فروشنده اپل می گوید رکود گوشی های هوشمند تا سال 2023 ادامه خواهد داشت

عکس: Daniel Korpai/Unsplash

ناکاجیما گفت: «تحرک حداقل در سال مالی 2022 باز نخواهد گشت و وضعیت در دوره بعدی چندان مثبت نیست. تقاضا برای لوازم الکترونیکی مصرفی به شدت کاهش یافته است و این تولید کنندگان چینی احساس خوبی ندارند. […]

Maruta Manufacturing – که قطعات را برای طیف گسترده ای از شرکت ها از جمله اپل تولید می کند – می گوید که انتظار دارد بحران فعلی گوشی های هوشمند تا سال 2023 ادامه یابد.

رئیس جمهور نوریو ناکاجیما گفت بلومبرگ که او انتظار ندارد سال آینده پیشرفت زیادی داشته باشد.

این با گزارش دیروز مطابقت دارد که نشان می‌دهد اپل همچنان از رشد سال به سال در فروش آیفون لذت می‌برد و سهم بازار این شرکت را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

همه این عوامل منجر به رکود در گوشی های هوشمند شده است، به طوری که دیروز گزارشی حاکی از کاهش فروش برای سومین سه ماهه متوالی بود که آخرین رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد کاهش داشت.

ماروتا می گوید بحران تلفن های هوشمند ادامه خواهد داشت

ناکاجیما درباره برندهای خاصی صحبت نکرد، اما گفت که شرکت های چینی بیشترین ضربه را خورده اند و گوشی های رده بالا بهترین عملکرد را داشته اند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این پیش‌بینی می‌کند که مصرف‌کنندگان حتی برای مدت طولانی‌تری نسبت به حال حاضر از تلفن‌های موجود خود استفاده کنند، اما نشان می‌دهد که تلفن‌های سطح بالا ممکن است استثنا باشند…

زمینه

اخیراً، تورم افسارگسیخته بسیاری از مردم را به کاهش یا حذف کالاهای تجملاتی مانند تلفن های جدید سوق داده است.

در طول دو سال گذشته، کمبود تراشه به سطح تولید رسیده است، به این معنی که صنعت گوشی‌های هوشمند به دلیل عرضه و تقاضا محدود شده است.

تولید ماروتا تجربه مستقیم این بحران را دارد. این شرکت ژاپنی طیف وسیعی از قطعات را تولید می کند که تقریباً توسط هر شرکت گوشی هوشمند از جمله اپل استفاده می شود. قیمت سهام آن در سال جاری 20 درصد کاهش یافته است زیرا تقاضا برای محصولاتش دو رقمی کاهش یافته است.

ناکاجیما با اشاره به اینکه افزایش نرخ بهره توسط بانک‌های مرکزی در سراسر جهان عامل مهمی است، گفت: «مصرف‌کنندگان ممکن است مایل به خرید تلفن‌های جدید حتی با ارتقای کوچک باشند، اگر وضعیت اقتصادی در وضعیت بهتری بود.» چیزی که من از آن می ترسم این است که گوشی های هوشمند روز به روز بیشتر کالایی می شوند و مردم حتی بیشتر منتظر ارتقای آن هستند.

پوشش نقره ای که توسط رئیس موراتا دیده می شود، تقاضای پایدار برای تلفن های رده بالا حتی در دوران رکود اقتصادی است.

روند بلندمدت در بازار گوشی‌های هوشمند این است که چرخه‌های ارتقا به عنوان فلات فن‌آوری طولانی‌تر می‌شوند و پیشرفت‌ها بیشتر تکاملی هستند تا انقلابی. به عنوان مثال، در ایالات متحده، یک فرد عادی اکنون هر سه تا چهار سال یک بار گوشی خود را ارتقا می دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: