عملکرد تثبیت کننده ویدیوی آیفون 13 واقعاً من را تحت تأثیر قرار می دهد

یکی از دوستان حرفه ای تلویزیون یک بار به من گفت که رایج ترین عکس در یک فیلم یا برنامه تلویزیونی روی سه پایه قفل شده گرفته می شود…

مدتی طول کشید تا قابلیت‌های ویدیوی شبانه را آزمایش کنم، اما معلوم شد که عملکرد تثبیت‌کننده ویدیوی آیفون 13 بوده است که واقعا من را تحت تاثیر قرار داد!

تنها قسمتی که در آن شکست خورد، آج‌ها بود – اینها بهتر از آنچه در مدل‌های قبلی دیده‌ام نبودند، و من آنها را قابل استفاده نمی‌دانستم، بنابراین هیچ کدام را درج نکردم.

Cinematic Video سرفصل‌ها را به خود اختصاص داده است – اگرچه مطمئناً هنوز برای استفاده در دنیای واقعی آماده نیست – اما شاید ویژگی تثبیت‌کننده باید توجه را جلب می‌کرد. واقعا همینطوره است آماده برای استفاده در دنیای واقعی

وقتی فیلم میگیرممن از سه پایه استفاده میکنم زیاد. من واقعا دارم یک مینی که من با نگهدارنده آیفون استفاده می کنم اگر من از قبل بدانم که می خواهم یک ویدیو فیلمبرداری کنم. اما مطمئناً بخش بزرگی از مزیت آیفون این است که دوربینی است که همیشه همراه خود دارید، بنابراین گاهی اوقات تصاویر خود به خود هستند – و این زمانی است که من اغلب دوست دارم یک سه پایه داشته باشم.

حرکات دوربین البته جای خود را دارد. حرکت های دالی – جایی که دوربین به سمت چیزی حرکت می کند یا از چیزی دور می شود – از لوازم اصلی هالیوود هستند. شات های جرثقیل یا هواپیماهای بدون سرنشین معمولا برای ایجاد درام یا تنوع بصری استفاده می شود. راه رفتن و صحبت کردن می تواند در درام فوق العاده موثر باشد. برای ایجاد احساس ناراحتی یا تنش می توان از تغییر زاویه استفاده کرد. برخی از فیلمبرداران امروزی به خصوص مستعد استفاده از انواع حرکات بد بو دوربین هستند.

اما دوست من درست می‌گوید – یک عکس ثابت همچنان رایج‌ترین عکسی است که در فیلم‌های حرفه‌ای می‌بینید و دلیل خوبی هم دارد. یک عکس ثابت به شما امکان می دهد با همان دقتی که از یک عکس ثابت می گیرید، یک ویدیو را قاب کنید، و به طور کلی می خواهید تمام تمرکز روی بازیگران و اکشن باشد. و حتی اگر می خواهید حرکت دهید یا کج کنید، سه پایه بهترین راه برای دستیابی به حرکت نرم است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بله وجود دارد مقداری حرکت قابل مشاهده است، اما واقعاً بسیار کوچک است. به حدی که حتی با وجود اینکه من سعی کردم در Final Cut Pro قابلیت پس تثبیت را اضافه کنم، تفاوت بین آن و فیلم مستقیم از دوربین کاملاً ناچیز است. در ویدئوی نمونه زیر ابتدا فوتیج خام و سپس نسخه تثبیت شده FCP را مشاهده می کنید.

اما چیزی که در این آزمایش متوجه شدم این است که تثبیت‌کننده ویدیوی آیفون 13 هنگام عکس‌برداری با دست، پایداری سطح نزدیک به سه‌پایه را ارائه می‌کند، البته تا زمانی که در موقعیت خود کمی احتیاط کنید.

برای استفاده گاه به گاه، تثبیت کننده درون دوربین چیزی جز معجزه آسا نیست. آیا از آن برای چیزهای جدی تری مانند فیلم های کوتاه استفاده می کنم؟ من همچنان ثبات 100 درصدی سه پایه را برای عکس های قفل شده ترجیح می دهم، اما صادقانه بگویم که این بسیار نزدیک به جایی است که می خواهم از آن استفاده کنم، و می توانم برای حرکت به سمت چپ و پایین رفتن به خوبی این کار را انجام دهم. شیب، که تقریباً شبیه به نظر می رسد. صاف مانند عکس های نصب شده روی سه پایه.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

ویدیوی زیر را تماشا کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: