عمر باتری مک بوک M1 بسیار خوب است که اپل فکر می کرد یک باگ است

این ادعا توسط معاون بازاریابی اپل، باب بورچرز، مطرح شده است، او همچنین پیشنهاد می کند که نسل های آینده اپل سیلیکون ممکن است به اندازه کافی خوب باشند تا مک ها را به ماشین های بازی تبدیل کنند.

در حالی که مک‌های M1، ماشین‌های ویندوزی با قیمت‌های مشابه را در مورد عملکرد در گرد و غبار می‌گذارند، یک حوزه وجود دارد که وضعیت معکوس است: بازی. Borchers پیشنهاد کرد که ممکن است این مورد برای نسل‌های آینده اپل سیلیکون باقی بماند.

راهنمای تام تراشه M1 را به عنوان برنده جایزه قهرمان معرفی کرد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مایلز گفت: «ما یک پروژه کوچک را سال‌ها قبل از شروع انتقال سیلیکون آغاز کردیم تا مطمئن شویم که می‌توانیم نسل دوم روزتا را به گونه‌ای تحویل دهیم که به ما این امکان را بدهد که این کار را یکپارچه انجام دهیم. “و ما فکر می کنیم که این بخش بزرگی از داستان انتقال بود… همه چیز طبق برنامه پیش رفت.”

قابل توجه ترین نکته در مورد M1 عمر باتری آن است. به عنوان مثال، مک بوک پرو در تست وبگردی ما 16 ساعت و 25 دقیقه دوام آورد. مدل قبلی اینتل 10:21 دوام داشت. این یک تفاوت بزرگ است و این افزایش باعث شده است که اپل بیش از دو برابر شود.

بورچرز گفت که دستاورد واقعی دستیابی به چنین زندگی با عملکرد به اندازه کافی خوب است که برنامه های اینتل به طور یکپارچه تحت Rosetta 2 اجرا شوند.

باب بورچرز، معاون رئیس جمهور گفت: “وقتی ما اولین سیستم را دیدیم و شما آنجا نشستید و چند ساعت با آن بازی کردید و باتری حرکت نکرد، فکر کردیم “اوه مرد، این یک اشکال است، باتری نشانگر خراب است.” بازاریابی محصول در سراسر جهان برای اپل. و سپس تیم در پس‌زمینه می‌خندد، “نه، قرار است اینطور باشد” و بسیار خارق‌العاده بود.”

Miletus گفت: “البته، می توانید غرور برخی از افراد GPU را تصور کنید و تصور کنید، “هی، آیا عالی نیست اگر این به مجموعه گسترده تری از این گیمرهای واقعاً شدید برسد.” ، برای همکاری نزدیک با تیم متال و تیم توسعه دهندگان ما. ما عاشق چالش هستیم

همانطور که شایعات پیرامون تراشه M1X آینده برای مک بوک پرو 2021 و تراشه احتمالی M2 برای مک بوک ایر 2022 می چرخد، اپل چیزهای بزرگی را جلوتر از اپل سیلیکون می بیند، هم از نظر ارائه طرح های جدید و هم شاید جذاب ترین مخاطبان. . – بازیکنان. به هر حال، بسیاری از مهندسانی که تراشه های اپل را می سازند، خود گیمر هستند.

Borchers صحبت کرد راهنمای تامپس از آزمایشات خود سایت بسیار نزدیک به عمر باتری وبگردی بی سیم اپل بود 17 ساعت.

اپل در یک مصاحبه جدید ادعا کرد که عمر باتری مک بوک M1 آنقدر خوب است که آنها در ابتدا فکر می کردند نشانگر باتری باگ است و به دلیل کاهش عمر باتری باقیمانده پاسخ نمی دهد.