طبق گزارش ها، تولید آیفون در سناریوی «کابوس قبل از کریسمس» به دلیل کمبود قطعات برای مدت کوتاهی متوقف شد

چندین منبع آگاه به نیکی گفتند که برای اولین بار در بیش از یک دهه، مونتاژ آیفون ها و آیپدها برای چند روز به دلیل محدودیت های زنجیره تامین و محدودیت های استفاده از برق در چین متوقف شد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

گزارش امروز حاکی از آن است که اپل اهداف تولید آیفون 13 خود را در ماه های سپتامبر و اکتبر حدود 20 درصد از دست داده است. علاوه بر این، طبق گزارش ها، اپل مجبور شد کل هدف تولید آیفون 13 خود را بین 83 تا 85 میلیون دستگاه کاهش دهد که از هدف اولیه خود یعنی 95 میلیون دستگاه کاهش یافته است.

گزارش امروز Nikkei پس از آن منتشر شد که ظاهرا اپل به فروشندگان در مورد کاهش تقاضا برای آیفون 13 به دلیل کمبود هشدار داد.

اما کمبودها فقط بر جدیدترین و بهترین مجموعه آیفون 13 اپل تأثیر نمی گذارد. این گزارش توضیح می دهد که پیش بینی های تولید برای نسل های قدیمی آیفون نیز در ماه های اخیر حدود 25 درصد کاهش یافته است. بر اساس این گزارش، اپل همچنین حدود 15 میلیون دستگاه از هدف خود برای ساخت 230 میلیون آیفون در سال جاری فاصله دارد.

یکی از مدیران زنجیره تامین در Nikkei آسیا گفت: “با توجه به تعداد محدود قطعات و تراشه‌ها، کار اضافه کاری در طول تعطیلات و پرداخت حقوق اضافی به کارگران خط مقدم بی معنی بود.” “این هرگز اتفاق افتاده است. تعطیلات طلایی چین در گذشته همیشه پر هیجان ترین زمان بود که همه مونتاژکنندگان برای تولید آماده می شدند.

در حالی که فصل خرید همیشه بزرگ اپل در تعطیلات ادامه دارد، این شرکت با گزارش جدیدی از سوی اپل مواجه شده است نیکی آسیا به عنوان “کابوس قبل از کریسمس” توصیف شده است. طبق این گزارش، اپل فشار بر فروشندگان را در بحبوحه کمبود آیفون و آیپد افزایش می دهد که بر زمان عرضه تاثیر می گذارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

این گزارش همچنین خاطرنشان می‌کند که کمبودهایی که بر تولید آیفون، آی‌پد و مک تأثیر می‌گذارد در اجزای جانبی، از جمله «تراشه‌های مدیریت نیرو از Texas Instruments و فرستنده‌های گیرنده از Nexperia و همچنین اتصال Broadcom» است.

اما علیرغم کمبودها و اهداف از دست رفته، اپل همچنان به فشار بر شرکای خود برای افزایش توسعه آیفون در دسامبر و ژانویه ادامه می دهد. در این گزارش آمده است که اپل از فروشندگان خواسته است تا تولید آیفون خود را برای ماه های نوامبر، دسامبر و ژانویه دوباره تسریع کنند.

در واقع، نیکی می‌گوید که اپل مونتاژ آیفون و آی‌پد را برای چند روز در ماه اکتبر متوقف کرد، کاری که بیش از یک دهه است که انجام نشده است.