فروشگاه‌های اپل همچنان به ماسک، سایر اقدامات ایمنی COVID-19 نیاز دارند

سازنده آیفون مستقر در کوپرتینوی کالیفرنیا اضافه کرد که اولویت اول آن ایمنی کارمندان و مشتریان است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


شرکت اپل به فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود در ایالات متحده اطلاع داده است که دستور ماسک و سایر روش‌های مربوط به کووید-19 در حال حاضر وجود دارد، اگرچه این شرکت می‌گوید به ارزیابی اقدامات بهداشتی و امنیتی ادامه می‌دهد.

این خبر پس از CDC در ایالات متحده منتشر می شود دستورالعمل های خود را تنظیم کرد پنج‌شنبه گفته شود که افراد کاملاً واکسینه شده می‌توانند بدون استفاده از ماسک فعالیت‌های خود را از سر بگیرند. برخی از خرده فروشان در ایالات متحده، مانند Costco و Walmart، قبلاً این کار را انجام داده اند تنظیم شده سیاست های ماسک آنها مطابق با دستورالعمل های CDC.

گزارش امروز از بلومبرگ می‌گوید اپل به فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود در ایالات متحده اطلاع داده است که دستور ماسک و سایر پروتکل‌های ایمنی COVID-19 در حال حاضر به قوت خود باقی خواهند ماند. این شرکت اما تاکید کرد که به طور مداوم در حال ارزیابی اقدامات ایمنی و بهداشتی است و اولویت شماره یک آن ایمنی کارکنان و مشتریان است.

می‌توانید آخرین باز و بسته شدن فروشگاه اپل را در ما دنبال کنید راهنمای دقیق در اینجا.

اپل جدول زمانی برای زمان لغو دستور ماسک به کارمندان ارائه نکرده است. برخی از فروشگاه ها با ظرفیت محدود یا فقط با تعیین وقت قبلی به کار خود ادامه می دهند. فروشگاه های اپل در میشیگان بودند مزرعه تا این هفته به دلیل افزایش موارد COVID-19 در ایالت و اخیراً به عنوان ویترین فروشگاه اکسپرس بازگشایی شده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با پیشرفت ایالات متحده و سایر کشورها در زمینه واکسیناسیون علیه کووید-19، برخی از آژانس های بهداشت عمومی و شرکت های خصوصی شروع به کاهش الزامات ماسک کرده اند. بر اساس گزارش جدید از بلومبرگ، با این حال، اپل دستور ماسک و سایر اقدامات احتیاطی COVID-19 خود را فعلاً در فروشگاه‌های خرده‌فروشی ایالات متحده باقی می‌گذارد.