صفحه کلید لمسی آیفون: راهنمای iOS 16

پس از فعال کردن صفحه کلید لمسی، می توانید جلوه صوتی را برای بازخورد صفحه کلید غیرفعال کنید. همانطور که انتظار دارید، برخلاف بازخورد صدای صفحه کلید، بازخورد لمسی صفحه کلید زمانی کار می کند که آیفون شما روی زنگ یا بی صدا تنظیم شده باشد.

در اینجا فعال کردن صفحه کلید لمسی در iOS 16 به نظر می رسد:

صفحه کلید لمسی آیفون 1
اگرچه برای مدتی شاهد بودیم که صفحه‌کلیدهای شخص ثالث مانند Gboard گوگل بازخورد لمسی ارائه می‌دهند، بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند از صفحه کلید اصلی iOS استفاده کنند. یکی از دلایل اصلی حفظ حریم خصوصی است، زیرا صفحه کلیدهای شخص ثالث اغلب برای ردیابی تمام ضربه های کلید شما درخواست دسترسی دارند.

یکی از ارتقاهای iOS 16 که کمی مورد توجه قرار گرفته است، امکان استفاده از بازخورد لمسی با صفحه کلید بومی است. در اینجا نحوه فعال کردن صفحه کلید لمسی آیفون و چرایی بهتر بودن آن از صفحه کلیدهای شخص ثالث آورده شده است.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

iOS 16 در حال حاضر به صورت بتا برای توسعه دهندگان در دسترس است. انتظار می‌رود نسخه آزمایشی عمومی رایگان iOS 16 در ماه جولای ارائه شود. در راهنمای جامع ما درباره نصب iOS 16 بیشتر بدانید.

  1. در حال اجرای iOS 16 در آیفون خود، آن را باز کنید تنظیمات کاربرد
  2. شير آب صداها و هپتیک
  3. نزدیک به پایین، انتخاب کنید بازخورد صفحه کلید
  4. را فشار دهید کنار Haptic را تغییر دهید برای شروع استفاده از صفحه کلید لمسی آیفون
ممکن است متوجه ضامن‌های بیشتری برای “Haptics” در پایین صفحه اصلی تنظیمات صداها و بخش‌های لمسی برای “Play Haptics در حالت زنگ”، “Play Haptics در حالت بی‌صدا” و موارد دیگر شوید. اما این تنظیمات صفحه کلید لمسی آیفون را که به تازگی فعال کرده اید غیرفعال یا فعال نمی کند.

درباره iOS 16 بیشتر بدانید:

خوشبختانه، اپل یک آیفون صفحه کلید لمسی با iOS 16، اما به طور پیش فرض غیرفعال است.

صفحه کلید لمسی آیفون: در iOS 16 فعال شود