عرضه جهانی گوشی های هوشمند: اپل جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است

رتبه اپل در سه ماهه سوم 2021 بدون تغییر باقی ماند، اما انتظار می رود در سه ماهه چهارم 2021 با عرضه سری آیفون 13 افزایش یابد.

این در شرایطی بود که بازار گوشی‌های هوشمند کاهش یافته بود.

از لحاظ تاریخی، فروش جدیدترین آیفون‌ها در سپتامبر انجام می‌شود که بخشی از چهارمین فصل مالی اپل (معروف به تقویم Q3) است. این مورد در هر راه اندازی، از آیفون 5 تا آیفون 8 وجود داشت.

همچنین خبرهای خوبی برای اپل در چین وجود داشت…

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

اپل با فروش 50.4 میلیون دستگاهی با 15.2 درصد سهم بازار و رشد باورنکردنی 20.8 درصد نسبت به سال گذشته جایگاه دوم را دوباره به دست آورد.

IDC نشان داد فروش آیفون از 41.7 میلیون در سه ماهه سوم سال 2020 به 50.4 میلیون در سه ماهه مشابه در سال جاری کاهش یافته است. این یک افزایش 20.8 درصدی نسبت به سال گذشته است و برای مشاهده جهش سهم بازار اپل از 11.7 درصد به 15.2 درصد کافی است.

رشد دو رقمی بازار گوشی های هوشمند در سه ماهه اول سال 2021 در سه ماهه سوم سال 2021 (سه ماهه سوم) به پایان رسید زیرا فروش جهانی 6.7 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت. […] اگرچه کاهش جزئی در سه ماهه سوم ضعیف فصلی انتظار می رفت، کاهش واقعی بیش از دو برابر پیش بینی رشد 2.9- درصد بود. […]

با این حال، همانطور که در اوایل هفته اشاره کردیم، خیلی به برنامه ها بستگی دارد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


IDC آخرین تخمین خود را از عرضه جهانی گوشی های هوشمند منتشر کرده است و می گوید اپل در سه ماهه سوم از شیائومی پیشی گرفت و پس از سامسونگ در جایگاه دوم قرار گرفت. در حالی که شرکت اطلاعاتی بازار رشد آیفون را “باورنکردنی” توصیف می کند، بسیاری از آن به زمان بندی مربوط می شود.

گزارشی جداگانه از نقطه مقابل خبر خوبی را برای اپل در چین برجسته کرد، جایی که کاهش کلی سال به سال در فروش گوشی‌های هوشمند حتی بیشتر از 9 درصد بود – اما اپل به رشد شگفت‌انگیز 48 درصدی دست یافت. سهم بازار این شرکت از 8 درصد به 13 درصد افزایش یافت.

بر اساس گزارش خدمات ماهانه نبض بازار کانترپوینت، فروش گوشی های هوشمند در چین در سه ماهه سوم سال 2021 نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد کاهش یافت، اما در سه ماهه سوم با 3 درصد افزایش به 76.5 میلیون دستگاه رسید. […]

عکس: پیام صفحه نمایش/پاشیدن

با این حال، بعد از آن اوضاع بدتر شد و عرضه آیفون 12 در سال گذشته از جمله مواردی بود که بعداً شاهد عرضه آن خواهیم بود. فروش آیفون 12 و آیفون 12 پرو در ماه اکتبر آغاز شد، در حالی که مینی و پرو مکس تنها در ماه نوامبر در دسترس بودند. این دقیقاً به این معنی است که هیچ یک از این فروش ها به درآمد سه ماهه چهارم اپل کمک نکرده است. در مقابل، آیفون 13 در 24 سپتامبر به فروش رفت و فروش یک هفته ای را در سه ماهه چهارم ارائه کرد.