فروشگاه اینترنتی شومینه و باربیکیو فروش انواع شومینه گازی ، برقی ، هیزمی و

فروشگاه اینترنتی شومینه و باربیکیو فروش انواع شومینه گازی ، برقی ، هیزمی و یکی از مزایای این شومینه‌ها ساخت فضایی دلپذیر است که حس زیبای طبیعت را منتقل می‌کند. یکی از مشکلات بزرگ این شومینه‌ها هزینه نگهداری و تعمیر بالای آن‌ها می‌باشد همچنین حرارت ایجاد شده توسط این شومینه‌ها قابل کنترل نیست و همین دلیل باعث می‌شود انرژی زیادی هدر رود. اگر بخواهید شعله را در این شومینه تنظیم کنید باید مقدار هیزم را کم یا زیاد کنید که خود هیزم فضای اطراف شومینه را کثیف می‌کند و به طور مداوم باید تمیز شود. برخلاف مدل های مرسوم شومینه های آجری و سنگی که عمدتا شکلی جعبه مانند همراه با دودکش تزیین شده داشتند، شومینه مدرن گازی با انواع متریال و مواد مختلف ساخته می شود.

تغییر شومینه از یک شومینه سنتی از قبل ساخته شده استفاده می‌شود. اگر خانه شما دارای یک شومینه چوبی با اجاق باز است، می‌توانید یک شومینه با سوخت گاز، ژل، برق یا اتانول بخرید که به سادگی به درون محل شومینه سنتی قرار می‌گیرد. این مدل از شومینه ایمن ترین مدل برای خانه هایی با کودکان کوچک یا حیوانات خانگی به حساب می‌آید. شومینه‌ها در حالت‌های مختلفی در ساختمان قرار می‌گیرند و بسته به طراحی و معماری فضای داخلی می‌توانند به صورت کنج یا گوشه، دیواری در وسط و دو طرفه اجرا شوند. در این میان هزینه نصب شومینه نیز به شکل مجزا محاسبه می شود. به طور میانگین می توان گفت که برای خرید و نصب شومینه می توان از دو میلیون تومان تا بیش از پنجاه میلیون تومان را در نظر داشت.

شومینه لوکس

استفاده از آن برای سالمندان و کسانی که علاقمند به گرما هستند می تواند همیشه مفید باشد. البته باید توجه داشت که امروزه ایجاد گرما از هدف های اصلی کاربرد این وسیله در فضای داخلی نیست. شومینه یا هیمه سوز ساختاری معماری درون دیوار برای نگه‌داشتن آتش و سیستم گرمایشی است که به منظور گرمادهی، و به خصوص در گذشته به‌منظور پخت‌وپز به کار cityshomine می‌رفته‌است. شومینه علاوه بر تاثیر گذاری بر دمای اتاق، نقش مهم و کلیدی در زیبایی منازل دارد. خرید شومینهبا کیفیت و زیبا برای بسیاری از افراد در فصل زمستان اهمیت دارد. شومینه ها دارای تنوع های مختلفی هستند و با توجه به جنس و شکل و نحوه نصب و … به انواع مختلفی تقسیم می شوند که در هنگام خرید شومینه باید به آن توجه نمود.

همواره می‌توان در سایت ساختمون قیمت انواع شومینه را در بین فروشندگان شهرهای استان تهران با هم مقایسه کرد و بهترین انتخاب را در بین انواع شومینه مدرن در شهر تهران انجام داد. همچنین می‌توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون انواع محصولات ساختمانی به قسمت مطالب وبلاگ سایت ساختمون مراجعه و اطلاعات کاملی را در این زمینه کسب نمایید. شومینه الکلی با سوخت الکل (اتانول) یا الکل ژلی کار می کند و گرمادهی پایینی دارد (بیشتر جنبه دکوری دارد).

  • با وجود اهمیت روش های تهویه هوا، هنگام نصب این المان از این موضوع غفلت می شود.
  • در هنگام ساخت شومینه بیرونی باید به موارد ایمنی نیز توجه ویژه ای داشته باشید.
  • به همین دلیل اگر تصمیم بر دکوراسیون داخلی توسط خودتان دارید باید حین انتخاب و خرید به اصول و نکات طراحی داخلی نیز دقت داشته باشید.
  • معمولاً برای زیبا سازی شومینه از نمای سنگ، گچ بری، چوب و شیشه استفاده می شود که هر کدام مناسب با معماری داخلی و دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار می گیرند.

وزن سبک، آنها را به گزینه ای عالی برای شومینه دیواری یا شومینه رومیزی تبدیل می‌کند. این می‌تواند یک دودکش از قبل موجود باشد (مانند دودکشی که قبلاً برای شومینه چوبی استفاده می‌شد) یا می‌توان یک دودکش جدید ساخت. سپس این انتخاب‌ها طراحی شومینه شما را از جمله سبک، ابعاد و مواد مورد استفاده را تعیین می‌کند.

انواع شومینه از نظر سبک

از سوی دیگر، ترکیب نوع سوخت با این نوع شعله به این معنی است که خروجی حرارت کم است. به این معنی که شما نباید به یک شومینه ژل سوز به عنوان منبع اصلی گرما تکیه کنید. تنها چیزی که یک شومینه ژلی برای استفاده نیاز دارد یک قوطی پر از سوخت ژل است. این بدان معناست که نیازی به تهویه، هواکش، خط گاز، لوله یا سیم برق نیست. شومینه گازی باید جهت جلوگیری از نشتی گاز مجهز به ترموکوبل و شیر جداگانه قطع و وصل باشد.

شومینه گازی سه طرفه دیواری پدیده – کد 002