فروشگاه اپل در تگزاس به دلیل شیوع COVID-19 برای مدت کوتاهی تعطیل می شود

[ad_1]

یک فروشگاه اپل در تگزاس به دلیل شیوع موارد COVID-19 در میان کارمندان به طور موقت بسته می شود. بر اساس گزارش از اخبار BNC، میدان شهر Apple Southlake به دلیل شیوع این بیماری تا پایان این هفته بسته خواهد بود.

این گزارش توضیح می دهد که فروشگاه اپل در Southlake با شیوع موارد COVID-19 در میان کارکنان سروکار داشته است، با حداقل 22 مورد مثبت از جمعه سیاه در 26 نوامبر. این فروشگاه در مجموع 151 کارمند دارد.

NBC با چهار کارمند فعلی و سابق فروشگاه Southlake صحبت کرد که گفتند از مدیر خود تماس هایی دریافت کرده اند که آنها را تشویق می کند تا سر کار بیایند، حتی زمانی که بیمار هستند. در دو مورد از این موارد، کارمند به نظرسنجی Covid-19 پاسخ داده بود و نتایج به دست نیامده بود. مدیر به درخواست های NBC برای اظهار نظر پاسخ نداد.

جف میلر، که به مدت سه سال در فروشگاه Apple’s Southlake کار کرده است، گفت که فروشگاه در طول همه گیری همه گیر شلوغ تر شده است. او توضیح داد: «قبل از بلک فرایدی چندین مورد وجود داشت که من در مورد ناتوانی در حفظ فاصله گذاری اجتماعی ابراز نگرانی کردم. “سپس تمام جهنم در جمعه سیاه از بین رفت.”

این اولین بار نیست که یک فروشگاه اپل به دلیل شیوع کووید-19 مجبور به تعطیلی می شود. در اوایل سال جاری، یک فروشگاه اپل در چارلستون توقف کوتاه پس از اینکه بیش از 20 کارمند در معرض COVID-19 قرار گرفتند.

ماه گذشته، اپل اعلام کرد که ماسک را در اکثر فروشگاه های خرده فروشی خود برای مشتریان کنار می گذارد. با این حال، کارمندان همچنان ملزم به پوشیدن پوشش صورت هستند.

در حال حاضر، Apple Southlake Town Square قرار است از ساعت 10 صبح دوشنبه برای عموم بازگشایی شود. گزارش کامل در اخبار BNC ارزش خواندن را دارد و در اینجا یافت می شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی