طرح‌های ماهواره‌ای اپل می‌تواند فراتر از موارد اضطراری باشد – ثبت اختراع جدید

البته، سلب مسئولیت معمول اپل اعمال می‌شود: این شرکت در حال ثبت اختراع ایده‌های بسیار بیشتر از همیشه برای پایان دادن به محصولات و خدمات واقعی است. اما با تکامل ارتباطات ماهواره‌ای از حوزه ماجراجویان و صاحبان قایق‌های تفریحی به کاربران عادی اینترنت، مطمئناً می‌توانم حس تجاری سرمایه‌گذاری در این فناوری را ببینم.

اگر کاربر نتواند به خدمات اضطراری دسترسی پیدا کند زیرا هیچ پوشش تلفن همراه یا Wi-Fi در دسترس نیست، یک رابط کاربری آسان در آیفون ظاهر می شود تا از کاربر با استفاده از اتصال ماهواره ای کمک بگیرد. به نظر می رسد یک پرسشنامه کوتاه به کاربر کمک می کند تا با چند کلیک ساده به سؤالات اساسی پاسخ دهد، که در پیام اولیه به توزیع کنندگان ارسال می شود تا اطمینان حاصل شود که آنها قادر به درک سریع موقعیت و مکان کاربر هستند. […]

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


داده‌های ارتباطی ماهواره‌ای که توسط فرستنده‌های گیرنده شماره 28 و رادیاتورهای آنتن 30 ارسال می‌شوند ممکن است شامل داده‌های چندرسانه‌ای (به عنوان مثال، پخش ویدئو، داده‌های تلویزیون، داده‌های رادیویی ماهواره‌ای و غیره)، داده‌های صوتی (مانند داده‌های صوتی تلفن)، داده‌های اینترنتی و/یا هر چیز دیگری باشد. داده های مورد نظر

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

پتنتی که در همان روزی که این سرویس به کشورهای دیگر گسترش یافت صادر شد نشان می‌دهد که برنامه‌های ماهواره‌ای اپل ممکن است فراتر از متن و فراتر از استفاده اضطراری باشد. اپل بدیهی است آن را دید:

اپل در حال حاضر 450 میلیون دلار برای پشتیبانی از ویژگی ارتباطات ماهواره ای متعهد شده است که مبلغ قابل قبولی است حتی بر اساس استانداردهای اپل، برای سرویسی که تنها برای بخش کوچکی از دارندگان دستگاه مفید خواهد بود.iPhone. اما اگر شروع چیزی بیشتر باشد، ممکن است سرمایه گذاری نسبتاً کم به نظر برسد.

پس از پرسشنامه، رابط بصری کاربر را راهنمایی می کند که آیفون خود را برای اتصال به کجا نشان دهد و پیام اولیه را ارسال می کند. این پیام شامل پاسخ پرسشنامه کاربر است. مکان، از جمله ارتفاع؛ میزان باتری آیفون؛ و شناسه پزشکی، در صورت فعال بودن. پرسشنامه و پیام‌های بعدی مستقیماً از طریق ماهواره به ارسال‌کنندگانی که پیام‌های متنی را می‌پذیرند یا به مراکز ارسالی که توسط متخصصان آموزش دیده توسط اپل کار می‌کنند ارسال می‌شود که می‌توانند از طرف کاربر برای کمک تماس بگیرند. همچنین رونوشت را می توان با مخاطبین اضطراری کاربر به اشتراک گذاشت تا آنها را در جریان قرار دهد.

تصویر: NASA/JPL-Caltech

آیا اپل در اینجا یک بازی طولانی انجام می دهد و قصد دارد خدمات ماهواره ای گسترده تری را به کاربران آیفون ارائه دهد؟ لطفا افکار خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

در حالی که خدمات اضطراری محدود به ارتباطات متنی است، حق ثبت اختراع اپل نحوه استفاده از ارتباطات ماهواره‌ای برای صدا، ویدیو و موارد دیگر را مشخص می‌کند.

زمینه

قابلیت SOS اضطراری از طریق ماهواره دیروز در چهار کشور جدید منتشر شد، اما حق امتیازی که در همان روز اعطا شد نشان می‌دهد که برنامه‌های ماهواره‌ای اپل ممکن است فراتر از دریافت کمک در مواقع اضطراری باشد.

این سرویس ماه گذشته در ایالات متحده و کانادا راه اندازی شد و دیروز به بریتانیا، فرانسه، آلمان و ایرلند گسترش یافت. کشورهای دیگر نیز دنبال خواهند شد.

برنامه های ماهواره ای اپل می تواند بسیار فراتر از این باشد

SOS اضطراری ماهواره‌ای یکی از ویژگی‌های اصلی رویداد سپتامبر اپل بود – تا حدی که دور نام رویداد به آن اشاره دارد. در اینجا نحوه توصیف اپل آن است: