طبق گزارش، قوانین حفظ حریم خصوصی ایالتی توسط شرکت های فناوری نوشته شده است

زمانی که کالیمور در لایحه خود عبارت جایگزینی را در طی یک حضاراو این کار را با کمک آنتون ون سونتر، لابی گر ائتلاف حریم خصوصی و امنیت دولتی انجام داد.

و لابی‌گران دسته‌جمعی آمدند: ما 445 لابی‌گر و شرکت لابی‌گری را شمارش کردیم که فعالانه نماینده آمازون، اپل، گوگل، متا، مایکروسافت، TechNet، و ائتلاف حریم خصوصی و امنیت دولتی در 31 ایالتی که مورد بررسی قرار دادیم، در طول دوره قانونگذاری این کشور بودند. آن ایالت ها در حال بررسی قانون حفظ حریم خصوصی بودند. بسیاری از آنها برای اولین بار در هفته های قبل یا پس از ارائه لایحه حریم خصوصی به عنوان لابی گر ثبت نام کردند.

نه تنها در یوتا، بلکه در ویرجینیا، واشنگتن و مینه‌سوتا، شرکت‌های فناوری پیش‌نویس متنی را ارائه کردند که منجر به ارائه لایحه‌هایی برای حفظ حریم خصوصی مناسب صنعت شد.

در اواخر سال 2019، کرک کالیمور، سناتور ایالت یوتا، تماس تلفنی از یکی از رای دهندگان خود، وکیلی که نماینده شرکت های فناوری در کالیفرنیا بود، دریافت کرد.

tnw گزارش می دهد که یک سناتور ایالتی با وقاحت قانونی پیشنهادی توسط یک لابی گر فناوری پیشنهاد کرده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

عکس: توماس لوفور/پاشیدن

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برخی اپل را به ریاکاری متهم کرده اند و همزمان از حریم خصوصی به عنوان ابزار بازاریابی استفاده می کند و در عین حال از گروهی حمایت می کند که برای قوانین بسیار ضعیف حریم خصوصی تلاش می کند.

با این حال، کنگره در مورد اینکه تا کجا باید چنین قانونی پیش برود، اختلاف نظر دارد، در حالی که تلاش ها در حال حاضر متوقف شده است. نتیجه این است که دولت ها قوانین خود را با قدرت های متفاوت تصویب می کنند.

او گفت: “من می خواهم این کار را آسان کنم تا مصرف کنندگان بتوانند از حقوق خود استفاده کنند و رعایت آنها برای مشاغل نیز آسان است.” او در واقع برای من یک پیشنهاد زبان فرستاد [for a bill] کالیمور به The Markup گفت: خیلی پیچیده نبود. من لایحه را اینگونه معرفی کردم».

غول های فناوری انواع گروه های لابی بی طرف را برای ترویج قانون ضعیف پیشنهادی یوتا ایجاد کرده اند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در واقع، حتی زمانی که کالیمور پس از بازپس‌گیری، یک زبان جایگزین پیدا کرد، با SPSC کار کرد تا آن را اصلاح کند.

غول‌های فناوری قصد دارند قوانین ضعیف حریم خصوصی را برای مقابله با خواسته‌های معنادارتر به اجرا بگذارند، با یک سناتور ایالتی که متن لایحه حریم خصوصی را که «او توسط یک لابی‌گر فناوری ارائه شده است» اعتراف می‌کند.

زمینه

سازمان‌های غیرانتفاعی بزرگ تحت حمایت فناوری مانند TechNet، ائتلاف حریم خصوصی و امنیت ایالتی، و انجمن اینترنت به ایالت به ایالت سفر کرده‌اند تا قانون‌گذاران را تشویق کنند تا این لوایح پیش‌نویس‌شده توسط دولت را بازتاب دهند. برای مثال، بر اساس تجزیه و تحلیل ما از سوابق قانونی ایالتی، نمایندگان TechNet، برای مثال، از سال 2021 در حداقل 10 ایالت، بیش از هر سازمان دیگری، شهادت داده اند یا نظرات کتبی در مورد لوایح حفظ حریم خصوصی ارائه کرده اند.

کالیفرنیا با یک قانون قوی حفظ حریم خصوصی که از GDPR اروپا الگوبرداری شده است، پیشتاز است. با این حال، قوانین تدوین شده توسط سایر ایالت ها از نظر اثربخشی متفاوت است.

نظرسنجی ها نشان می دهد که شهروندان و غول های فناوری به طور یکسان طرفدار یک قانون فدرال حفظ حریم خصوصی هستند که بر اساس GDPR اروپا الگوبرداری شده است. شهروندان زیرا تضمین می کند که همه از حقوق یکسانی برخوردار شوند. غول های فناوری، زیرا پیروی از یک قانون بسیار ساده تر از 50 قانون مختلف است.

گروه لابی فناوری State Privacy and Security Coalition (SPSC) – که اعضای آن شامل اپل و گوگل می‌شوند – در چندین ایالت در حال ترویج عبارات ضعیف است.

لابی فناوری در قوانین حریم خصوصی ایالتی

بر اساس گزارش جدیدی که امروز منتشر شد، برخی از قوانین حفظ حریم خصوصی ایالتی از زبان نوشته شده توسط شرکت های فناوری و لابیگران آنها استفاده می کنند. یک گروه لابی تحت حمایت اپل قبلاً به عنوان تلاش برای حفظ حریم خصوصی ضعیف بر اساس این عبارت اشاره شده است.