عملی: Nanoleaf مجموعه HomeKit را با “خطوط” مدولار جدید گسترش می دهد. [Update: Now available]

و به صورت داخلی، طیف وسیعی از الگوهای رنگی عالی را برای انتخاب دارید.

سازنده نور هوشمند محبوب HomeKit Nanoleaf امروز با یک محصول کاملاً جدید وارد بازار شد. را Lلامپ های مدولار سازگار با HomeKit یک فاکتور کاملاً جدید از Nanoleaf هستند و زیبایی براقی را برای خانه، محل کار یا هر فضای دیگری که فکرش را بکنید، نشان می‌دهند. ما این فرصت را داشتیم تا قبل از شروع پیش‌سفارش امروز، Lines را آزمایش کنیم، برای همه جزئیات به ادامه مطلب مراجعه کنید.

به روز رسانی 11/26: را خطوط نانو برگ اکنون ارسال می شوند.

در اینجا یک نمای کلی از همه چیز در کیت هوشمند با 9 چراغ و همه لوازم جانبی لازم آورده شده است:

استفاده از کانکتورهای نصب شش ضلعی آسان است و چراغ های Lines به راحتی به هم می چسبند. مانند دیگر چراغ‌های هوشمند نانولیف، لاین‌ها از یک چسب قوی اما قابل جدا کردن آسان استفاده می‌کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Nanoleaf توصیه می‌کند قبل از نصب، چیدمان خود را متصل کرده و آن را روشن کنید تا مطمئن شوید که کار می‌کند و همچنین به شما کمک می‌کند اندازه آن را در مرکز آن اندازه‌گیری کنید و غیره.

ژوئن گذشته، Nanoleaf نسخه جدیدی از چراغ‌های هوشمند Shapes – Hexagons خود را با روکش جلوه‌های چوب طبیعی عرضه کرد. اکنون با طراحی کاملاً جدید، خطوط به عنوان جدیدترین چراغ های هوشمند مدولار این شرکت وارد می شوند.

در مجموع، نصب خطوط نانولیف حدود 30 دقیقه طول کشید. اندازه گیری همه چیز و استفاده از یک سطح برای به دست آوردن بهترین نتایج مفید بود.

استفاده شده

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

همانطور که انتظار دارید، اپلیکیشن Nanoleaf یک تجربه عالی برای ایجاد افکت های نوری خودتان با Lines، درست مانند دیگر محصولات این شرکت، فراهم می کند.

نه تنها Nanoleaf Lines HomeKit فعال است، بلکه از Thread نیز پشتیبانی می کند و همچنین می تواند یک روتر Thread باشد.

Nanoleaf Lines اکنون ایده طراحی مدولار را دوباره ابداع کرده و خطوط سبک فوق العاده سبکی را ارائه می دهد که با افزایش زاویه 60 درجه به هم متصل می شوند تا طرح بندی های خطی براق، اشکال هندسی بزرگ و حتی طرح های سقفی را با صفحات ایجاد کنند. ویژگی های نصب بصری در هر کدام تعبیه شده است. کانکتور نصب خط

پیش‌سفارش‌ها اکنون با کیت لاین هوشمندتر با 9 چراغ برای رفتن 199.99 دلار و یکی بسته الحاقی سبک 3 عددی برای رفتن 79.99 دلار. اولین سفارشات در پایان آبان به دست شما خواهد رسید. به خواندن نظرات عملی ما در مورد خطوط نانولیف ادامه دهید.

با خطوط نانولیف تمرین کنید

مشخصات فنی

  • 11 چراغ 0.78 اینچی (28 x 2 سانتی متر)
  • پشتیبانی از HomeKit، Google Assistant، Alexa، IFTTT و SmartThings
  • پشتیبانی از Thread/Matter + Thread Border Router
  • خطوط نور پس زمینه و قابل تنظیم
  • عملکردهای تجسم کننده موسیقی و آینه سازی صفحه نمایش
  • راه اندازی/پیکربندی آسان

راه اندازی و راه اندازی

پس از افتتاح پیش‌سفارش‌ها در ماه اکتبر، خطوط مدولار تیز نانولیف با پشتیبانی HomeKit و Thread اکنون ارسال می‌شود. خطوط 9 تکه کیت استارت 199.99 دلار قیمت دارد با بسته توسعه دهنده با قیمت 79.99 دلار موجود است.

با توانایی آزمایش خطوط و تجربه آنها در دست اول، من واقعاً زیبایی تمیز و ساده ای را که می توانید ایجاد کنید دوست دارم. با طراحی خطی جدید، می‌توانید نصب‌های ظریف‌تر و تمیزتری در مقایسه با پانل‌های سبک‌تر داشته باشید.

Nanoleaf همچنین تعدادی از دیگر محصولات روشنایی هوشمند HomeKit خود را ارائه می دهد. در فروش برای جمعه سیاه.


هر خط نور دارای مناطق دو رنگ است، بنابراین می توانید همزمان با دو رنگ نقاشی کنید. فناوری نور پراکنده، رنگ‌های مختلف را برای ترکیب یکپارچه رنگ با هم ترکیب می‌کند، در حالی که درخشش نور پس‌زمینه، طراحی RGBW همه‌جانبه‌ای را بر روی دیوارهای شما ایجاد می‌کند.

Nanoleaf شامل یک نمای کلی زیبا از اشکالی است که می توانید با کیت هوشمند 9 نوری بسازید و در صورت دریافت بسته توسعه، نقشه دیگری که احتمالات را با بیش از 12 چراغ نشان می دهد.