عدم افشای اطلاعات اپل به اتحادیه اروپا یک “بیانیه خیره کننده” است


به گفته مارگرته وستاگر، معاون رئیس اتحادیه و تنظیم کننده رقابت، تصمیم برای انکار اطلاعات اپل به کشورهای اتحادیه اروپا به منزله یک “اعلامیه باز و خیره کننده” از رفتار ضد رقابتی است.

وستاگر این اظهارات را در جریان کنفرانسی که برای بحث درباره ایده های جدید برای تقویت اتحادیه اروپا برگزار شده بود، بیان کرد.

اپل هفته گذشته اعلام کرد که کشورهای اتحادیه اروپا را از ارائه ویژگی های Apple Intelligence در پاییز محروم می کند و دلیل آن را قوانین رقابت عنوان کرد.

اپل با استناد به «ابهامات» ناشی از قوانین رقابت جدید بروکسل هشدار داده است که ویژگی‌های هوش مصنوعی پرچم‌دار جدید آیفون را در هنگام عرضه در جاهای دیگر در سال جاری در اروپا عرضه نخواهد کرد. […]

اپل روز جمعه گفت: به دلیل عدم قطعیت های نظارتی ناشی از قانون بازارهای دیجیتال، ما باور نداریم که بتوانیم سه مورد از این پروژه ها را اجرا کنیم. [new] ویژگی‌ها – iPhone Mirroring، بهبود اشتراک‌گذاری صفحه نمایش SharePlay و Apple Intelligence – برای کاربران اتحادیه اروپا در سال جاری.

وستاگر آن را یک اعتراف خیره کننده نامید.

به نظر من بسیار جالب است که آنها می گویند ما اکنون هوش مصنوعی را در جایی مستقر می کنیم که لازم نیست اجازه رقابت را بدهیم. فکر می‌کنم این شگفت‌انگیزترین و علنی‌ترین بیانیه‌ای است که آنها گفته‌اند، که آنها 100% می‌دانند که این راه دیگری برای خنثی کردن رقابت است، جایی که قبلاً موقعیتی مسلط دارند.

می توانید بخش مربوطه را در زیر تماشا کنید (به طور خودکار باید از این نقل قول شروع شود، در غیر این صورت ساعت 1:17:15 است).

ما برای نظر دادن با اپل تماس گرفته‌ایم و شما را در جریان هر گونه پاسخی قرار می‌دهیم.

از طریق EURACTIV. تصویر: انجمن اروپا.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی