صدای شخصی در آیفون: راه اندازی در iOS 17

با صدای شخصی در آیفون، یک سری عبارات تصادفی را خواهید خواند. در مجموع 15 دقیقه از طرف شما طول می کشد – اپل خاطرنشان می کند که تکمیل کل فرآیند می تواند “حدود یک ساعت” طول بکشد.

برای شروع، صدای خود را نام می برید یا می توانید از پیش فرض استفاده کنید، سپس یک بررسی صدا انجام می دهید.

iOS 17 Personal Voice را در iPhone 3 پیکربندی کنید

پس از شروع ضبط، فرآیند به طور خودکار از یک جمله به جمله دیگر منتقل می شود.

پس از تنظیم صدای شخصی، می‌توانید Live Speech را در قسمت تنظیمات > دسترس‌پذیری با یک میان‌بر سه کلیک فعال کنید.

اما بخش مهم این است که می‌توانید این کار را به صورت دسته‌ای انجام دهید، هر بار که نیاز به توقف پیشرفت دارید ذخیره می‌شود و می‌توانید زمانی که کار کرد ادامه دهید.

به طور باورنکردنی، با Personal Voice، کاربران می توانند صدای خود را در حدود یک ساعت ضبط کنند، زمانی که معمولاً هفته ها طول می کشد، به غیر از بانکداری صوتی سنتی که یک سرویس گران قیمت است.

iOS 17 در حال حاضر در مرحله بتا است. اگر می خواهید ویژگی هایی مانند صدای شخصی و موارد دیگر را امتحان کنید، درباره نصب نرم افزار بیشتر بیاموزید.

  1. در آیفون خود که نسخه بتای iOS 17 را اجرا می کند، آن را باز کنید برنامه تنظیمات
  2. انگشت خود را به پایین بکشید و ضربه بزنید دسترسی
  3. دوباره انگشت خود را به پایین بکشید، زیر Speech را انتخاب کنید صدای شخصی
  4. شير آب صدای شخصی ایجاد کنید
  5. حتماً دستوراتی مانند ضبط در یک مکان ساکت را دنبال کنید، آیفون خود را در فاصله 6 اینچی از دهان خود نگه دارید و به طور طبیعی صحبت کنید.
  6. به راحتی می‌توانید فرآیند را شروع کرده و در هر زمان آن را متوقف کنید و برای تکمیل تنظیمات صدای شخصی بازگردید.

تنظیمات صدای شخصی در آیفون به این صورت است:

iOS 17 Personal Voice را در iPhone 1 تنظیم کنید

علاوه بر شروع فرآیند ایجاد صدای شخصی، می‌توانید انتخاب کنید که آن را در دستگاه‌های اپل خود به اشتراک بگذارید و به برنامه‌های شخص ثالث اجازه دهید از صدای شخصی استفاده کنند.

iOS 17 Personal Voice را در iPhone 2 پیکربندی کنید

به عنوان یادآوری، صدای شخصی در iPhone یا iPad یک ویژگی بسیار مفید برای افراد مبتلا به ALS (اسکلروز جانبی آمیوتروفیک) و سایر شرایط سلامتی است که ممکن است بر توانایی صحبت کردن تأثیر بگذارد.

در هر زمان که بخواهید روی Done در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید تا پیشرفت خود ذخیره شود و بعداً برگردید. همچنین می توانید برای بازگشت به جمله قبلی، فلش عقب را فشار دهید.

iOS 17 Personal Voice را در iPhone 4 پیکربندی کنید

اپل ویژگی‌های دسترسی شگفت‌انگیز جدیدی را به نام‌های صدای شخصی و گفتار زنده در ماه می معرفی کرد که به هر کسی اجازه می‌دهد یک کپی از صدای خود را ایجاد و ذخیره کند و آن را به آیفون (یا آی‌پد) خود ارسال کند. در حال حاضر ویژگی بانک صدا با iOS 17 بتا در دسترس است. در اینجا نحوه تنظیم صدای شخصی در آیفون آورده شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی پس از ایجاد، ویژگی جدید Live Speech به کاربران اجازه می‌دهد تا برای صحبت با FaceTime، Phone و برنامه‌های شخص ثالثی که از ارتباط کمکی پشتیبانی می‌کنند، تایپ کنند.

نحوه تنظیم صدای شخصی در آیفون با iOS 17

از اینکه راهنمای ما در مورد تنظیم صدای شخصی در آیفون را مطالعه کردید متشکریم!

آموزش های بیشتر iOS 17:

اما حتی برای افراد سالم، این کمک می‌کند تا صدای خود را برای آینده حفظ کنید – به نوعی مانند بیمه صدای رایگان. نکات برجسته صداهای شخصی Apple به طور ایمن در آیفون ذخیره می شود.