صفحه کلید Brydge Max+ در مقابل صفحه کلید جادویی اپل برای iPad

در اکثر مواقع، این یک پیروزی برای اپل است، زیرا یک چیز کمتر است که باید به آن فکر کرد. اما اگر عمر باتری آی‌پد خود را افزایش می‌دهید، بدیهی است که بهتر است با روشن کردن صفحه کلید آن را کاهش ندهید.

با این حال، این یک داستان متفاوت از پشت و کنار است، زیرا صفحه کلید Brydge بسیار شبیه یک لپ تاپ به نظر می رسد، در حالی که اپل، صادقانه بگویم، ارزان تر به نظر می رسد.

شما در اظهارات من به بسیاری از نظرات “خب، صفحه کلید اپل برای این کار بهتر است، در حالی که کیبورد بریج برای آن بهتر است” توجه کرده اید – و این باعث می شود که توصیه قطعی یکی بر دیگری دشوار باشد. برخی از این موارد به ترجیحات شخصی بستگی دارد، مانند حداکثر عمر باتری در مقابل راحتی شارژ یک دستگاه به جای دو. مسائل دیگر مبادله است، مانند ظاهر و احساس برتر به وزن.

صفحه کلید جادویی اپل برای iPad 349 دلار است، در حالی که صفحه کلید Brydge Max+ تقریباً 100 دلار ارزان تر با 249.99 دلار است.

من یک ترک‌پد بزرگ را دوست دارم، بنابراین اندازه Brydge بر آن برتری دارد، اگرچه سفرهای کوچک‌تر اپل را ترجیح می‌دهم.

استفاده شده

من از طرفداران قدیمی کیبوردهای Brydge بوده‌ام و از آن‌ها با همه آی‌پدهایم استفاده کرده‌ام – اما تاکنون از صفحه‌کلید جادویی اپل با آی‌پد پرو 12.9 اینچی خود استفاده کرده‌ام…

من شخصاً در مورد احساس صفحه کلید بسیار سازگار هستم، بنابراین ترجیح زیادی ندارم – اگرچه به اپل مدرن عادت کرده ام.

من بین این دو جابجا شده‌ام و قبلاً به تفاوت‌های احساس در بالا اشاره کرده‌ام.

وقتی نوبت به آزمایش صفحه کلید آینده Brydge Max+ برای آیپد پرو 12.9 اینچی رسید، نوشتن مو به مو در برابر صفحه کلید جادویی اپل معقول تر به نظر می رسید. هر دو صفحه‌کلیدهای سطح بالا با ترک‌پد داخلی هستند و اساساً جمعیت‌شناسی یکسانی از کاربران را دنبال می‌کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


صفحه کلید Brydge اتصال آی پد را بسیار آسان تر می کند، در حالی که صفحه کلید اپل جدا کردن آن را آسان تر می کند.

تفاوت بزرگ دیگر قدرت است. صفحه کلید اپل انرژی را مستقیماً از iPad می گیرد، بنابراین هرگز نیازی به شارژ مجدد ندارد. از طرف دیگر صفحه کلید Brydge باتری مخصوص به خود را دارد و باید از طریق پورت USB-C شارژ شود. بریج ادعا می کند 40 ساعت با نور پس زمینه روشن به طور مداوم و تا سه ماه بدون نور پس زمینه، بر اساس استفاده سخاوتمندانه دو ساعت در روز.

Brydge 12.9 Max+ برای پیش‌سفارش در دسترس است، در رنگ های نقره ای، خاکستری فضایی و سفید، با قیمت 249.99 دلار به فروش می رسد. حمل و نقل در اواخر این ماه انتظار می رود.

با صفحه‌کلیدهای باز، صفحه‌کلید جادویی البته از ظاهر خنک «آویزان در هوا» لذت می‌برد، اما Brydge قطعاً برای من برنده است، با آلومینیوم آنودایز شده بسیار برتر از طرح پلاستیکی اپل.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

صفحه‌کلیدهای آی‌پد Brydge همیشه به‌عنوان صفحه‌کلیدهایی که اپل باید می‌ساخت، مرا تحت تأثیر قرار می‌داد. ساخته شده از آلومینیوم آنودایز شده، ظاهر و احساس شبیه مک بوک است.

بر اساس تجربه قبلی با کیبوردهای Brydge، من آنها را هر 1-2 ماه یک بار شارژ می کنم، بنابراین بزرگترین مشکل این است که این کار را به خاطر بسپارید.

قیمت گذاری و اولین نتیجه گیری

Brydge MAX+ بیشتر از Magic Keyboard کج می‌شود، که می‌تواند هنگام استفاده از آن در برخی فضاهای محدود یک مزیت باشد.

صفحه کلید Brydge دارای یک دکمه سیری در پایین سمت چپ است، و من طرفدار آن نیستم زیرا متوجه شدم که گاهی اوقات هنگام استفاده از کلید Shift سمت چپ، آن را به طور تصادفی می‌گیرم. برعکس، من راحت بودن کلیدهای عملکرد اختصاصی را ترجیح می دهم.

با این حال، با جدیدترین مدل، Brydge از همان رویکرد اتصال مغناطیسی مانند صفحه کلید جادویی اپل استفاده می کند.

تماشا کردن

تفاوت قابل توجهی در وزن وجود دارد، زیرا صفحه کلید اپل با وزن 706 گرم (25 اونس) در مقابل 1000 گرم (35 اونس) Brydge عرضه می شود. با این حال، هنگامی که وزن قابل توجه خود iPad را اضافه کنید، واقعاً نمی توانم بگویم که هنگام حمل آنها به طور خاص از تفاوت آنها آگاه بودم. صفحه کلید Brydge نیز ضخیم تر از صفحه کلید اپل است که اگر بسته بندی خوبی داشته باشید می تواند مشکل ساز شود.

صفحه کلید جادویی یک مزیت بزرگ دارد: به لطف رابط هوشمند، نیازی به جفت کردن آن نیست. از سوی دیگر، Brydge به بلوتوث متکی است. گفته می شود، جفت شدن بسیار سریع است، بنابراین استفاده از آن مشکل خاصی ندارد.

تنها نقطه ضعف همیشه نحوه اتصال صفحه‌کلید به آی‌پد یا به‌طور خاص‌تر، نحوه اتصال آی‌پد به صفحه‌کلید بود. در مدل‌های قدیمی‌تر، این کار از طریق دو پین آلومینیومی انجام می‌شد که برای محافظت از آی‌پد در برابر خراش نیاز به پوشش‌های لاستیکی داشت. مدل‌های بعدی از پین‌های گوشه‌ای کوچک‌تر استفاده می‌کردند که در ابتدا دشوار بود، اما Brydge مشکل را در مدل‌های تولیدی حل کرد. هر دوی اینها اتصال و جدا کردن آی‌پد را کمی دشوار می‌کردند.

در نهایت، ترک پد Brydge است زیاد بزرگتر از اپل، 6.25 اینچ مورب در مقایسه با 4.25 اینچ.

حس کردن

با توجه به استفاده محدودم تا اینجای کار، واقعاً نتوانستم بین آنها یکی را انتخاب کنم! من به‌روزرسانی می‌کنم اگر و کی تغییر کند، و در مروری بر آی‌پد پرو آینده به آن اشاره خواهم کرد. اگر باید در این بین تصمیم بگیرید، می‌توانم بگویم عواملی که احتمالاً بر انتخاب شما تأثیر می‌گذارند منبع تغذیه، کلیدهای عملکرد و زیبایی‌شناسی در مقابل ضخامت و وزن هستند.

اگرچه کلیدهای واقعی از نظر اندازه بسیار شبیه به هم هستند، اما Brydge دارای فاصله بهتری است – و یک ردیف از کلیدهای عملکردی در صفحه کلید اپل وجود ندارد.

برخی افراد ترجیح زیادی به یکی نسبت به دیگری دارند و اگر در این دسته قرار بگیرید، می دانید که کدام را ترجیح می دهید. اگر از طرفداران کیبوردهای قدیمی اپل هستید، Brydge را ترجیح می دهید. اگر مک بوک های فعلی را دوست دارید، به جای آن صفحه کلید جادویی را ترجیح می دهید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با بسته بودن دستگاه ها، از بالا/از جلو دیده می شود، انتخاب زیادی بین آنها وجود ندارد. هر دو دارای یک روکش لاستیکی مشکی بسیار ملایم هستند که هیچ جایزه ای را برای هیچ چیز دریافت نمی کنند. مگر اینکه نسخه سفید Brydge را انتخاب کنید که البته ظاهر بسیار متفاوتی دارد.

صفحه کلید Brydge کمی سفر بیشتری دارد و فنرها قوی تر هستند که مقاومت بیشتری می دهد. در مقایسه با نسل فعلی، واقعاً شبیه کیبوردهای کلاسیک چیکلت اپل در گذشته است.