طراحی و مشخصات کلیدی ردمی K50 اولترا فاش شد 9to5mac Farsi

برای انجام این کار مجبور نیستید که لیست اپلیکیشن های اخیر (Recent Apps) را اجرا کرده و از بین برنامه های این بخش، اپلیکیشن آخر مورد نظرتان را برای اجرا انتخاب کنید، بلکه جهش مابین دو برنامه آخر خیلی ساده تر از این امکانپذیر خواهد بود. بدین ترتیب برنامه مورد نظرتان کاملا بسته میشود. اما اکنون «دولتها باید چشم بسته تیری در تاریکی رها کنند و این احتمال را بپذیرند که شاید به خود شلیک کرده باشند» (همان،31). حالا به کارت برنامهای بروید که میخواهید کاملا بسته شود و انگشت خود را روی آن به سمت بالا سوایپ کنید. از طرفی گوشیهای سامسونگ Galaxy S در گروه گوشیهایی با کیفیت بالا و امکانات بی نظیر در اختیار شما هستند که البته نیازمند پرداخت هزینه بالاتر نیز هستند. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که سیاست های فکری و بخش توسعه برخی برندها مانند سامسونگ در کشور کره جنوبی صورت می گیرد و گوشی های این کمپانی تنها در چین ساخته می شوند.

برای مثال اگر هدفتان از خرید گوشی جدید این است که بتوانید با آن ساعت ها در روز مکالمه و استفاده معمولی کنید، نیاز نیست به سراغ یک گوشی پرچمدار بروید، با هزینه کم یک موبایل پایین رده بخرید که باتری بزرگ و طول عمر بالایی داشته باشد، این می تواند بهترین گزینه خرید برای شما محسوب شود. به هر حال، این گوشی هواوی P30 Pro از بسیاری جهات ارتقا یافته است، با دوربین چهار لنز، عمر خارق العاده باتری 4200 میلی آمپر ساعتی آن، و طراحی شیک، با شیشه خمیده در هر چهار لبه جلویی فوق العاده است. هلر: این سرعت نشان میدهد که چقدر این نوع کار بازاریابی فشرده است، به همین دلیل وجود تکنولوژی برای مدیریت آن بسیار مهم است.

بدین ترتیب از صفحه گوشی اسکرین شات ضبط میشود و عکس ضبط شده قابلیت ذخیره سازی در گالری تصاویر آیفون را دارد. خوشبختانه در آیفون X ضبط اسکرین شات از صفحه به راحتی امکانپذیر خواهد بود. یکی دیگر از قابلیت هایی که باید در این مقاله به عنوان ترفند آیفون X به آن اشاره کنیم مربوط به امکان ضبط سریع اسکرین شات میشود که با توجه به عدم وجود دکمه هوم در گوشی میتواند برای خیلی از کاربران جای سوال باقی بگذارد! بنابراین شاید این سوال برای خیلی از شما به وجود آید که چطور در آیفون ایکس اپل قادر به فعالسازی سیری خواهیم بود؟ به بیان دیگر تصور کنید لیستی از نوتیفیکیشن ها روی کاور شیت آیفون X شما نمایان شده است و بنا به هر دلیل شما از آن عبور میکنید اما حالا میخواهید دوباره قادر به دیدن همان صفحه کاور شیت و نوتیفیکیشن هایش باشید! هر دو این محصولات حاوی پردازنده اسنپدراگون 820، رم 3 گیگابایتی و دوربین 23 مگاپیکسلی هستند و اینک اکسپریا ایکس زد برجستهترین گوشی اندرویدی برند سونی در جهان خواهد بود. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی سونی توسط تجهیزات فنی پیشرفته به طور کامل رطوبت را از داخل گوشی دفع کرده و قطعات معیوب را در بالاترین سطح کیفی ممکن تعمیر می نمایند.

به عنوان کاربر آیفون X یا آیفون های جدیدتر اپل که از قابلیت فیس آیدی پشتیبانی میکنند این امکان را دارید که مشخص نمایید کدام برنامه ها قابلیت استفاده از Face ID به عنوان بستر امنیتی خود را داشته باشند و کدام برنامه ها مجاز به استفاده از اطلاعات فیس آیدی نباشند. برای دوربین سلفی هم از یک سنسور با رزولوشن پنج مگاپیکسل استفاده شده است. بدین سبب آپشن یا گزینهای تحت عنوان Require Attention for Face ID در منوی تنظیمات آیفون های جدید اپل ارائه شده که با فعالسازی آن صرفا گرفتن گوشی رو به روی صورت کاربر منجر به آنلاک نمایشگر نخواهد شد بلکه کاربر میبایست حتما چشمانش باز باشد و به لبه فوقانی صفحه نمایش یا همان ناچ (Notch) و محل نصب لنز دوربین سلفی و اسکنر های فیس آیدی نگاه مستقیم کند. شاید تصور کنید که برای انجام این کار حتما باید به منوی تنظیمات موبایل مراجعه شود اما اینطور نیست و ترفندی وجود دارد که با استفاده از آن قادر خواهید بود Face ID را در کمتر از 3 ثانیه کاملا غیر فعال کنید. بدین ترتیب قادر به مشاهده لیست Recent Apps خواهید بود و با انتخاب هر برنامه میتوانید وارد آن شوید. لیست Recent Apps در واقع لیستی است که در آن اپلیکیشن های اخیر اجرا شده در گوشی نمایش داده میشوند و کاربر با مراجعه به این بخش میتوانید مابین اپلیکیشن هایی که به تازگی در آن ها حضور داشته جهش سریع داشته باشد.

در ایفون X این قابلیت وجود دارد که شما شماره اضطراری را تعریف کرده و در شرایط خاص خیلی سریع و بدون نیاز به اجرای بخش دایلر (Dialer) یا همان شمارهگیر گوشی بتوانید با آن شماره اضطراری مورد نظرتان تماس بگیرید. انگشت خود را روی دکمه قرمز رنگ موجود قرار داده و نگه دارید و حالت های چهره مورد نظرتان را بگیرید تا روی صورتک انتخاب شده پیاده سازی شوند. حالا صورتک مورد نظرتان را از منوی سمت چپ انتخاب نمایید. سپس آیکون با نماد “میمون” را از لبه زیرین صفحه انتخاب کنید. برای انجام این کار در آیفون X باید ابتدا انگشت خود را از لبه زیرین صفحه تا وسط آن به سمت بالا و راست بکشید تا لیست اپلیکیشن های اخیر نمایان شود. در این حالت عبارتی تحت عنوان Zoomed to Fill در بخش فوقانی صفحه نمایش گوشی به تصویر کشیده خواهد شد که نشان میدهد شما بزرگنمایی بیشتر از جد نرمالی در ویدیو انجام دادهاید. به این نوار اصطلاحا Home Indicator Line یا “نوار نشان دهنده دکمه هوم” گفته میشود. در آیفون های قدیمی اپل بعد از اینکه تغییرات لازم توسط کاربر در این حالت که اصطلاحا به آن حالت ادیت آیکون های هوم اسکرین گفته میشود انجام شد، با فشردن دکمه هوم حالت مذکور غیر فعال میگشت اما در آیفون ایکس و آیفون های جدیدتر اپل که دکمه هوم ندارند ممکن است کاربر برای خروج از خالت ادیت آیکون اسکرین های گوشی با مشکل رو به رو شود.

اما در مجموع اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید و کیفیت دوربین بیشتر از قدرت پردازشی برایتان مهم است، در این صورت ردمی نوت 9 را هم حتماً به گزینههای خود اضافه کنید. عملکرد قابلیت تشخیص چهره آیفون X به قدری دقیق است که تک تک حرکات صورت و چهره شما روی اموجی انتخابی شبیه سازی خواهد شد. در بررسی ما مشخص شد که با فعالسازی منوی کنترل سنتر درصد شارژ باقی مانده باقی هم در آیفون ایکس نشان داده میشود. در زمان خرید گوشی موبایل، نوع دقیق حافظه مورد نیاز خود را بررسی کنید، زیرا گزینههای مختلفی وجود دارد. برای تعمیر موبایل اچ تی سی در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت، زودکمک کنار شماست. با فعالسازی قابلیت Tap to Wake برای خاموش کردن نمایشگر گوشی ملزم به فشردن دکمه پاور نخواهید بود و میتوانید دو مرتبه روی ال سی دی آیفون ضربه بزنید تا خاموش شود.

یکی چالش فنی در انتخاب، ادغام و بهره برداری از همه این سیستم ها و داده های آنها از دیدگاه مدیریت سنتی تکنولوژی اطلاعات است که البته چالش کمی نیست؛ اما چالش بزرگتر تغییر روش استفاده بازاریابی از این ابزارها است. دقت داشته باشید که خیلی از این ترفندها ممکن است به شیوه مشابه در نسخه های جدیدتر آیفون از قبیل آیفون 11 هم قابل استفاده باشند. هم اکنون کاربران زیادی از این گوشی فوقالعاده استفاده میکنند و شاید خیلی از شما عزیزان هم به فکر خرید این اسمارتفون باشید. در ایفون X باید برای انجام این کار انگشت خود را روی به زیرین صفحه نمایش قرار دهید و آن را تا وسط صفحه به سمت بالا و راست بکشید و چند لحظه مکث داشته باشید. سیری (Siri) دستیار صوتی و هوشمند اپل و سیستم عامل iOS است که میتواند کارهای جالبی را برایتان انجام دهد. این ترفند یکی دیگر از ترفندهای جالبی است که اغلب کاربران آیفون های جدید اپل و iPgone X این شرکت از وجود آن مطلع نیستند.

حتما میدانید که در گوشی های هوشمند خارج شدن از یک اپلیکیشن صرفا به معنای بستن کامل آن نیست و اگر دوباره وارد آن برنامه شوید، دقیقا با همان صفحه و شرایطی رو به رو خواهید شد که قبل از خروج از برنامه وجود داشتهاند. به گزارش ثریا گوشی هوشمند گلکسی Z Flip 4 سامسونگ امروز در رویداد Unpacked سامسونگ معرفی خواهد شد. گلکسی A22 به 4 دوربین پشتی با رزولوشن 48، 2، 8 و 2 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است. Zoutonus گزارش میدهد که دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی است، در حالی که دو دوربین پریسکوپی و اولترا واید ۴۸ مگاپیکسلی آن را همراهی میکنند.

غولهای تکنولوژی و اپراتورهای بزرگ همچون نوکیا، هواوی، ورایزن و سیسکو، مدیریت و راهبری شهرهای هوشمند را هدف اصلی خود قرار داده و رقابت تنگاتنگی را با یکدیگر آغاز کردهاند، بهگونهای که مؤسسه IDC برآورد کرده است این پیشگامان تا سال ۲۰۲۱ میلادی حدود ۱۳۵ میلیارد دلار در زمینه ساخت شهرهای هوشمند در جهان سایت 9to5mac هزینه خواهند کرد. نرمافزار حسابداری ابری در کنار برداشتن قید و بندهای وابسته بودن به سیستم خاص و نصب نرمافزار بر روی یک سیستم فیزیکی، به واسطه مدیریت درست اطلاعات میتواند گزارشهای مختلفی را به کاربران خود ارائه دهد که در بخش داشبورد مدیریتی میتوان بر حسب نیاز هر شرکت گزارشهای مد نظر را در دسترس قرار داده و به کمک تحلیل گزارشهای روشن تصمیم گیری برای عملکرد بهتر را بهبود داد.

همانطور که میدانید، گوشیهای هواوی با مدلهای مختلفی در بازار موجود میباشند که باید قبل از خرید به نکات و مواردی توجه کنید تا بهترین گوشی را برای خود یا اطرافیان خریداری نمایید. در بخش تنظیمات، قسمت Display به Display & gestures تغییر نام داده و در آن امکانی تحت عنوان Motion Launch gestures قرارگرفته که از طریق آن میتوانید بهفرض با دو ضربه بر گوشی و در حالت sleep آن را بیدار کنید، با حرکت انگشت به سمت راست یا چپ وارد BlinkFeed یا صفحه خانگی شوید و دیگر مواردی ازایندست که کاربری را بیشازپیش دلچسب میکنند. با کشیدن انگشت خود به سمت راست و چپ بر روی این نوار دستور جهش مابین دو اپلیکیشن آخری که در گوشی اجرا شده بودند صادر میشود. اما در آیفون X و نسخه های جدیدتر آیفون های اپل با کشیدن انگشت خود از لبه زیرین صفحه نمایش به سمت بالا قادر به فعالسازی کنترل سنتر نخواهید بود چون انجام این کار برای پیادهسازی اقدامات دیگر در نظر گرفته شده است.

این شرکت با تکیه بر سابقه درخشان و موثر خود در تعامل با شبکه های علمی و فناوری کشور، به رفع موانع، مشکلات و نیازهای صنایع کشور در حوزه های مختلف اقدام می نماید. برداشتن دکمه هوم در آیفون ایکس سبب شده که تعامل با این گوشی به شیوه کاملا متفاوتی انجام گیرد. پیشانی بند را درست بالای گوش خود قرار دهید تا با آسودگی فراوان مدیتیشن انجام دهید. برای فورس ریستارت کردن گوشی آیفون X کافیست سه مرحله و اقدام را به طور پشت سر هم انجام دهید. در این مرحله شما یک پیام تایید دریافت می کنید. این سرویس در واقع به افراد اجازه میدهد که با استفاده از آیفون خود و تایید هویت از طریق اسکن چهره یا انگشت پرداخت های خاص مورد نظرشان را انجام دهند و دیگر نیازی به حمله کارت اعتباری و بانکی نداشته باشند.

بدین منظور کافیست دکمه لبه سمت راست قاب گوشی را دو مرتبه پشت سر هم فشار دهید. یکی از جالب ترین قابلیت هایی که توصیه میکنیم در هر گوشی از آن استفاده کنید مربوط به امکان روشن کردن صفحه نمایش با دو مرتبه لمس آن میشود. آیا به خوبی ترفند های کاربردی و جالب آن را میشناسید؟ آیا در گذشته، حملونقلِ آدمها در دست شرکتهای تاکسیرانی و هزاران رانندۀ شخصیای نبود که با هزار زحمت درآمدِ بخورونمیری بهدست میآوردند؟ اما آیا با ویژگی ها و قابلیت های خاص گوشی مورد نظر آشنا هستید؟ به منظور زوم کردن در ویدیو های یوتیوب کافیست ابتدا ویدیو را از طریق اپلیکیشن یوتیوب آیفون اجرا کنید و سپس حالت فول اسکرین و افقی (Landscape) را فعال نمایید تا ویدیوی مورد نظر در کل نمایشگر گوشی دیده شود. Face ID & Passcode بروید و اسلایدر کنار گزینه Require Attention for Face ID را فعال نمایید. یکی از قابلیت های اصلی که در آیفون ایکس ارائه شده مربوط به پشتیبانی از تشخیص چهره یا همان قابلیت فیس آیدی (Face ID) میشود. در این شرایط درست مثل عکس فوق یک لیست از اپلیکیشن هایی نمایان میشود که روی گوشی شما نصب هستند و امکان استفاده از Face ID را دارند.

نکته جالبی که در مورد این بخش وجود دارد و خیلی از کاربران از ماهیت آن مطلع نیستند مربوط به امکان مشاهده محتوای آن بعد از آنلاک کردن نمایشگر میشود. سپس دکمه کاهش صدا (Volume Down) را فشرده و رها نمایید و بعد از آن دکمه پاور گوشی که در لبه سمت راست قاب آن واقع شده را فشرده و نگه دارید تا صفحه موبایل سیاه شود و لوگوی اپل نمایان گردد. ابتدا دکمه افزایش صدا (Volume Up) را فشرده و رها کنید. برای انجام این کار کافیست دکمه های لبه سمت راست (دکمه پاور) و افزایش صدا (Volume Up) گوشی را به طور همزمان فشرده و چند لحظه نگه دارید. امروزه، با قوت گرفتن نقش اتوماسیون در فعالیتهای صنعتی، نیاز به رباتهای هوشمند به طرز چشمگیری افزایش یافته است. این قابلیت مربوط به افزایش امنیت فیس آیدی یا همان سیستم تشخیص چهره اختصاصی اپل میشود که علاوه بر iPhone X در آیفون های جدیدتر این شرکت هم به کار گرفته شده است. فیس آیدی علاوه بر تشخیص جزئیات چهره کاربر میتواند حالات چهره وی را هم ردیابی کند. همچنین سال تولید، بر روی قیمت گوشی هواوی تاثیر گذار است.

برای انجام این کار کافیست از نوار باریکی استفاده کنید که در لبه زیرین صفحه گوشی ارائه شده است. یکی دیگر از قابلیت های مهمی که باید با نحوه استفاده از آن در iPhone X آشنا شوید و به آن به عنوان یک ترفند نگاه کنید مربوط به فورس ریستارت (Force Restart) گوشی میشود. این شرکت که در سال 1987 تأسیس شد،در حال حاضر یکی از بزرگترین و شناخته شدهترین شرکتهای ارتباطی قدرتمند دنیا محسوب میشود. حال که با انواع گوشی شیائومی آشنا شدیم، میتوان فهمید چرا مردم سراسر جهان به خرید گوشی های مقرون به صرفه شیائومی علاقه دارند. اگر علاقمند هستید اطلاعات بیشتری در حوزه این گزارشات داشته باشید، مقاله انواع گزارش های درون سازمانی و برون سازمانی را مطالعه نمایید. همچنین تمامی مشخصات انواع گوشیها را در اختیارتان قرار میدهند و میتواند قبل از خرید آنها را بررسی کنید. بررسی های خود را به مشخصات سخت افزاری اصلی محدود نکنید. نسخه گلوبال گوشی های شیائومی در یک پک متفاوت ارائه شده که از نظر سخت افزاری کاملاً مشابه ROM چینی هستند و سیستم عامل آنها اندروید خام نصب شده است. به عنوان مثال، دوربین این گوشی در مقایسه با سایر محصولات هم رده خود ممکن است کمی ضعیف به نظر یرسد یا ابعاد بزرگ بدنه برای برخی کاربران خوشایند نباشد.

همانطور که میدانید فیس آیدی آیفون با اسکن جزئیات چهره کاربر به صورت سه بعدی تایید هویت وی را انجام میدهد. تصور کنید در مکان یا شرایطی هستید که بنا به هر دلیل میخواهید قابلیت فیس آیدی را سریعا غیر فعال کنید و وارد کردن رمز عبور را به عنوان اصلی ترین و تنها روش آنلاک نمایشگر آیفون X خود در نظر بگیرید. با غیر فعالسازی اسلایدر کنار هر برنامه میتوانید دسترسی آن به فیس آیدی را متوقف سازید. بدین ترتیب امنیت فیس آیدی افزایش مییابد و هیچکس نمیتواند زمانی که شما خواب هستید یا بنا به هر دلیل حواستان جمع نیست از چهره شما برای آنلاک گوشی استفاده نماید. تلفن مجددا راه اندازی می شود و هنگامی که مثلث قرمز روی صفحه ظاهر می شود، باید دکمه افزایش صدا را فشار داده و نگه دارید و یک بار دکمه روشن /خاموش را فشار دهید. اما دسترسی به گزینه و آپشنی که تماس سریع اضطراری را امکانپذیر میسازد چطور مقدور میشود؟ پس با کشیدن انگشت خود روی اسلایدر گزینه Emergency SOS به سمت راست، دستور برقراری تماس اضطراری سریع صادر میشود.