فاکسکان خطای پرداخت را پذیرفته و به کسانی که می‌خواهند آن را ترک کنند، پیشنهاد پرداخت می‌کند

این شرکت متعهد شده است که این خطا را برای کسانی که باقی مانده اند تصحیح کند و به هر استخدامی جدیدی که دیگر نمی خواهد در آنجا کار کند، غرامت ارائه کرده است.

زمینه

فاکس کان اذعان می کند که مرتکب یک “خطای فنی” شده است که منجر به دریافت دستمزد کارگران تازه استخدام شده آیفون از آنچه وعده داده شده بود، شده است. این اعتراف به دنبال درگیری های خشونت آمیز بین کارگران و پلیس در بزرگترین کارخانه تولید آیفون در ژنگژو چین صورت گرفت.

در آن زمان، این شرکت ادعا کرد که وضعیت تحت کنترل است، حتی اگر این بدان معنا باشد که قوانین تولید حلقه بسته از قبل سخت‌گیرانه‌تر شده است. این شامل بسته شدن غذاخوری ها و کنترل بسیار شدید محل اجازه رفتن به کارگران در مؤسسه بود.

فاکسکان علاوه بر قول تصحیح خطای جبران خسارت، به افرادی که دیگر نمی‌خواهند در آنجا کار کنند، غرامت را نیز پیشنهاد کرد. را FT گزارش می دهد که او پیشنهاد می کند 10000 Rmb (1400 دلار) به آنها بپردازد که معادل یک تا دو ماه حقوق است.

را فایننشال تایمز گزارش‌ها حاکی از آن است که فاکسکان اکنون اعتراف کرده است که مرتکب آن چیزی است که به عنوان یک «خطای فنی» توصیف می‌کند، که در واقع باعث می‌شود کارگران تازه استخدام‌شده کمتر از آنچه در پوسترهای استخدام وعده داده شده بود، پرداخت کنند.

به نظر می‌رسد این امر کسانی را که احساس می‌کنند به بهانه‌های نادرست استخدام شده‌اند یا از ترتیبات امنیتی مرتبط با COVID-19 ناراضی هستند، راضی کرده است.

تیم اپل در سایت

این شرکت گفت: “ما در حال بررسی وضعیت هستیم و از نزدیک با فاکسکان همکاری می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که نگرانی های کارکنان آنها برطرف شده است.”

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کارگران تازه استخدام شده از دریافت نکردن پاداش های وعده داده شده شکایت داشتند که منجر به اعتراضاتی شد که به خشونت تبدیل شد. پلیس ضد شورش و افسران مسلح حضور داشتند و ویدیویی نشان می‌داد که کارگران را در حالی که روی زمین بودند با باتوم و لگد زده می‌شدند.

فاکسکان خطای پرداخت را پذیرفت

مدت زیادی نگذشته بود که کارگران شکایت کردند که عفونت همچنان در کارخانه گسترش می یابد و غذا و دارو به اندازه کافی وجود ندارد. تعداد قابل توجهی تصمیم به ترک کارخانه و بازگشت به شهر خود گرفتند.

فاکسکان ابتدا پاداش هایی را برای متقاعد کردن کارگران به ماندن ارائه کرد، سپس در صورت عدم موفقیت آنها را ده برابر کرد. گسترش عفونت ها ادامه یافت و کارخانه تحت کنترل شدیدتری قرار گرفت.

فاکسکان در بیانیه ای گفت: «تیم ما این مشکل را بررسی کرده و متوجه شده است که یک خطای فنی در فرآیند سوار شدن رخ داده است. “ما بابت خطای ورودی در سیستم کامپیوتری عذرخواهی می کنیم و تضمین می کنیم که حقوق واقعی همان حقوق مورد توافق است. [on] پوسترهای رسمی استخدام

غرامت ارائه شده به کسانی که می خواهند ترک کنند

در این گزارش آمده است که اکنون اوضاع در کارخانه آرام است. همانطور که انتظار میرفتاپل تیمی را به کارخانه فرستاد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این پرداخت که برای پوشش مبالغ بدهکار به کارگران جدید برای قرنطینه، حمل و نقل به کارخانه و ساعات کار در نظر گرفته شده بود، رسماً در اطلاعیه هایی به کارگران منتشر شد. انتظار می رود کسانی که این معامله را قبول می کنند، 8000 Rmb پس از استعفای خود و 2000 Rmb باقی مانده پس از سوار شدن به اتوبوس به خانه دریافت کنند.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی اکثر مردم چین از این حادثه آگاه نخواهند شد زیرا رسانه های محلی آن را گزارش نمی کنند و عکس ها و فیلم ها از رسانه های اجتماعی حذف شده اند.

این آشفتگی زمانی شروع شد که شیوع کووید-19 در بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون فاکسکان در ژنگژو – که در محلی به عنوان شهر آیفون نیز شناخته می شود – شروع شد.