فروشگاه اپل جزیره Al Maryah با آبنمای دیدنی

[ad_1]

سیب عکس های جدید دیدنی خود را به اشتراک گذاشت فروشگاه اپل جزیره آل مریه، قبل از افتتاح فردا ولاگر Emkwan نیز یک تور ویدیویی منتشر کرد.

آخرین ابوظبی فروشگاه دارای آب نماهای چشمگیر است، مرز بین داخل و خارج از خانه را محو می کند، سقفی از جنس فیبر کربن طلایی دارد و مناظر پانوراما از افق را ارائه می دهد.

شرکت کوپرتینویی اخیرا فروشگاه را اذیت کردنمایاندن آبشاری آبشاری و یک نقاشی دیواری دیواری با رنگ‌های سفارشی.

سنگر ادای احترام به مرواریدها و غواصان مروارید و آنچه را که آنها به تاریخ و فرهنگ ابوظبی نشان می دهند، می پردازد. اپل گفت: “مروارید و محیطی که از آن متولد شده است، استعاره ای عالی برای رشد و سرمایه گذاری شهر در جامعه خلاق آن در حالی است که به سوی آینده حرکت می کند.”

کاخ ها اکنون از بین رفته اند و فروشگاه داخل آن آشکار شده است.

اپل امروز پیش‌نمایش Apple Al Maryah Island، یک مقصد خرده‌فروشی جدید را که بالاتر از پله‌های آبشاری قرار دارد، داشت. فروشگاه جدید ارتباط مستقیمی بین جزیره Galleria Al Maryah و اسکله ایجاد می کند و بهترین های اپل را با منظره خط ساحلی در وسط منطقه مالی معتبر ابوظبی ارائه می دهد.

Deirdre O’Brien، معاون ارشد Apple Retail + People گفت: “ما نمی توانیم بیشتر از این هیجان زده باشیم که جزیره زیبای Apple Al Maryah را در این جمعه افتتاح کنیم.” “تیم با استعداد ما آماده استقبال و خوشحالی مشتریان از این جامعه پر جنب و جوش در مکان جدید ما در امارات است.” […]

Apple Al Maryah Island دارای چندین عنصر طراحی جدید است که اطراف آن را منعکس می کند. از تفرجگاه، دو رمپ سنگ‌فرش شده با سنگ گرانیت Absolute Black – اولین استفاده از این ماده در هر فروشگاه اپل – از روی آب عبور می‌کنند و به طور یکپارچه در داخل فروشگاه ادامه می‌دهند و مانع بین فضای داخلی و خارجی را محو می‌کنند. این فروشگاه همچنین دارای سقفی از جنس فیبر کربن طلایی است که منبع محلی آن در امارات متحده عربی است.

بازدیدکنندگانی که از طریق مرکز خرید جزیره گالریا آل مریه وارد می‌شوند، از یک درگاه فولادی ضد زنگ آینه‌ای عبور می‌کنند که مناظر و صداهای جت‌های آب بر روی دیوارهای شیشه‌ای بیرونی آن را فراگرفته است. سقف آینه ای به طول 72 فوت با ریزش آب بر روی دیوارها و انعکاس هایی که در بالا دیده می شود، جلوه ای کالیدوسکوپیک ایجاد می کند.

در مرحله بعد، این شرکت همچنین یک مجموعه منحصر به فرد از سه جلسه امروز در اپل را تحت عنوان “Creativity Within” معرفی کرد.

این جلسات از محیط زیبا و فرهنگ خلاق ابوظبی الهام گرفته شده است. Photo Walk: Fluidity and Motion با iPhone 13 Pro که با همکاری عکاس محلی محمد سامجی ساخته شده است. Music Walk: Liquid Soundscapes با GarageBand. راهپیمایی هنری: طراحی خلاقیت در جلسه راهنمای.

جلسات آتی نیز شامل خلاقیت های محلی خواهد بود و اپل یک برنامه ویژه آماده کرده است لیست پخش موزیک اپل با حضور هنرمندانی از امارات متحده عربی.

گالری زیر را بررسی کنید (برای دیدن اندازه اصلی کلیک کنید/ ضربه بزنید)، و همچنین تور ویدیویی.

https://www.youtube.com/watch?v=NIZymEB2pE

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی