شیائومی ۱۲ اولترا اولین گوشی مجهز به دوربین Leica خواهد بود 9to5mac Farsi

در این مطلب به معرفی و بررسی کدهای مخفی گوشی HTC می پردازیم. روی وبسایت سایمان دیجیتال میتوانید قیمت به روز گوشی هواوی را مشاهده کنید، مشخصات فنی آنها را بررسی کرده و با یکدیگر مقایسه کنید، تصاویر مدلهای مختلف را ببینید و از بررسیهای کاملی که سایمان دیجیتال در اختیار شما قرار میدهد برای انتخاب بهتر و خرید گوشی هواوی جدید استفاده کنید. قیمت گوشی huawei رنج مختلفی را شامل میشود که مناسب با هر بودجهای است، اما باید قبل از خرید به بررسی قیمت روز گوشی هواوی بپردازید. هواوی در ایران به گوشی ارزان قیمت با کیفیت مناسب معروف است. طبق آمارهای اعلام شده توسط کمپانی این برند تلفن همراه بیش از هزار مرکز برای دریافت و ارسال در ایران داریم که خدمات گارانتی موبایل هواوی را به بهترین نحو ارائه می دهند. اگر انتخاب گوشی براتون کار سختیه می تونید با پرداخت فقط 5 هزار تومن از علم فردا مشاوره خرید بگیرید .

هیچیک از گوشی های جدید هوآوی از سرویسهای گوگل پشتیبانی نمیکنند، اما خوشبختانه این موضوع به هنگام استفاده از این گوشیها هیچ مشکلی را برای کاربران ایجاد نمیکند؛ زیرا هوآوی سرویسهای اختصاصی خود را مانند اپ گالری برای دانلود برنامههای مختلف دارد. هنگام خرید گوشی هواوی نکات مهم زیادی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید: از جمله ابعاد، کیفیت صفحه نمایش، تراشه، قدرت پردازنده مرکزی، پردازنده گرافیکی، دوربین اصلی، دوربین سلفی، حافظه داخلی، حافظه رم، ظرفیت باتری، شارژ دهی سریع، سیستم عامل، زیبایی ظاهری، رنگ و در نهایت بودجه شما. با استفاده از این گلس ها دیگر نگران خط و خش افتادگی بر روی صفحه گوشی خود نباشید. در سال ۱۹۹۷، هوآوی نخستین قرارداد بینالمللی خود را در زمینه ارائه محصولات شبکه خط ثابت با شرکت هنگکنگی Hutchison Whampoa امضاء کرد. تفاوت آنر با سایر سریها این است که در این خط تولید قیمتهای مختلفی از میانرده تا پرچمدار میبینیم و مشخصات آنها نیز با توجه به این مسئله، با یکدیگر تفاوت دارد. البته این به معنای ضعف سایر برندها نیست، گوشیهای سامسونگ، اپل و انواع برندها دیگر، همه در این حوزه جزو بهترینها هستند، اما هواوی دوربین گوشی را به مشخصه اصلی و اختصاصی گوشیهای خود تبدیل کرده است.

می توانید به گوشی های پرچم دار دو شرکت اپل (Apple) و گوشی های سامسونگ (Samsung) فکر کنید. همچنین میتوانید آیکون را برای گرفتن عکس کالای مورد نظر خود برای خرید، لمس کنید. این کار همچنین برنامه های اشتباه را تصحیح می کند و حافظه پنهان خراب شده و داده های موقتی را که ممکن است علائم نامطلوبی را بر روی دستگاه ایجاد کرده باشند، حذف می کند . ممکن است علت ری استارت شدن گوشی هواوی باز و اجرا شدن یکسری از برنامه مشکل دار در گوشی باشد. احتمالا به همین علت است که این کمپانی چینی توانسته علیرغم فراز و نشیبهای سال اخیر حوزه موبایل، همچنان یکی از مطرحترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در دنیا باشد. به همین علت هواوی سعی کرد میان رده های خود را با نام هانر و با فروش بسیار بالا روانه بازار نماید. اندازه صفحه نمایش: برند سامسونگ بیشتر از اچ تی سی سعی کرده تا از فضای جلویی استفاده نماید و نوع صفحه نمایش در سامسونگ AMOLED و در اچ تی سی IPS می باشد. شرکت اچ تی سی توانست با تولید گوشی اندرویدی HTC Dream، لقب اولین سازندهی گوشی با سیستم عامل اندروید در جهان را از آن خود کند.

ابعاد صفحه نمایشگر آنها به 6.58 اینچ می رسد ، و بالاترین حافظه داخلی آن 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم است، و باتری آنها با مقاومت بالا ساخته شده است، باتری بعضی از مدل ها لیتیوم پلیمری با مقاومت 4200 میلی آمپر است و دارای حسگر اثر انگشت و شتاب سنج و همچنین دارای سنسور مجاورتی و قطب نما است. برای غیرفعال کردن دوباره حالت چند پنجره به عنوان مهمترین ترفند گوشی های هواوی و همچنین پرکاربردترین قابلیت، میتوانید وارد تنظیمات و سپس Accessibility شوید و گزینه Multi-Window را خاموش یا Off کنید. در قسمت بعدی باید گزینه AGREE را انتخاب کنید تا تاریخ تولد و ایمیل را وارد نمایید.

هرچند گوشی شیائومی در برخی موارد از جمله ظرفیت باتری و چیپست بهتر است، اما طراحی چشمنواز هواوی Y7p باعث شده تا بسیاری از صاحبان آیفونهای اپل بخواهند از این گوشی به عنوان گوشی دوم خود که اندروید است استفاده کنند. طرفداران این برند ظرافت و زیبایی ظاهری را یکی از ویژگی های مثبتی می دانند که آن ها را مشتاق به خرید گوشی هواوی می کند. زیرا گرمای تولیدی باتری دو برابر میشود و میتواند به گوشی و خود شما آسیب وارد کند. قیمت روز انواع گوشی هواوی در دو سری P و Mate بسیار بالا است و کمپانی برای کسب بازارهای مختلف، به یک گوشی قیمت مناسب نیز نیاز داشت. طرفداران برند اچ تی سی انتظار دارند که این شرکت با تولید و عرضه گوشی 5G در بازارهای آمریکا و اروپا دوباره به صحنه رقابت برگردد. خوشبختانه تمامی گوشی های هوآوی از منوی فارسی پشتیبانی میکنند که همین موضوع به محبوبیت این برند در بازارهای ایران افزوده است و کاربران بسیاری را به خرید گوشی هواوی متمایل ساخته است. گوشیهای سری P بهترین گوشیهای ممکن برای کاربران گوشیهای هوشمند هستند و محبوبیت زیادی نیز در بین کاربران کسب کردهاند.

هر کمپانی و تولیدکننده گوشی همراه تلاش دارد که گوشیهای خود را نسبت به سایر رقبا خاصتر جلوه دهد و یکی از روشهای انجام این کار، معرفی رابط کاربری اختصاصی است. هر بار که Log in کنید یا وارد شوید، گوشی به صورت خودکار نام کاربری و رمز را برای شما پر خواهد کرد. برای فعال کردن این قابلیت هواوی، این دستورالعمل ساده را دنبال کنید: وارد MeeTime شده و گزینه Enable را انتخاب کنید تا فعال شود و سپس برای تکمیل کردن فرآیند راهاندازی، دستورالعملهای ظاهر شده روی نمایشگر را دنبال کنید. دوربینهای با کیفیت، قابلیت شارژ فوقالعاده سریع، شارژ بیسیم و ماندگاری بینظیر شارژ از قابلیت های این گوشی است. پس از آنکه قیمت را برای خود مشخص کردید، باید گوشی را متناسب با نیاز خود خریداری نمایید. شرکت هواوی تقریبا از زمان معرفی سیستم عامل اندروید، گوشیهای هوشمند تولید کرده است.

علاوه بر این راهنمای ارائه شده برای خرید گوشی هواوی در مدل های مختلف به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را متناسب با نیاز سایت 9to5mac خود داشته باشید. توجه داشته باشید هزینه ارسال کالا به عهده کاربران راننده اسنپ است. فروشگاه اینترنتی گیت کالا به عنوان یک مرجع جامع با قیمت های به روز در ایران. استراتژی شرکت برای خدمات پس از فروش موبایل هواوی به این گونه است که سرویس های خدماتی خود را در ۱۶ شهر بزرگ کشور استقرار می دهد و بعد از آن با راه اندازی در سایر شهرهای کوچک تر، با بیش از ۱۰۰۰ مرکز دریافت و ارسال در ایران پایه گذاری شدند. هوای یک برند همه پسند نیست؛ اما اگر قرار باشد بودجه محدود و اندکی را برای خرید یک گوشی ایده آل و به اصطلاح کار راه بنداز در نظر بگیرید، هواوی بهترین انتخاب ممکن در بازار ایران و با توجه به قیمتهای نجومی پرچمداران است. هواوی را مدیر سابق ارتش آزادیبخش چین به نام رن ژنگفی با هدف رقابت با کمپانیهای فناوری بزرگ خارجی راه اندازی کرد. سری نوا دارای دوربین با کیفیتی نسبت به سری Y میباشد و این امر باعث محبوبیت این سری شده است. در قسمت پایینی فریم گوشی نیز جک 3.5 میلیمتری صدا، اسپیکر و درگاه تایپ c قرار گرفته و لبه سمت چپ دستگاه فاقد هیچ گونه شیار و یا دکمهای میباشد.

سری Y گوشی موبایل هواوی مشخصات بسیار خوبی برای استفاده روزمره داشته و با قیت خیلی مناسب به بازار عرضه شده است. برای اطلاع از مشخصات و خرید گوشی هواوی میتوانید از اینجا وارد شوید. چه هزینه سری P یا Mate را بپردازید و چه هزینه کمتری برای سری Nova یا Y در نظر بگیرید؛ میتوانید اطمینان حاصل کنید که دوربینی خواهید داشت که انتظارات شما و حتی فراتر از آن برآورده میکند. مناطق جنوبی، شمالی، شرقی، غربی، مرکزی و حتی حومه پایتخت، تحت پوشش سرویس دهی زودکمک قرار دارند و از این نظر، محدودیتی وجود ندارد. مشخصات گوشی HTC Exodus تقریبا عالی است، حتی اگر دو سال از عمر آن گذشته باشد.

باتری 4400 میلیآمپر ساعتی این گوشی به صورت سیمی با سرعت شگفت انگیز 66 وات و به صورت بیسیم هم با سرعت 50 وات شارژ میشود؛ این درحالیست که پرچمدار اپل، آیفون 13 پرو مکس حداکثر با توان 22 وات به صورت سیمی و 15 وات به صورت بیسیم شارژ میشود. دوربین های آن کاملاً شگفت انگیز هستند، طراحی چشم نواز و زیبای ان باعث جذب کاربران به این گوشی شده است. اگر به آلبوم عکس گوشی هواوی در سالهای اخیر مراجعه کنید، نوآوریهای طراحی زیادی در بخش طراحی گوشیهای بالارده این شرکت خواهید دید.ضخامت کم، استفاده از بهروزترین طراحیها در قسمتهایی مانند بریدگی بالای نمایشگر و پنل پشتی و همچنین کاهش چشمگیر حاشیه اطراف نمایشگر باعث شده است حتی گوشی های ارزان هواوی نیز از نظر ظاهری طراحی قابل قبولی داشته باشند. کاری که سامسونگ میکند باعث میشود تا مصرفکنندگان حتی اگر مشخصات گوشی را ندانند، راحتتر بتوانند محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

آیا گوشی های هوآوی از سرویس های گوگل پشتیبانی می کنند؟ هواوی یکی از برندهای تولید کننده گوشیهای هوشمند در چند سال اخیر به واسطه تنوع بسیار بالای که در محصولات خود داشته، فروش بسیار بالایی در جهان خصوصاً کشورهای آسیایی برای خود رقم زده است. شرکت هواوی Huawei در یک سال اخیر با عرضه گوشی های ارزان قیمت تونسته سهم قابل توجهی از بازار گوشی موبایل رو به خودش اختصاص بده . شاید با خود فکر کنید که برنامه Tips در هواوی چیست؟ تنظیم کیفیت دوربین هواوی: برای بالا بردن رزولوشن وارد Camera شده، نمایشگر را به سمت چپ بکشید و گزینه Resolution را برای تغییر آن لمس کنید. مدت زمانی است که دیگر هندزفری به همراه گوشیهای هوشمند عرضه نمیشود و این موضوع به حذف جک های 3.5 میلی متری از گوشی های بالا رده مرتبط است. هواوی چند سالی است با گوشی های متنوع و البته قیمت مناسب توانسته است نبض بازار ایران را دراختیار بگیرد و درصد زیادی از کاربران گوشی های همراه را به خود اختصاص دهد.

این مقاله برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال خلاصه جامعی از ترفند های گوشی هواوی و همچنین قابلیت های مخفی گوشی هواوی هستند، بسیار کاربردی است. گوشی های میان رده هواوی به گونه ای طراحی می شوند که با به روزترین قابلیت ها، استفاده از دوربین با کیفیت و حافظه داخلی مناسب در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تا اینکه این شرکت به دلیل مسائل سیاسی که برایشان پیش آمد تصمیم گرفت. برای استفاده از قابلیت مالتی تسکینگ در هواوی یا قابلیت چند پنجره ای هواوی به عنوان یکی از ترفند های گوشی هواوی میتوانید یکی از دو لبه نمایشگر را بکشید و نگه دارید تا ویژگی چند پنجرهای فعال شود. این حالت یکی از قابلیت های مخفی گوشی هوآوی بشمار میرود. البته رابط کاربری اختصاصی یا EMUI از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با ظاهر اصلی اندروید ندارد و به حالت اصلی آن شبیه است.

را پشت سر گذاشت و پس از آن نیز با معرفی برند زیر مجموعه خود تحت نام Honor و Nova سیاست صحیح و اقتدار خود را در زمینه تولید گوشی هوشمند به همه اثبات نمود و اگر شما به عنوان یک خریدار از طرفداران چشم و گوش بسته یک برند نباشید، گوشی هواوی از لحاظ منطقی و تجربی یکی از بهترین انتخاب های موجود برای هر فرد خواهد بود. اگر هنگام استفاده از صفحه کلید گوشیهای موبایل اچ تی سی، با مشکلاتی چون عدم عملکرد صحیح کیبورد، هنگ کردن آن و … لطفاً به این نکته توجه داشته باشید که هنگام تغییر گوشی خود به یک هواوی جدید دیگر، میتوانید با استفاده از قابلیت Phone Clone، دادهها یا Password vault data را به آن گوشی منتقل کنید. با استفاده از این قابلیت که در توضیحات فوق نیز به آن اشاره شده است میتوانید به ارتباطات تصویری با کیفیت دسترسی داشته باشید که در این زمینه ویژگی و ابزار های بسیاری برای شما درنظر گرفته شده است. پیشنهاد میشود در ادامه مقاله امکانات مخفی هواوی باما همراه باشید. همچنین اگر از ترفندی برخوردار هستید که در مقاله امکانات مخفی هواوی به آن اشاره نشد میتوانید آنرا در نظرات برای ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

مکمل بخش سختافزار در گوشی های اندرویدی بخش نرمافزار است که تأثیر قابل توجهی در کار کردن افراد با گوشی دارد. برای مشاهدهی لیست کامل به بخش مجله زومیت مراجعه کنید. تولید میکند. مشابه به اپل و با الهامگرفتن از آن، هواوی نیز قابلیتهای مختلفی در دستگاههای اختصاصیاش قرار داده که با داشتن همه آنها میتوانید بهترین عملکرد این دستگاهها را مشاهده کنید. درک دلیل این امر آسان است، زیرا این شرکت دستگاههای مقرون به صرفه و گوشیهای پرچمدار برتری عرضه میکند. 64 مگاپیکسلی، یک باتری غول پیکر، 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 تا 512 گیگابایت حافظه داخلی به همراه یک نمایشگر بزرگ OLED با نرخ رفرش 120 هرتزی برخوردار است، با قیمتی زیر 1000 دلار عرضه میشود. این گوشی در سه رنگ مشکی،صورتی،سبز،عرضه شده.در بدنه این گوشی از پلاستیک استفاده شده است تا مقاومت بالایی داشته باشد، و کیفیت دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل،2 مگاپیکسل،8 مگاپیکسل،2 مگاپیکسل است،و کیفیت دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسل است و حافظه داخلی 128 گیگابایت است و باتری این نوع مدل از گوشی باتری لیتیوم پلیمری 4200 میلی آمپر است.البته این مشخصات بعضی از مدل های این برند است ولی اگر به این نتیجه رسیدید که می خواهید گوشی هوآوی خریداری نمایید در قسمت پایین هر یک از محصولات مشخصات کامل هر دستگاه نوشته شده است و پیشنهاد می شود قبل از خرید حتما مطالعه بفرمایید.

اگر این موضوع را نادیده بگیریم؛ سه فاکتور اصلی وجود دارد که باعث تفاوت گوشی هواوی با سایر رقبا است که در اینجا بهاختصار آنها را با هم مرور خواهیم کرد. به نظر میرسد هوآوی با هدف تمرکز بر سایر سریها، تولید این سری را کنار گذاشته است. در واقع، با استفاده از Huawei Assistant میتوانید به نکات یا همان Tips مهم هواوی دسترسی پیدا کنید. تحریم های آمریکا برای کمپانی هواوی باعث شده تا این شرکت بزرگ چینی که مدتی نیز بر جایگاه اول فروش گوشی تکیه زده بود، به جایگاههای پایینتر تنزل پیدا کند. فروش خوب گوشیهای این شرکت و برند زیرمجموعه آنها، یعنی آنر آنها را به دومین تولیدکننده بزرگ موبایل در جهان تبدیل کرده است، البته آنها در ماه اپریل با پیشی گرفتن از سامسونگ، در جایگاه نخست قرار گرفتند. با نگاه کردن به لیست قیمت گوشی هواوی متوجه خواهید شد که گوشی های سری میت در بالاترین جایگاه و با حداکثر قیمت به فروش میرسند.

هر چقدر این زمان کمتر باشد یعنی گوشی در مدت زمان کمتری ۱% تا ۱۰۰% شارژ را پُر کند، کاربر رضایت بیشتری از آن خواهد داشت و از طرفی این موضوع نشاندهنده قدرت شارژ گوشی است. این رابط کاربری بسیار قدرتمند است و همانند رابط کاربری اختصاصی سامسونگ یعنی One UI، اختیارات زیادی به کاربر میدهد. به گفته هواوی در ساختار دوربین پی۵۰ پرو توجه ویژهای به نیاز فعالان دنیای مجازی شده و سعی بر این بوده تا هر آنچه که یک کاربر برای گرفتن ولاگ یا دیگر فعالیتهای تولید محتوا نیاز داشته باشد، برای وی فراهم آید. همانطور که گفته شد، بههنگام فعال بودن دوربین جلو میتوانیم ویژگی Live Makeup را فعال کرده و از روتوش زنده صورت سود ببریم. در کنفرانس خبری جدیدی، یو چنگدونگ (Yu Chengdong)، مدیر عامل شرکت هواوی، گفته است که گوشی میت 40 اولین تلفن همراه هوشمندی خواهد بود که قابلیت ذخیره و استفاده از ارز دیجیتال ملی چین به نام یوان دیجیتال را درون یک والت سخت افزاری جای داده است. این موضوع سبب افت ناگهانی فروش گوشی های هوآوی شد و کاربران دیگر نمیتوانستند ریسک خرید گوشی هایی بدون قابلیت پشتیبانی از سرویسهای گوگل را بپذیرند؛ اما این موضوع تنها مدت کوتاهی این برند را تحت تاثیر قرار داد.