عملی: در اینجا نحوه یافتن صداهای جدید سیری در iOS 14.5 آورده شده است

اگر هنوز iOS 14.5 را نصب نکرده اید، پیش نمایشی از صداهای جدید را در ویدیوی زیر مشاهده کنید:

در میان ویژگی های جدید معرفی شده با ششمین بتای iOS 14.5 که در حال حاضر در دسترس توسعه دهندگان و کاربران بتا عمومی است، اپل دو گزینه صوتی جدید برای سیری اضافه کرده است. اگر قبلاً آیفون، آی‌پد یا حتی هوم پاد خود را به iOS 14.5 به‌روزرسانی کرده‌اید، در ادامه مطلب توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید صداهای جدید Siri را پیدا و فعال کنید.

برای کسانی که قبلا آخرین نسخه iOS 14.5 را نصب کرده اند، تنها چند مرحله برای تغییر صدای سیری در دستگاه خود وجود دارد. در اینجا چگونه است:

  1. در iPhone یا iPad خود، آن را باز کنید تنظیمات کاربرد
  2. را فشار دهید سیری و جستجو منو
  3. بررسی کنید که آیا انتخاب کرده اید انگلیسی ایالات متحده) مانند زبان سیری
  4. را فشار دهید صدای سیری گزینه
به جای داشتن تنها دو صدا، اکنون چهار گزینه مختلف پیدا خواهید کرد. Voice 1 و Voice 4 به ترتیب صداهای قدیمی مرد و زن هستند. صدای جدید زن Voice 2 است در حالی که صدای جدید مرد Voice 3 است. فقط روی یکی از گزینه ها ضربه بزنید تا دستگاه شما صدای جدید Siri را دانلود کند.

تغییر صدای سیری در iOS 14.5 آمده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هنگامی که صدای جدیدی را در آیفون خود انتخاب می کنید، به طور خودکار از همان صدا در اپل واچ جفت شده شما استفاده می کند. با این حال، اگر هوم پاد دارید، برای دریافت صداهای جدید باید آن را به نرم افزار 14.5 نیز به روز کنید.

نسخه‌های بتای نرم‌افزار HomePod به‌طور گسترده به‌عنوان نسخه‌های بتای iOS و watchOS در دسترس نیستند، اما اگر به آخرین نسخه بتا نرم‌افزار HomePod دسترسی دارید، برای تغییر صدای Siri باید چه کاری انجام دهید:

  1. در iPhone یا iPad خود که دارای iOS 14.5 است، آن را باز کنید اقامتگاه کاربرد
  2. را فشار دهید و نماد HomePod را نگه دارید که می خواهید صدای سیری را تغییر دهید
  3. برای دسترسی به صفحه، انگشت خود را به پایین بکشید تنظیمات هوم پاد
  4. بررسی کنید که آیا انتخاب کرده اید انگلیسی ایالات متحده) مانند زبان سیری
  5. را فشار دهید صدای سیری گزینه

به گفته اپل، صداهای جدید حتی با جملاتی که توسط موتور تبدیل متن به گفتار عصبی اپل تولید می‌شوند، به‌طور طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. در حال حاضر، دو صدای جدید سیری فقط برای انگلیسی زبانان در دسترس هستند، اما این شرکت قصد دارد در آینده آنها را به زبان های دیگر نیز گسترش دهد.

از آنجا، گزینه‌های صدای سیری همان گزینه‌های موجود در آیفون و آی‌پد است. کافیست روی گزینه مورد نظر ضربه بزنید تا HomePod صدای جدید سیری را دانلود کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی