شکست اتحادیه کار می کند، اما می تواند عواقب طولانی مدت داشته باشد

سرنگونی اتحادیه می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، اما تکنیک‌های رایج شامل مواردی مانند اخراج کارگرانی است که برای تشکیل اتحادیه تلاش می‌کنند و برگزاری جلساتی که به عنوان «جلسات اسیر» شناخته می‌شوند. اینها جلساتی هستند که کارکنان به عنوان بخشی از وظایف روزانه خود ملزم به شرکت در آنها هستند (مثلاً یک جلسه توجیهی صبحگاهی)، که در آن شرکت نقطه نظرات خود را بیان می کند اما زمانی برابر با مدافعان اتحادیه برای مخالفت های هوایی نمی دهد.

مناقصه اتحادیه در فروشگاه آتلانتا از آن زمان تاکنون پس گرفته شده است و سازمان دهندگان می گویند که اپل در تخریب غیرقانونی اتحادیه شرکت کرده است.

اپل همچنین یک ویدیوی شش دقیقه‌ای از جنجال‌کردن اتحادیه‌ها از دیر اوبراین، مدیر اجرایی، در جلسات اسیر نشان داد.

کارشناسان می گویند که شکست اتحادیه کارساز است، اما مراقب باشید

ما شاهد شروع رسمی این فرآیند در فروشگاه پرچمدار Grand Central Terminal اپل در نیویورک بودیم، با تعدادی از اهداف برای یک معامله بهتر با کارکنان. به دنبال آن حرکت های مشابهی به آتلانتا و مریلند انجام شد.

Ileen DeVault، استاد تاریخ کار در دانشگاه کرنل، می گوید: “این اغلب چاه را مسموم می کند.” این باعث می شود که کارگران به یکدیگر اعتماد نداشته باشند. همه انواع مکالمات و فرهنگ های شرکتی را گرد هم می آورد. و من فکر می‌کنم که ممکن است در برخی از این شرکت‌های فناوری، که به هر حال برای برنامه‌نویسان، فرهنگ همیشه آرام بود، مهم باشد.

این اخطار بدنبال این اتهام است که اپل در پاسخ به تلاش‌های کارکنان فروشگاه‌های خرده‌فروشی برای تشکیل یا پیوستن به اتحادیه‌ها از تکنیک‌های غیرقانونی شکست اتحادیه استفاده کرده است.

زمینه: اتحادیه اپل استور

ما ابتدا متوجه شدیم که کارکنان خرده‌فروشی قصد داشتند در ماه فوریه به اتحادیه بپیوندند، زمانی که طبق گزارش‌ها، گروه‌هایی در دو فروشگاه اسنادی را برای تشکیل پرونده به هیئت ملی روابط کار، با حدود شش مکان دیگر در مراحل اولیه برنامه‌ریزی، آماده کردند.

اپل به هر دو مثال بالا متهم شده است. یانکه پریش، کارمند سابق اپل گفت که به دلیل کار در کمپین #AppleToo که بر نابرابری حقوق بین زنان و مردان تاکید می کرد، اخراج شد. شر اسکارلت، که یک نظرسنجی داخلی حقوق و دستمزد را سازماندهی کرد، با توافقی برای ترک شرکت موافقت کرده است.

کتاب بازی که توسط مشاوران و وکلای شرکت‌های حقوقی بزرگ و گروه‌های استراتژی تسلط یافته است، در وادار کردن رأی اتحادیه به شکست یا سقوط مؤثر است. آنچه شرکت ها به ندرت در نظر می گیرند عواقب بلند مدت آن است […]

به گفته کارشناسان، اتحادیه‌شکنی اغلب کارساز است، اما شرکت‌ها باید توجه داشته باشند که می‌تواند عواقب پایدار و بسیار مضری برای یک کسب‌وکار داشته باشد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

آن دسته از شرکت‌های فناوری که ممکن است در مورد برخی مسائل، در مورد اتحادیه‌ها یا مقررات، به نوعی لیبرال عمل کنند، بسیار مخالف هستند.

گرفتن 9to5Mac

اپل با رویکرد هویج و چوب پاسخ داد. این چوب ادعایی تهاجمی بود مبنی بر اینکه اتحادیه‌سازی می‌تواند به جای سرعت، تغییر را کند کند – آنقدر تهاجمی که دو شکایت در مورد تخریب غیرقانونی اتحادیه ثبت شد. هویج اعلام افزایش دستمزد و سایر بهبودهای شرایط کار برای کارکنان خرده فروشی بود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در ایالات متحده، اکثر تکنیک‌های سرکوب اتحادیه – از جمله دو مورد ذکر شده در بالا – بر اساس قانون ملی روابط کار (NLRA) غیرقانونی هستند.

اتهامات شکست اتحادیه علیه اپل

ما استدلال کردیم که اپل می‌تواند و باید رویکردی مثبت و فعالانه برای کار با کارمندان داشته باشد، نه رویکردی خصمانه. شکست اتحادیه در کوتاه مدت کار می کند، اما می تواند آسیب های بلندمدت قابل توجهی ایجاد کند.

جنبش سازماندهی از اوایل امسال آغاز شد.

جو غالباً پر هرج و مرج و تهدیدآمیز ایجاد شده به عنوان رأی اتحادیه، فرهنگ شرکت را تغییر می دهد. به خصوص در انتخاباتی که با رقابت های داغ برگزار می شود، اعتماد بین کارگران و رهبران از بین می رود. شرکت‌هایی که به باز بودن و ارتباطات افتخار می‌کنند، نمی‌توانند همان فضا را بازسازی کنند. بهترین استعدادها که با تغییر محیط آشفته می شوند، اغلب فرار می کنند یا شکار می شوند. استخدام به دلیل آسیب به شهرت ناشی از جنگ دشوارتر می شود […]

از آن زمان این جنبش از اقیانوس اطلس عبور کرده است.

ضد اتحادیه چیست؟

ویلما لیبمن، رئیس سابق هیئت ملی روابط کار، هشدار می دهد که این امر همچنین می تواند شرکت ها را در تضاد عمومی با ارزش های ادعایی خود قرار دهد.

پروتکل به نقل از چند کارشناس استخدام هشدار می دهد که اگرچه شکست اتحادیه عموماً موفقیت آمیز است، اما می تواند عواقب پایدار و مخربی برای یک شرکت داشته باشد.

شرکت ها تمایل دارند از اصطلاح “اجتناب از اتحادیه” برای توصیف اقدامات انجام شده برای جلوگیری یا دلسرد کردن کارمندان از تشکیل یا پیوستن به اتحادیه استفاده کنند – اما بیشتر مردم با اصطلاح محاوره ای “سقوط اتحادیه” آشنا هستند.

عکس: موریتز منگز/پاشیدن