عملی: تغییرات و ویژگی‌های iOS 14.5 beta 6 – صداهای جدید سیری و کالیبراسیون مجدد باتری [Video]

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همانطور که توسط بحران فنی:

بخش Variety (با برچسب Accent در نسخه‌های قبلی iOS) لهجه‌های مختلف موجود برای زبانی را که سیری را برای آن پیکربندی کرده‌اید نشان می‌دهد، در حالی که صدا به شما امکان می دهد بین صداهای موجود در آن زبان/نوع یکی را انتخاب کنید. مانند قبل، انتخاب یک صدای جدید، صدای جدید را در صورت درخواست، مستقیماً از پانل تنظیمات برگزیده Siri & Voice دانلود می‌کند.

iOS 14.5 پیش از ظهور این دو ویژگی جدید در حال شکل گیری بود تا یک نسخه بزرگ باشد. با ارتقای اپلیکیشن Music، عملکرد جدید باز کردن قفل اپل واچ، کاراکترهای ایموجی اضافی و موارد دیگر، به نظر می‌رسد که این آخرین به‌روزرسانی آیفون iOS 14 را با صدای بلند منتشر می‌کند.

با نزدیک‌تر شدن و نزدیک‌تر شدن به iOS 14.5 RC، اپل به‌طور پیوسته ویژگی‌های جدید فوق‌العاده‌ای را به آخرین نسخه اصلی در چرخه عمر iOS 14 اضافه می‌کند.

دو صدای جدید لهجه آمریکایی سیری

ابزار کالیبراسیون باتری با دو حوزه اصلی سروکار دارد: گزارش حداکثر ظرفیت باتری و حداکثر ظرفیت عملکرد. با پرداختن به این حوزه ها، اپل امیدوار است به برآوردهای نادرست سلامت باتری که بر زیرمجموعه ای از کاربران تأثیر می گذارد رسیدگی کند. در حالی که اپل خاطرنشان می‌کند که گزارش‌های نادرست باتری لزوماً نشان‌دهنده مشکلی در وضعیت سلامت واقعی باتری نیست، این اشکال می‌تواند منجر به تخلیه غیرمنتظره باتری یا در تعداد کمتری از موارد، کاهش قابلیت اوج عملکرد باتری شود.

برای ویدیوهای بیشتر در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید

همراه با صداهای به روز شده، iOS 14.5 beta 6 دیگر به طور خودکار برای صدای زنانه پیش فرض نخواهد بود. در طول راه‌اندازی اولیه iOS، از کاربران خواسته می‌شود صدای دلخواه را برای سیری انتخاب کنند. برای کسانی که به‌روزرسانی OTA به iOS 14.5 بتا 6 را انجام می‌دهند، می‌توانند از طریق تنظیمات → سیری و جستجو → صدای سیری، بین صداهای جدید انتخاب کنند.

این فرآیند کالیبراسیون باتری جدید در طول چرخه های شارژ معمولی رخ می دهد و همانطور که اپل در اسناد پشتیبانی خود اشاره می کند، ممکن است چند هفته طول بکشد. نتیجه نهایی فرآیند کالیبراسیون باتری این است که حداکثر ظرفیت و اندازه‌گیری‌های عملکرد اوج به‌روزرسانی می‌شوند تا دقیقاً در تنظیمات → باتری → سلامت باتری منعکس شود. اگر کالیبراسیون مجدد انجام نشد، اپل پیشنهاد می‌کند آیفون را برای تعویض باتری به فروشگاه اپل یا سایر ارائه‌دهندگان خدمات مجاز ببرید.

9to5Macسهام

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

نظر شما در مورد تغییرات و ویژگی های جدید iOS 14.5 beta 6 چیست؟ خود را در نظرات با افکار خود بیان کنید.

من صداهای جدید را دوست دارم و فکر می کنم آنها واقع بینانه به نظر می رسند. انحرافات، آهنگ ها و ریتم واقعی تر از قبل به نظر می رسند و صدایی منحصر به فرد ارائه می دهند که برای طیف وسیع تری از ترجیحات جذاب خواهد بود. صداها هنوز از نظر طبیعی بودن راه هایی در پیش دارند، همانطور که از سیری خواسته شد «داستانی به من بگوید». علاوه بر به‌روزرسانی‌های انگلیسی ایالات متحده، iOS 14.5 beta 6 همچنین ارتقاهای موتور متن به گفتار Neural را برای صداهای Siri در ایرلند، ایتالیا و روسیه ارائه می‌کند.

همچنین اخیراً در iOS 14.5 beta 6 به‌روزرسانی تنظیمات سلامت باتری آیفون است. این به روز رسانی یک ابزار جدید کالیبراسیون باتری را برای کاربران آیفون به میز می آورد. مجموعه ابزار به روز شده در حال حاضر فقط برای کاربران آیفون 11، آیفون 11 پرو و ​​آیفون 11 پرو مکس در دسترس است، اما دلیل آن این است که به مرور زمان در دسترس بودن گسترده تر خواهد بود.

مشکل کالیبراسیون نادرست باتری

ششمین نسخه بتای توسعه‌دهنده iOS 14.5 اوایل امروز منتشر شد و دارای ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای است: دو صدای جدید سیری آمریکایی با صدای واقعی و ابزار به‌روز شده درام برای کاربران اندروید. iPhone 11. برای جزئیات بیشتر، ویدیوی عملی ما را تماشا کنید. و حتماً برای محتوای ویدیویی بیشتر در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید.

چه چیزی در iOS 14.5 beta 6 وجود دارد؟

در iOS 14.5 بتای 6، سیری یک به روز رسانی قابل توجه دریافت می کند – اضافه کردن دو صدای آمریکایی سیری جدید – یکی مرد و دیگری زن – به ترکیب. در نسخه های قبلی iOS، تنها دو صدا برای لهجه آمریکایی موجود بود. این صداهای به روز شده نه تنها راه خود را به آیفون های دارای نسخه بتای iOS 14.5 باز می کنند، بلکه می توانم آی پد، اپل واچ و حتی نسخه های بتا هوم پاد را با افزودنی های صوتی جدید آزمایش کنم.

ویدئو: iOS 14.5 Beta 6 تغییرات و ویژگی ها

ابزار جدید دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهد که می‌گوید و به کاربران این امکان را می‌دهد که باتری داخلی آیفون خود را زمانی که عملکرد مطابق انتظارات نیست، مجدداً کالیبره کنند. اپل حتی یک مقاله پشتیبانی کاملاً جدید در وب سایت خود ایجاد کرده است که در این مقاله به صورت عمومی در دسترس است و جزئیات روش کالیبراسیون باتری را توضیح می دهد.

هر دو صدای جدید از ضبط‌های استعداد منبع استفاده می‌کنند که سپس از طریق موتور تبدیل متن به گفتار عصبی اپل اجرا می‌شوند و به صداها اجازه می‌دهند تا به شکلی ارگانیک‌تر از طریق جملاتی که در واقع در پرواز تولید می‌شوند، جریان پیدا کنند.