صدای صفحه کلید مکانیکی Klack برای مک: مفید

وقتی نوبت به وعده‌های برنامه در مورد صدایی با وفاداری بالا، بازخورد فوری، سرعت «سریع و غیره» می‌رسد، متوجه شدم که آن را ارائه می‌کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

Klack دسترسی راحت به نوار منو را با قابلیت خاموش کردن آن، تنظیم صدا بین نرم، متعادل و بلند بدون نیاز به تغییر صدای سیستم مک، تغییر سوئیچ ها و تنظیمات دسترسی ارائه می دهد.

Klack یک برنامه بومی مک است که به طور کامل در سوئیفت نوشته شده است و فقط بر روی ارائه جلوه های صوتی صفحه کلید مکانیکی تمرکز دارد. در اینجا ویژگی های اصلی وجود دارد:

  • صدایی با کیفیت بالا
  • صدای فضایی همهجانبه
  • بازخورد نوع فوری
  • کلیدهای بالا/پایین
  • نقشه برداری تصادفی
  • سوئیچ های قابل تنظیم
  • پسوند برنامه نوار منو
  • برنامه بومی فوق سریع
  • هیچ داده ای جمع آوری نمی شود

با Klack برای مک تمرین کنید

Henrik Ruscon توسعه دهنده نیز به اشتراک گذاشت که پنج گزینه Switch دیگر با هدف نهایی ارائه “حدود 20” در دست کار است.

جلوه صدای سوئیچ مکانیکی پیش‌فرض Everglide Crystal Purple است که یک افکت صوتی مکانیکی کامل کلاسیک را ارائه می‌دهد.

توجه به جزئیات با Klack فوراً با صداهای ضربه‌ای بالا و پایین، صدای فضایی هنگام استفاده از منبع بلندگو/هدفون پشتیبانی‌شده، و افزودن‌های متفکرانه مانند جلوه‌های صوتی منحصربه‌فرد هنگام تغییر سوئیچ‌ها یا روشن/خاموش کردن برنامه، آشکار می‌شود.

می‌توانید Klack را از Mac App Store دانلود کنید و وب‌سایت Klack را اینجا بررسی کنید.

سوئیچ های بیشتری در راه است

من Klack را با بلندگوهای داخلی مک بوک پرو و ​​همچنین AirPods Pro آزمایش کردم. و از کیبورد داخلی و کیبورد جادویی بلوتوث اپل استفاده کرده و در تمامی این ترکیبات، Klack با افکت های صوتی آنی با کیفیت بالا اجرا می کند.

این اپلیکیشن که توسط هنریک راسکون توسعه داده شده است، اخیراً در اواخر ماه مارس راه اندازی شد و با خرید یکباره 3.99 دلار به فروش می رسد.

همچنین می توانید بین Everglide Oreo و NovelKeys Cream یکی را انتخاب کنید. Oreo جلوه صوتی کمی ظریف‌تر اما واضح‌تر را ارائه می‌دهد، در حالی که Cream ظریف‌ترین جلوه صوتی است.

دوست و همکار سابق من از 9to5Mac پارکر اورتولانی كلاك را كشف كرد و به او گفت كه چقدر با آن سرگرم شده است. بنابراین تصمیم گرفتم خودم آن را بخرم تا با مک بوک پرو خود امتحان کنم.

من واقعاً خوشحالم که 4 دلار برای امتحان Klack خرج کردم، برای هر کسی که می خواهد تجربه لمسی و صوتی خود را بدون نیاز به صفحه کلید مکانیکی بهبود بخشد ارزشش را دارد. اگر قبلاً از صفحه کلید مکانیکی استفاده نکرده باشید، بیان این که چقدر این اثر لذت بخش است، تا حدودی دشوار است. اما یک راه برای فکر کردن در مورد آن، معادل مک بازخورد لمسی در آیفون است.

Klack را برای مک خود دریافت کنید

تنها در کمتر از دو هفته از زمان عرضه، Klack 17 بررسی با میانگین 4.9/5 ستاره دریافت کرده است.

در مدت کوتاهی که با Klack داشتم، از هر سه لذت بردم، اما فعلاً با جلوه های صوتی برجسته تر به کریستال پرپل رسیدم.

آیا صدای کیبورد مکانیکی را دوست دارید اما لزوما نمی خواهید از آن استفاده کنید؟ یا شاید ترجیح می دهید از یکی استفاده کنید اما در سفر با مک بوک خود نمی توانید؟ یک برنامه جدید فانتزی به نام Klack جلوه های صوتی مکانیکی رضایت بخش و واقعی را به مک شما می آورد.

باید روی نماد + در تنظیمات Accessibility کلیک کنید > Klack را از پوشه Applications خود در Finder انتخاب کنید. پس از آن، شما در حال اجرا هستید.

همچنین می‌توانید از کلید میانبر دستور+کنترل+K برای روشن و خاموش کردن Klack استفاده کنید.

جلوه های صوتی صفحه کلید مکانیکی Klack برای Mac 3

عملکرد و تجربه

تنها نظر سازنده من این است که اگر یک دوره آزمایشی رایگان حتی برای یک روز وجود داشته باشد، فکر می کنم افراد بیشتری متوجه می شوند که چقدر سرگرم کننده است و در نهایت برنامه را می خرند. در هر صورت، من قطعا Klack را با قیمت یک بار مقرون به صرفه 3.99 دلار (بسیار کمتر از یک صفحه کلید مکانیکی واقعی) توصیه می کنم.

استفاده از Klack آسان است. علاوه بر نصب و راه اندازی برنامه، تنها مرحله دیگر اضافه کردن آن به لیست مجوزهای دسترسی است. این اجازه می دهد تا صداهای مکانیکی با ضربه زدن کلید شما با بازخورد صوتی آنی مطابقت داشته باشند (برای حفظ حریم خصوصی، Klack هیچ داده کاربر را جمع آوری نمی کند).