عملی: نسخه محدود جدید اپل واچ “Electric Blue” گروه ورزشی از Nomad

[ad_1]

Nomad امروز یک نوع جدید از اپل واچ اسپورت بند خود را معرفی کرد. نسخه محدود “الکتریک آبی” رنگ روشنی را برای فصل بهار ارائه می دهد. برای نگاهی عملی به این بند ساعت اپل جدید و برخی از مزایای فراتر از بند اسپورت خود اپل، در ادامه بخوانید.

من نسخه محدود Electric Blue Nomad Sport Band را با Apple Watch Ultra خود آزمایش کردم. دارای همان طراحی و ویژگی های ثابت شده Nomad Sport Band موجود در رنگ نسخه محدود جدید است.

اتفاقاً، اپل همین امروز صبح رنگ‌بندی جدید ساعت‌های بهاره خود را معرفی کرد، اما رنگ آبی الکتریکی Nomad نسبت به نوار اسپرت جدید اپل «اسکای» که رنگ پاستیلی کم‌رنگ‌تری دارد، لحن غنی‌تر و زنده‌تری دارد.

آبی برقی جدید Nomad من را به یاد اولین سیب آبی می اندازد که برای ساعت اصلی اپل واچ اسپورت بند در سال 2015 استفاده شد.

مشخصات دستبند ورزشی عشایری

  • لاستیک فلورالاستومر FKM
  • 100% ضد آب
  • کانال های تهویه داخلی
  • پین قفل آلومینیومی سفارشی
  • سایز 150 میلی متر – «یک سایز برای همه» برای ساعت های اپل 45 و 49 میلی متر
  • طراحی شده برای Apple Watch Ultra، Series 8، 7، 6، SE و تمامی نسخه های قبلی اپل واچ
  • قیمت: 59.95 دلار

همانطور که قبلاً هنگام بررسی Nomad Sport Band به اشتراک گذاشتم، قدردانی می‌کنم که طراحی پین بسته‌کننده قرص شکل، تناسب مطمئن‌تری نسبت به پین ​​توپی شکلی که اپل با بند ورزشی خود استفاده می‌کند، فراهم می‌کند. Nomad Sport Band قابلیت تنظیم کامل را نیز ارائه می دهد.

بند ورزشی آبی برقی Nomad برای ساعت اپل

مانند رنگ نسخه محدود High Volta، من واقعاً شور و نشاط آبی برقی را دوست دارم. من فکر می‌کنم که با اپل واچ اولترا واضح به نظر می‌رسد و با هر روکش دیگر اپل واچ به خوبی هماهنگ می‌شود.

اگر قبلاً Nomad’s Sport Band را امتحان نکرده‌اید، کانال‌های تهویه واقعاً جریان هوا را برای تجربه تنفس بیشتر در مقایسه با طراحی تخت بند اسپورت اپل بهبود می‌بخشند. من بیش از یک سال است که از نوارهای ورزشی Nomad استفاده می کنم و برای استفاده تمام روز راحت هستند.

Nomad Electric Blue Sport Band Apple Watch نسخه محدود
کانال های تهویه پشت بند اسپرت عشایر

نکته‌ای که برای اپل واچ اولترا باید به آن توجه کرد، اگرچه این تناسب با اپل واچ جدید در هنگام نصب Nomad Sport Band کاملاً مناسب است، اما تغییر کوچکی در تحمل در محل اتصال بند وجود دارد.

برای رفع آسان، فقط می‌توانید از انگشت خود برای فشار دادن پین وسط قرص‌شکل مشکی روی لبه هر بند اسپورت در حالی که آن را به داخل Ultra می‌کشید، استفاده کنید (این مشکل در سایر مدل‌های باند اسپرت وجود نخواهد داشت). اپل واچ).

نسخه محدود Electric Blue را دریافت کنید

هم اکنون می توانید نوار ورزشی Nomad Electric Blue را برای اپل واچ برای مدت محدودی تهیه کنید. این ساعت برای اپل واچ 45/49 میلی‌متری M/L 150 میلی‌متری (مناسب با اکثر مچ‌ها) طراحی شده است و قیمت آن 59.95 دلار است. رنگ های دیگر عبارتند از خاکستری قمری، سبز خاکستری، آبی دریایی، نارنجی فوق العاده و مشکی.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی