طبق دعوی قضایی، شارژرهای آیفون باید داخل جعبه باشد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل همیشه با هر آیفون جدید فروخته شده، یک آجر شارژ و یک جفت EarPods را در جعبه قرار داده است. این در سال گذشته به پایان رسید و اپل تصمیم گرفت هر دو مورد را از جعبه آیفون 12 حذف کند، به دلایل زیست محیطی.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

عکس: استودیو تمیز/پاشیدن

شاکیان استدلال کردند که اپل تنها از نگرانی های زیست محیطی به عنوان بهانه ای برای تبلیغ شارژرهای MagSafe خود استفاده می کند. […]

برای اولین بار، نه شارژر پاور و نه ایرپادهای اپل همراه با خرید آیفون شما همراه نخواهد بود. اپل ادعا می کند که با این کار سالانه 2 میلیون تن کربن صرفه جویی می شود.

در برزیل، اپل تحت نظارت تنظیم کننده حمایت از مصرف کننده قرار گرفت و به دلیل تبلیغات گمراه کننده، فروش دستگاه بدون شارژر و شرایط ناعادلانه 2 میلیون دلار جریمه شد. در فرانسه، این شرکت مجبور شد راه حل جعبه در جعبه را برای ادامه عرضه EarPods به منظور رعایت قوانین ایمنی اتخاذ کند.

شارژرهای آیفون آزمایشی

اگرچه هدف این دعوای قضایی آیفون 12 است، اما هر تصمیمی البته در مورد آیفون 13 و مدل های بعدی اعمال می شود.

معاون گزارش ها.

گروهی از دانشجویان دانشگاه چینی علیه اپل شکایت کرده اند و از این شرکت خواسته اند برای آیفونی که خریداری کرده اند شارژر ارائه کند. […]

اپل همچنین با فشار قانونی در اروپا برای تغییر از لایتنینگ به USB-C مواجه است، اما تاخیرهای ناشی از آن به حدی است که این شرکت این کار را انجام داده یا قبل از اجرایی شدن قانون به آیفون‌های بدون پورت روی آورده است.

این پرونده اکنون در انتظار اطلاعات بیشتر از سوی دانشجویان و اپل است.

جالب اینجاست که یک بحث این است که کابل به تنهایی خوب نیست زیرا USB-C است، و در حالی که همه شارژرهای USB-A دارند، همه دارای USB one -VS نیستند.

دانش آموزانی از پکن و شانگهای به دنبال چالش بودند [environmental] استدلال در دادگاه، با توجه به الف گزارش توسط بررسی حقوق شانگهای. آنها از اپل خواستند یک شارژر دیواری برای آیفون 12 پرو مکس خریداری شده توسط یک دانش آموز، پرداخت 100 یوان (16 دلار) برای نقض قرارداد و پوشش هزینه های قانونی ارائه دهد.

در حالی که برخی استدلال اپل را پذیرفتند، برخی دیگر این شرکت را برای تصمیم گیری برای صرفه جویی در هزینه و فروش لوازم جانبی بیشتر مقصر دانستند.

اپل در چین به دلیل عدم گنجاندن شارژر آیفون در جعبه شکایت شده است. این گزارش می‌گوید که این شکایت به دلیل وضعیت «منافع عمومی» مطرح شده است، که نشان می‌دهد می‌توان آن را تسریع کرد یا دید بیشتر را نشان داد.

این به دنبال جریمه حمایت از مصرف کننده در برزیل به دلیل همین مشکل است و اپل مجبور شد به عرضه EarPods با آیفون در فرانسه ادامه دهد.

زمینه