طبق پتنت جدید، سیری آینده می تواند زمزمه کند یا فریاد بزند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همانطور که توسط اپل اینسایدر، اپل در حال بررسی نحوه تشخیص سطوح نویز محیط و الگوهای صدای کاربر است تا سیری بتواند در صورت نیاز با فریاد یا زمزمه پاسخ دهد.

این بدان معناست که اگر بخواهید صدای خود را بلند کنید تا سیری بتواند صدای شما را بشنود، دستیار صوتی به صدای مدوله شده بالاتر پاسخ می دهد. یا اگر یک HomePod mini در کنار تخت خود دارید و با سیری زمزمه می کنید که “زنگ ساعت را برای ساعت 6 صبح تنظیم کنید”، دستیار ممکن است به جای صحبت کردن در مورد صدای معمول خود، “زنگ را تنظیم کردم” را زمزمه کند.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی اگر اپل به کار بر روی این پتنت ادامه دهد، سیری به زودی می تواند با لحن های دیگر صحبت کند:

“دستگاه صوتی (…)، هنگامی که توسط پردازنده اجرا می‌شود، باعث می‌شود که دستگاه بر اساس حالت طبقه‌بندی شده، سیگنال(ها)، یا ترکیبی از آن‌ها، صدای پخش را انتخاب کند و گفتار سنتز شده را با صدای پخش انتخابی تولید کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل سال به سال سیری را بهبود می بخشد. به عنوان مثال، دستیار صوتی 20 برابر بیشتر از سه سال پیش حقایق را می داند. در WWDC19، اپل صدایی انسانی تر را برای دستیار مجازی اعلام کرد و جملات را واضح تر بیان کرد. با iOS 14.5، سیری دو صدای جدید بریتانیایی-آمریکایی را نیز دریافت کرد.

یک درخواست ثبت اختراع که امروز منتشر شد نشان می دهد که اپل می تواند بسته به شرایط محیطی روش های جدیدی را برای صحبت کردن سیری آزمایش کند. این به سیری عملکردی مشابه به پلتفرم الکسا آمازون می دهد.

اپل مورد انتقاد قرار گرفته است زیرا دستیارهای صوتی دیگر از قبل می توانند این کار را انجام دهند. برای مثال، الکسا می‌تواند زمزمه کند. از طرف دیگر سیری تفاوت بین یک محیط شلوغ یا یک محیط بسیار آرام را درک نمی کند.