فاکس کان فعالیت خود را در چین به دلیل قرنطینه کووید متوقف کرد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همانطور که توسط بلومبرگ، قرنطینه باعث شد فاکسکان فعالیت خود را در دو پردیس خود در شنژن متوقف کند. برای کاهش تأثیر محصور شدن، این شرکت تولید خود را به سایت‌های دیگری منتقل کرده است که هنوز به طور منظم کار می‌کنند. انتظار می رود این قرنطینه تا 20 مارس ادامه یابد.

دولت چین پس از گزارش بیش از 3000 مورد ابتلا به کووید-19 در شنژن در روز یکشنبه 13 مارس، قرنطینه جدید را انتخاب کرد. سهام Hon Hai (گروه پشتیبان فاکسکان) صبح روز دوشنبه در تایپه 1 درصد کاهش یافت. در حالی که مطمئناً به فاکسکان لطمه می‌زند، اما قرنطینه بر اپل و سایر شرکت‌های فناوری که برای تولید محصولات خود به این امکانات متکی هستند نیز تأثیر می‌گذارد.

سایر شرکت‌های مستقر در شنژن مانند هواوی، DJI و Tencent نیز مجبور شدند تا پایان قرنطینه فعالیت خود را متوقف کنند.

چین روز یکشنبه ۱۷.۵ میلیون نفر از ساکنان شنژن را حداقل برای یک هفته در قرنطینه قرار داد و به دنبال توقف شیوع رو به رشد کووید-۱۹ بود. […] تمامی سیستم‌های اتوبوس و مترو تعطیل شده‌اند و مشاغل به جز مواردی که خدمات ضروری را ارائه می‌دهند، تعطیل شده‌اند.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که تقاضا برای محصولات در این زمان از سال چندان زیاد نیست، زیرا به دنبال اوج فصل تعطیلات است. با این حال، اپل به تازگی محصولات جدیدی از جمله نسل سوم آیفون SE، آیپد ایر 5 و مک استودیو را معرفی کرده است که ممکن است محموله ها را تحت تأثیر قرار دهد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Foxconn، تامین کننده اصلی اپل، به دلیل یک قرنطینه توسط دولت محلی در پی شیوع جدید COVID-19، فعالیت خود را در شنژن چین متوقف کرده است. در آنجا، این شرکت تایوانی کارخانه هایی دارد که مسئول مونتاژ آیفون و سایر محصولات اپل هستند.