار نادرست آسیب می‌بیند، نیازی به حضور در جریان تعقیب و کشف نداشته باشد. روندی برای وادار کردن شاکیان و متهمان به افشای شواهدی که باید از ابتدای محاکمه ارائه شود.

یک قاضی دادگاه بدون اشاره به دلیل این تصمیم به اختصار گفت: “دعوا رد شده است.” در این حکم همچنین آمده است که شاکیان مسئول تمام هزینه های وکلا هستند.

با این حال، کره ای هرالد گزارش می دهد که یک دعوای گروهی مشابه در کره جنوبی توسط یک قاضی رد شده است.

تا اینجای کار خیلی خوبه. مشکل این بود که اپل به کسی نگفته بود که این کار را انجام می دهد. صاحبان آیفون‌های قدیمی متوجه شدند که گوشی‌هایشان کندتر می‌شود و فکر می‌کردند که به این معنی است که گوشی – به جای باتری – نیاز به تعویض دارد. شرکت کوپرتینویی متهم شده است که این کار را عمدا انجام داده تا مردم را برای خرید آیفون جدید فریب دهد.

این گزارش مستقیماً دلیل این تصمیم را بیان نمی‌کند، اما سرنخی به دست می‌دهد که نشان می‌دهد این تصمیم بر اساس الزامات قانونی سخت‌گیرانه در کره جنوبی – که حقوقدانان می‌گویند ناعادلانه هستند – است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


دادگاهی در کره جنوبی روز پنجشنبه حکم داد که اپل عمداً عملکرد گوشی‌های آیفون خود را کاهش نداده است و شکایت ۹۸۰۰ خریدار کره‌ای گوشی‌های هوشمند به مبلغ ۲ میلیارد وون (۱.۶۴ میلیون دلار) علیه غول الکترونیک آمریکایی را رد کرد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این موضوع به یک طوفان رسانه ای تبدیل شد و اپل مجبور به عذرخواهی عمومی شد. پیشنهاد تعویض باتری با تخفیف؛ به کاربران این امکان را می دهد که این ویژگی را فعال کنند یا نه. و به صاحبان آیفون آسیب دیده در ایالات متحده غرامت بپردازد.

شکایت Batterygate در کره جنوبی شکست خورد

دعوای آمریکایی Batterygate منجر به موافقت اپل با پرداخت 500 میلیون دلار برای حل و فصل این پرونده شد، اما یک پرونده معادل آن در کره جنوبی رد شد – به دلیل آنچه وکلای شاکی می گویند دلایل غیرمنصفانه است.