طبق گزارش زنجیره تامین – 9to5Mac، سفارشات آیفون SE بدون تغییر باقی مانده است

آیفون SE 3 همچنین به لطف کارایی تراشه A15 Bionic در داخل، از اتصال 5G همراه با عمر باتری بهبود یافته پشتیبانی می کند. بهبودهای دیگر عبارتند از: دوربین 12 مگاپیکسلی با فیوژن عمیق و فناوری عکاسی محاسباتی قدرتمند. پشتیبانی از سبک های عکاسی، درست مانند آیفون 13. Smart HDR 4; و ضد آب IP67

اپل انتظار دارد در سه ماهه آینده حدود 20 درصد کمتر از برنامه اولیه آیفون SE تولید کند.

گزارش ها نیست لزوما متناقض. ممکن است درست باشد که اپل قصد دارد سفارشات را کاهش دهد، اما راضی است که در حال حاضر موجودی ذخیره شود – با توجه به کمبود قطعات – با برنامه هایی برای کاهش تولید کمی بعد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


گفته می شود اپل در سه ماهه دوم سفارشات آیفون SE و ایرپادهای 5G خود را کاهش داده است، اما شرکت های زنجیره تامین اپل مستقر در تایوان خاطرنشان کرده اند که هنوز دستورالعمل هایی را از مشتریان در مورد بازنگری برخی سفارش ها دریافت نکرده اند.

گرفتن 9to5Mac

Kuo کاهش حتی بیشتر در فروش مورد انتظار در تمام سال را پیشنهاد کرد.

نیکی گزارش داد که اپل سفارشات خود را 20 درصد کاهش داده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هر دو نیکی آسیا و مینگ چی کو، تحلیلگر اپل گزارش داد که اپل در حال کاهش شدید سفارشات تولید آخرین نسخه آیفون پایه خود است.

زمینه

اگر هر دو درست بودند، آیفون SE 2022 کمتر از مدل 2020 فروش داشت.

دو منبع معتبر اخیرا گزارش دادند که اپل در پاسخ به تقاضای کمتر از حد انتظار، سفارشات آیفون SE را کاهش می دهد. با این حال، یک گزارش زنجیره تامین جدید می گوید که هنوز هیچ مدرکی مبنی بر وقوع این اتفاق وجود ندارد.

نسل سوم آیفون SE اوایل ماه گذشته معرفی شد. طراحی هنوز هم به شدت بر اساس آیفون 8 است، در حالی که داخلی ها به روز رسانی قابل توجهی دریافت کرده اند. قابل ذکر است که آخرین مدل از 5G پشتیبانی می کند.

با این حال، یک دیوار پرداخت دیجیتایمز گزارش می گوید فروشندگان هنوز هیچ تغییری در سطوح سفارش اپل مشاهده نکرده اند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

تقاضا برای iPhone SE های جدید کمتر از حد انتظار است (وضعیت حمل و نقل “در انبار” به عنوان یکی از شواهد، و من تخمین حمل و نقل خود را در سال 2022 به 15-20 میلیون کاهش داده ام (از 25-30 میلیون قبلا).

کنترل‌های آیفون SE بدون تغییر خواهند بود

آیفون SE 2022 از طراحی بادوام تری برخوردار است و از همان شیشه جلو و پشت آیفون 13 استفاده می کند.

با این حال، شایان ذکر است که هر سه منبع برای گزارش‌های خود به منابع زنجیره تامین متکی هستند، بنابراین عجیب است که دو منبع معتبر داستانی را بیان کنند. دیجیتایمز دیگری می گوید. پول من به جای دومی روی اولی خواهد بود.