شکست BMW CarPlay: آنچه باید بدانید

قطعی این هفته ConnectedDrive و CarPlay بر روی کاربرانی که هنگام خرید برای گزینه یکبار مصرف پرداخت کرده‌اند و همچنین افرادی که در طرح‌های اشتراک جدید هستند تأثیر می‌گذارد. به نظر نمی رسد که این شکست همه مالکان BMW را تحت تأثیر قرار دهد، اما گزارش می دهد Reddit و توییتر نشان می دهد که تعداد زیادی از مالکان تحت تأثیر قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


@BMWUSA #درایو متصل این خودرو کمتر از 1 متر است و تمامی امکانات از کار افتاده است. خانواده صاحبان BMW، تنها من نگران هستم – قضیه چیست؟ pic.twitter.com/Sk0HNf76w8

@BMW_EN #درایو متصل ConnectedDrive در 125i من به مدت دو هفته از کار افتاده است – ایمیل فقط یک پیام خطا را نشان می دهد، جستجوی آنلاین کار نمی کند، مقصدهای ارسال شده به ماشین ظاهر نمی شوند، نمی توانند ماشین را در برنامه پیدا کنند. و با این حال، میز کمک شما ادعا می کند که هیچ مشکلی با خدمات وجود ندارد!



[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

ب ام و ظاهراً قطع شدن ConnectedDrive را برای مشتریان تایید کرده است، اما هنوز به صورت عمومی اظهار نظر نکرده یا جدول زمانی در مورد زمان رفع مشکل ارائه نکرده است.

در گذشته، BMW بسته ConnectedDrive خود را به عنوان یک گزینه یکبار مصرف در زمان خرید خودرو فروخت. با این حال، برای سال های مدل جدیدتر، BMW شروع به ارائه ConnectedDrive به عنوان یک سرویس اشتراک کرده است – و CarPlay را پشت دیوار پرداخت اشتراک قفل می کند.

نگران نباش. #CarPlay حتی حدود 3 روز (در روز 4) کار نکرده است، بنابراین واقعاً CarPlay را نیز ندارد.

-Rok (@rok60446945) 9 مه 2019

چیزی که به نظر می رسد این است که به دلیل از کار افتادن ConnectedDrive، خودروها نمی توانند تأیید کنند که کاربران برای گزینه CarPlay در وسیله نقلیه خود پرداخت کرده اند. از آنجایی که خودرو نمی تواند این احراز هویت را انجام دهد، دارندگان BMW به CarPlay یا سایر ویژگی های ConnectedDrive دسترسی ندارند.

بر اساس گزارشات، بسیاری از دارندگان BMW در روزهای اخیر قادر به دسترسی به CarPlay در وسیله نقلیه خود نبوده اند چندین گزارش در Reddit. این زمان از کار افتادگی CarPlay ظاهراً به سرویس ConnectedDrive BMW مرتبط است که از قطعی رنج می‌برد – و خطر مربوط به قفل کردن این ویژگی‌ها در پشت گزینه‌ها و اشتراک‌های پولی را نشان می‌دهد.

بیش از هر چیز، این نوع قطعی بیشتر نشان می دهد که چرا قفل کردن CarPlay به عنوان خدمات اشتراک و سایر گزینه ها می تواند مشکل ساز باشد. اتومبیل هایی که به سادگی CarPlay را کاملاً محلی نگه می دارند ممکن است از این نوع خرابی رنج نبرند که نشان دهنده مزایای این نوع پیاده سازی است.

توییت‌هایی درباره قطعی‌های BMW CarPlay و ConnectedDrive: