غیرفعال کردن ردیابی دقیق موقعیت مکانی آیفون: چگونه

گزینه‌های اصلی زمانی که کادر گفتگوی مکان پس از باز کردن یک برنامه برای اولین بار ظاهر می‌شود عبارتند از: «یک بار مجاز باشد»، «مجاز در حین استفاده از برنامه» و «اجازه نشود».

توجه: اگر ردیابی دقیق موقعیت مکانی فعال نباشد، ممکن است برخی از برنامه‌ها طبق انتظار کار نکنند

  1. باز کن برنامه تنظیمات در آیفون شما
  2. انگشت خود را به پایین بکشید و انتخاب کنید حریم خصوصی و امنیت
  3. در بالا، ضربه بزنید خدمات اجاره
  4. یک برنامه را انتخاب کنید از لیست برای دیدن اینکه آیا از مکان دقیق شما استفاده می کند یا خیر
  5. دنبالش بگرد در کنار Precise location را تغییر دهید اساسا، را فشار دهید تا خاموش شود

به یاد داشته باشید که وقتی ردیابی دقیق را خاموش می کنید، برنامه ها همچنان می توانند موقعیت مکانی شما را ردیابی کنند، فقط دقیق نیست. اگر می‌خواهید ردیابی یک برنامه را به طور کامل غیرفعال کنید، «هرگز» را در بالا انتخاب کنید.

به راحتی می توان از این نکته غافل شد که در گوشه سمت چپ بالا یک “دقیق: روشن” وجود دارد. این در واقع دکمه ای است که به شما امکان می دهد ردیابی دقیق پیش فرض را فعال نگه دارید یا آن را برای استفاده از مکان تقریبی خود تغییر دهید.

تفاوت دقیق می تواند به اندازه یک خانه یا ساختمان خاصی که در آن هستید دقیق باشد (در چند فوت) و مکان تقریبی آیفون معمولاً نشان می دهد که در چه شهری هستید (در چند مایل).

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

راهنمای کامل ما را در مورد نحوه انجام بررسی کامل حریم خصوصی موقعیت مکانی و استفاده از ویژگی بررسی امنیتی iOS 16 بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


در اینجا فرآیند غیرفعال کردن ردیابی دقیق موقعیت مکانی آیفون به نظر می رسد:

نحوه غیرفعال کردن ردیابی دقیق موقعیت مکانی در آیفون 1

و اگر می‌خواهید همه ردیابی‌ها را خاموش کنید، باید سوئیچ اصلی Location Services را خاموش کنید.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی از اینکه راهنمای ما در مورد نحوه خاموش کردن ردیابی دقیق موقعیت مکانی آیفون را مطالعه کردید متشکریم!

آموزش های بیشتر از 9to5Mac را بخوانید:

بسیاری از برنامه‌های iOS به‌طور پیش‌فرض از اولین باری که آنها را باز می‌کنید، مجوز ردیابی موقعیت مکانی دقیق را درخواست می‌کنند. و فراموش کردن شماره یا برنامه هایی که به آنها اجازه داده اید آسان است. در اینجا نحوه غیرفعال کردن ردیابی دقیق موقعیت مکانی آیفون آورده شده است.

اپل چگونه آن را توضیح می دهد: «به برنامه ها اجازه می دهد از موقعیت مکانی خاص شما استفاده کنند. وقتی این تنظیم خاموش است، برنامه‌ها فقط می‌توانند مکان تقریبی شما را تعیین کنند. »

نحوه غیرفعال کردن دقیق ردیابی موقعیت مکانی آیفون برای برنامه ها