عکس های فاش شده رنگ های جدیدی را برای قاب های MagSafe آیفون 13 بهار نشان می دهد

تحلیلگران و افشاگران بر این باورند که شرکت کوپرتینویی آیفون SE 3 جدید، نسل پنجم iPad Air با عملکرد Central Stage و احتمالا مک های جدید را معرفی خواهد کرد. شما می توانید هر آنچه از این رویداد انتظار دارید را در اینجا بخوانید.

به گفته این کاربر توییتر ماژین بوآنها توانستند چهار قاب سیلیکونی MagSafe جدید را برای آیفون 13 با رنگ های جدید زرد، سبز تیره، بنفش و نارنجی کشف کنند. این اولین باری نیست که Majin Bu مجموعه‌های کیس جدید را به اشتراک می‌گذارد و آن را به درستی انجام می‌دهد، بنابراین می‌توان حدس زد که ممکن است ظرف چند روز آینده اپل چه چیزی را معرفی کند.

نظر شما در مورد این رنگ های جدید بهاری قاب محافظ آیفون 13 MagSafe چیست؟ آیا قصد دارید پس از در دسترس قرار گرفتن آنها را خریداری کنید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

با این اوصاف، این احتمال وجود دارد که اپل نیز همان رنگ ها را برای باندهای جدید اپل واچ در نظر بگیرد. معمولاً با تغییر فصل، این شرکت تا هفت گزینه جدید را ارائه می دهد. منتظر قاب های چرمی جدید باشید، شاید یک کیف جدید کیف پول چرمی MagSafeو همچنین باندهای کاملاً جدید اپل واچ.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تقریباً بهار فرا رسیده است، که به معنای قاب‌های MagSafe جدید برای آیفون 13 است. با اعلام اولین رویداد اپل در 9 روز گذشته، عکس‌های لو رفته قاب‌های سیلیکونی MagSafe جدید را برای آیفون 13 نشان می‌دهند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی