صدای اصلی سیری دسترسی به وب مبتنی بر هوش مصنوعی را ارتقا می دهد

سیری یک تغییر دهنده بازی برای بسیاری از یک میلیارد نفر در جهان با معلولیت های مختلف است. سوزان بنت در سال 2005 کار دوبله مبهم انجام داد و وقتی اولین صدای سیری شد، زمانی که در سال 2011 توسط اپل معرفی شد، شگفت زده شد. از طریق این تجربه، او متوجه شد که چگونه فناوری می تواند بر افراد دارای معلولیت تأثیر بگذارد.

بنت در یک تبلیغ سرگرم‌کننده مبتنی بر سیری برای رویکرد مبتنی بر هوش مصنوعی برای دسترسی به وب‌سایت‌ها برای افراد دارای معلولیت، مانند کسانی که از صفحه‌خوان‌ها استفاده می‌کنند، بازی می‌کند.

می توانید این اطلاعیه را در زیر مشاهده کنید. UserWay یک سرویس اشتراک است که از 490 دلار در سال شروع می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


سوزان بنت گفت: “من احساس افتخار می کنم که بخشی از چنین پروژه مهمی هستم.” «UserWay مسئله‌ای را برجسته می‌کند که اکثر مردم حتی از آن آگاه نیستند. سیری بودن من را به دروازه ای برای خدمات آنلاین برای میلیون ها نفر تبدیل کرده است، و من هیجان زده هستم که صدای منحصر به فرد خود را بلند کرده و این درها را بیشتر به روی افراد دارای معلولیت باز کنم.

در سال 2017، بنت داستان چگونگی ارائه ناآگاهانه اولین صدای سیری را به اشتراک گذاشت.

این کمپین بر افزایش آگاهی از دسترسی به وب و اهمیت حیاتی یک وب فراگیر تمرکز دارد. با توجه به اینکه 15 درصد از جمعیت جهان با معلولیت زندگی می کنند و جهان به سرعت در حال دیجیتالی شدن است، دسترسی به وب یک مسئله مهم است.

ماموریت بعدی سوزان حمایت از صدها میلیون نفری است که از اینترنت حذف شده اند. به همین دلیل او تصمیم گرفت اولین تبلیغ خود را با صدای سیری انجام دهد.، خواستار دسترسی بیشتر به اینترنت […]

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سوزان بنت در سال 2013 فاش کرد که به طور تصادفی متوجه شد که صدای اصلی سیری شده است. او اکنون از شهرت تصادفی خود برای ترویج رویکرد جدیدی در قابلیت استفاده از وب استفاده می کند.

ویجت UserWay از هوش مصنوعی برای شناسایی مشکلات دسترسی در یک وب سایت استفاده می کند و به طور خودکار کد سایت را در زمان واقعی تغییر می دهد تا آنها را برطرف کند. ویجت همچنین بهبودهای مختلف قابلیت استفاده و دسترسی مانند افزایش کنتراست رنگ، تنظیمات اندازه متن و یک صفحه خوان یکپارچه را ارائه می دهد. […]

UserWay توضیح می دهد:

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

در دسترس قرار دادن وب‌سایت‌ها می‌تواند زمان بر باشد، اما UserWay ادعا می‌کند که به صاحبان وب‌سایت اجازه می‌دهد این کار را با افزودن یک خط کد انجام دهند.

کمپین UserWay شامل سوزان بنت، صدای پشت سر دستیار مجازی محبوب اپل، سیری است. بنت در اطراف یک محله قدم می زند و به افراد در انجام وظایف مختلف – مانند مسیرها و اطلاعات کالری – مانند سیری کمک می کند. با این حال، بنت توضیح می دهد که توانایی خود برای کمک به افراد دارای معلولیت به دلیل وب سایت های غیرقابل دسترسی محدود است. این ویدئو با درخواست بنت از وب سایت ها به پایان می رسد تا از ویجت مبتنی بر هوش مصنوعی UserWay برای ایجاد یک وب فراگیرتر استفاده کنند.

به روز رسانی: ابزارهای خودکار مانند UserWay در بین کاربران دارای معلولیت وب بسیار بحث برانگیز هستند.