فروشگاه اینترنتی فرا استور گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 رم 4 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت و اکتیو

در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت 9to5mac زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. به لطف Smart HDR جدید، در همه حالت‌های فیلمبرداری مثل فیلمبرداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه شاهد ارتقاء محدوده داینامیکی هستیم.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 Pro JA Not Active ظرفیت 256 گیگابایت – رم 6 گیگابایت

در ادامه با سایت موبایل‌کده همراه باشید تا قیمت ایفون‌۱۱ کارکده و سایر مشخصات این مدل را به صورت تخصصی بررسی کنیم. برای این نسل جدید رنگ‌بندی بسیار جالب و متفاوتی در نظر گرفته شده که خود به تنهایی دلیل علاقه‌مندی بسیاری از کاربران به این مدل است. رنگ‌های مشکی و سفید قدیمی آیفون‌ها با طراحی به روز در کنار رنگ‌های بسیار متفاوت ایفون ۱۱ بنفش یا سبز، قرمز و زرد حق انتخاب بسیار زیادی به کاربران در زمان خرید ایفون 11 می‌دهد. شما کدام رنگ را بیشتر دوست دارید؟ شاید خیلی از افراد تصور کنند که برای خرید گوشی با رنگ‌های خاص باید هزینه بیشتری را پرداخت کنند، ولی در فروشگاه اینترنتی 19کالا ایفون ۱۱ قرمز قیمت یکسانی با سایر رنگ‌ها دارد. میتوان گفت گوشی ایفون‌۱۱ نسخه‌ی استاندارد سری یازدهم گوشی اپل است‌که سال 2019 به بازار عرضه شد.

صفحه اختصاصی فروشگاه

البته به‌صورت دستی نمی‌توان این ویژگی را فعال کرد اما همیشه می‌توانید به‌صورت دستی آن را غیرفعال کنید! زمانی که گوشی تشخیص دهد نور محیط به‌اندازه کافی زیاد نیست، این امکان به‌طور خودکار فعال می‌شود. سنسور بزرگ نور امکان ثبت و ضبط ویدئوی دیددرشب را به کاربر می‌دهد تا ویدئوهایی دوست‌داشتنی حتی در نور کم شاهد باشیم. اما نقطه‌ضعفی که باید به آن اشاره کنیم این است که حالت شب در زمان استفاده از سنسور فوق‌عریض وجود ندارد و همین باعث می‌شود که تصاویر گرفته شده در این دو حالت مانند شب و روز متفاوت باشند. به‌جرئت می‌توان گفت که در سه سال گذشته گوشی‌های اندرویدی ازنظر دوربین بهتر از محصولات اپل عمل کرده‌اند.

تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. حالت شب هنگامی که نور کم است به طور خودکار فعال می‌شود، اما می‌توانید آن را غیرفعال کنید یا زمان نوردهی را اصلاح کنید که پیشنهاد ما اینست آن را در همان حالت اتوماتیک نگه دارید. این قابلیت معمولاً از نوردهی‌ 2 یا 3 ثانیه‌ای استفاده می‌کند و تصویر فوراً ذخیره می‌شود و اگر نگوییم سریع‌ترین حالت‌ شبی است که تاکنون با آن مواجه شده‌ایم، در حقش اجحاف کرده‌ایم. کیفیت تصاویر نایت مود مثال زدنی است، آنها جزئیات زیادی دارند، به اندازه کافی واضح هستند، رنگ‌ها عالی‌اند، کنتراست درجه یک و نوردهی بسیار متعادل است.

آیفون 11 کوچکترین عضو این خانواده جدید میتونه بهترین انتخاب برای اون دسته از افرادی باشه که میخوان با پرداخت هزینه ای کمتر از بهترین امکانات موجود در گوشی های اپل استفاده کنند. آیفون 11 مطمئنا میتونه همه انتظارات شمارو از یک گوشی فوق العاده مرتفع کنه. دوربین دوم که وظیفه زوم دوبرابری رو در گوشی عهده دار بود، حالا جای خودش رو به حالت فوق عریض داده . دوربین اصلی و واید این گوشی روی کاغذ هیچ تغییری نسبت به قبل نداشته و تفاوت چندانی نکرده، اما چیزی که واقعا مشهوده و توی تست ها من بهش برخورد کردم. تکنولوژی دوربین واقعا پیشرفته شده و تصاویر به طرز خارق العاده ای روشن تر و زیبا تر شدن.

  • وقتی در حالت پرتره هستید، می‌توانید بین جلوه‌های مختلف نور و قدرت تاری یکی را انتخاب کنید (پیش‌فرض f/2.4 است).
  • نسبت ابعاد نمایشگر به قاب گوشی 79 درصد بوده است که کمی از جذابیت آن کاسته است و همچنین دارای تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ است.
  • به عقیده بسیاری از کارشناسان و البته کاربران، اپل لوکس ترین برند فعال در بازار ایران است.
  • گوشی آیفون11 همانند سری‌های قبلی از Nfc پشتیبانی می‌کند و همچنان خبری از جک 3.5 میلی‌متری و درگاه حافظه خارجی نیست.
  • در این بین اما تنها مدل‌هایی که طراحی متفاوت داشته گوشی آیفون SE و آیفون XR بوده‌اند که به عنوان گوشی‌های ارزان قیمت اپل شناخته می‌شوند.
  • دوربین های 12 مگاپیکسلی این گوشی تمامی صحنه ها را با کیفیت 4K و با سرعت 60 فریم بر ثانیه ثبت و ضبط می کند.