فروشگاه‌های اپل طراحی جدید ایستگاه اتصال MagSafe بدون پورت را عرضه می‌کنند

صفحه نمایش های جدید نیز به خوبی با آن جفت می شوند برنامه جدید کاوش، تجربه نمایشی تعاملی که از قبل روی هر صفحه آیفون بارگذاری شده است. Explore در ژوئن 2021 برای آیفون عرضه شد و جایگزین آن شد قیمت گذاری کاربرد. با Explore، اپل مقایسه مدل‌های آیفون، مشاهده گزینه‌های قیمت‌گذاری و کشف ویژگی‌های کلیدی را آسان‌تر کرده است. تجربه کاربری بهبودیافته نیاز به توضیحات چاپ شده روی هر رایزر را از بین می برد.

برخاسته های جدید فقط در دیده شدند مرکز بازدیدکنندگان اپل پارک هفته گذشته و به طور گسترده در فروشگاه های دیگر عرضه نشده است. این طراحی با دستگاه‌هایی که MagSafe را پشتیبانی می‌کنند سازگار است و استفاده فعلی آن را به خانواده آیفون 12 محدود می‌کند. این وسایل فقط برای نمایش هستند و برای خرید در فروشگاه‌ها در دسترس نیستند.

اپل راه حل جدیدی برای نمایش آیفون برای فروشگاه های خرده فروشی خود ایجاد کرده است که شارژ بی سیم MagSafe را برجسته می کند، به هم ریختگی کابل ها را حذف می کند و آیفون ها را در دسترس مشتریان قرار می دهد.

آخرین راه حل اپل جایگزین داک های لایتنینگ به طور کامل به نفع چهار شارژر MagSafe نصب شده بر روی بازوهای فولادی ضد زنگ است. طراحی جدید آیفون‌ها را از روی میز بالا می‌برد و باعث می‌شود که وقتی از جلو به آن‌ها نگاه می‌کنید شناور به نظر می‌رسند. برداشتن و تعویض هر آیفون آسان‌تر است و MagSafe زاویه دید قابل‌دسترسی‌تری را هنگام اتصال به آن ارائه می‌کند.

Apple Park Visitor Center
مرکز بازدیدکنندگان اپل پارک
امروزه در میزهای هر اپل استور از پلی کربنات سفید استفاده می شود رایزرها با یک ردیف کانکتور لایتنینگ برای برجسته کردن هر مدل از خانواده آیفون. رایزرها حاوی اطلاعات محصول، اتصالات امنیتی شل و کابل‌های قابل مشاهده برای تغذیه هر تلفن هستند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی علاوه بر اینکه ایستگاه رویایی بسیاری از دارندگان آیفون است، مزایای تقویت کننده MagSafe فوری و متعدد است. کل صفحه نمایش با یک کابل تغذیه می شود، که به هم ریختگی میز اپل استور را از بین می برد و ضایعات را کاهش می دهد. برای اولین بار، تترهای امنیتی آیفون جمع شونده می شوند و باعث کاهش بیشتر گره خوردن و بسته شدن مداوم کابل ها توسط خدمه فروشگاه اپل می شود. هنگامی که تلفن‌ها به درستی تعویض می‌شوند یا در حین اتصال فشار داده می‌شوند، اسکله‌های لایتنینگ مستعد خم شدن هستند. MagSafe کمتر مشکل دارد و می تواند هزینه های تجاری را کاهش دهد.

مرکز بازدیدکنندگان اپل پارک

اگر یک ایستگاه اتصال MagSafe یا هر دستگاه جدیدی را در Apple Store محلی خود مشاهده کردید، خبرم کن. پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

iPhone Display Evolution 2019-2021