صدها کارمند مک بوک پرو موانع را شکستند

صدها کارگر در یک کارخانه فناوری در چین پس از هفته‌ها قرنطینه با مقامات درگیر شدند و موانع انزوا را زیر آب بردند، شکستی خیره‌کننده در تلاش‌های حزب کمونیست برای مهار عفونت‌های کووید-۱۹.

بلومبرگ آن را به عنوان یک چالش بزرگ برای سیاست مهار دولت چین توصیف می کند.

این حادثه احتمالاً فشار بیشتری بر دولت چین برای بازنگری در سیاست‌های مهار کووید ایجاد می‌کند.

هر گونه افزایش در این بازه زمانی می تواند باعث شود که مشتریان شش ماه منتظر بمانند تا مدل های مک بوک پرو خود وارد شوند.

کارخانه آیفون Quanta در شانگهای سیستم حلقه بسته را اجرا می کند.

کارمندان مک بوک پرو از موانع COVID عبور می کنند

اقتصاد روزانه می‌گوید کارخانه Quanta به دلیل اختلال تنها با حدود 30 درصد ظرفیت کار می‌کند و انتظار نمی‌رود حتی زمانی که اوضاع آرام شود به بیش از 50 درصد برسد.

در حالی که نگرانی اصلی در اینجا البته برای کارگران است، احتمالاً برای کسانی که منتظر ارسال مک بوک پرو هستند نیز خبر بدی خواهد بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

【疑不满「闭环生产」防疫太严】
【广达上海厂惊传员工「暴动」】
刚 局部 复工 的 上海 广达 子公司 上海 达丰 电子 ((5 日) 晚 发生 员工 「」。。 影片 见 , 数百 名 年轻 员工 不 听 , 跳 过 门口 门口 闸门 跑开 , 集体 不 听 听 听 听听, 跳 过 门口 闸门 跑开 , 集体 封锁线 封锁线 与 警卫 冲突。 据悉 员工 因 不满 疫情 防控 , 外出 购买 物资。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。 ……. pic.twitter.com/3GpeBjHqG3

در حالی که اکثر کشورها پذیرفته اند که ما باید یاد بگیریم که با کووید-19 زندگی کنیم، دولت چین معتقد است که می توان به طور کامل این عفونت را از کشور ریشه کن کرد. حتی زمانی که تعداد انگشت شماری از موارد در یک شهر کشف می شود، محدودیت های شدیدی را اعمال می کند.

تایوان اقتصاد روزانه گزارش می دهد که صدها کارمند مک بوک پرو موانعی را که قرار بود آنها را در کارخانه نگه دارند، افزایش دادند. این اتفاق زمانی رخ داد که کارگران در تعطیلات اجازه بازگشت به خوابگاه خود برای استراحت را نداشتند.

همین هفته، ژنگژو – شهر آیفون که خانه بزرگ‌ترین کارخانه تولید آیفون در جهان است – تعطیل شد.

این کارخانه که متعلق به کوانتا کامپیوتر است، تحت شرایط سختگیرانه قرنطینه ای کار می کند که حتی فراتر از سیستم تولید «حلقه بسته» است که در بسیاری از تأسیسات تولید محصولات اپل استفاده می شود.

زمینه

— 自由亚洲电台 (@RFA_Chinese) 6 مه 2022

سایر تاخیرهای احتمالی مک بوک پرو

به منظور جلوگیری از بسته شدن کارخانه های تولید، فرآیندهای تولید “حلقه بسته” مجاز است. اینجا جایی است که کارگران در خوابگاه‌های محل زندگی می‌کنند و هیچ‌کس اجازه ورود یا خروج از این مرکز را برای یک ماه یا بیشتر در یک زمان ندارد. اپل امیدوار بود که این رویکرد بتواند با استخدام کارگران قبل از نیاز، از تولید آیفون 14 محافظت کند، اما این طرح اکنون به حالت تعلیق درآمده است.

مردم شانگهای – که تحت برخی از سخت‌ترین و طولانی‌ترین قرنطینه‌ها قرار گرفته‌اند – از سیاست قرنطینه ناامید می‌شوند، اما به ندرت می‌توان شاهد چنین شورش مستقیمی در کشوری بود که به مجازات‌ها معروف است. مجازات‌های سختی برای کسانی که از دیکته‌ها سرپیچی می‌کنند اعمال می‌شود. از دولت .

ویدئویی (در زیر) به اشتراک گذاشته شده است که صدها کارگر مک بوک پرو را نشان می دهد که از موانع کووید عبور می کنند تا آنها را در داخل یک کارخانه چینی نگه دارند. برخی را می توان در حال دعوا با نگهبانانی دید که لباس های محافظ سفید پوشیده اند.

کارخانه شانگهای که متعلق به شرکت تایوان Quanta Computer است و از جمله برای شرکت اپل دستگاه تولید می کند، از اوایل آوریل تحت محدودیت های سختگیرانه فعالیت می کند. در ویدئویی که در توییتر و یوتیوب به اشتراک گذاشته شده است، کارگران با عجله از میان موانع عبور کرده و با محافظ‌هایی درگیر شدند که لباس‌های محافظ سفید پوشیده بودند و سعی می‌کردند آنها را در داخل نگه دارند.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی