فروشگاه اینترنتی کوک همراه گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو مکس با ظرفیت 1 ترابایت-Apple iPhone 14 Pro Max 5G 1Tb

با استفاده از قابلیت dim نمایشگر بدون این که عمر باتری دستگاه را کاهش دهد قابل مشاهده باقی می‌ماند. SOS اضطراری از طریق ماهواره به مدت دو سال به صورت رایگان با آیفون ۱۴ پرو ارائه می‌شود. دوربین جلوی آیفون 14 پرو مکس نیز دست خوش تغییر شده و از سنسور 32 مگاپیکسلی با کیفیت که ساخت ژاپن و کره است، بهره برده و کیفیت تصاویر بهتری را ارائه می کند. این رنگ ها عموما تفاوت زیادی در قیمت آیفون 14 پرو مکس ایجاد نمی کنند، اما به صورت معمول، رنگ مشکی با توجه به مشتریان بیشتر و مخاطبین بالاتری، قیمتی بالاتری از سایر نسخه ها دارد. هنوز رنگ دیگری برای این دستگاه در نظر گرفته نشده اما ممکن است اپل در میانه عمر این دستگاه، از رنگ دیگری نیز رونمایی کند.

آیفون 14 پرو از چیپست قدرتمند A16 استفاده کرده که بسیار عالی است که 16 میلیارد ترانزیستور در داخل آن جا سازی شده است. آیفون 14 پرو 512 گیگابایتی در حال حاضر یک رقیب قوی برای گوشی هوشمند ارزان قیمت سال اپل است. شاید بتوان صفحه نمایش را به عنوان مهم‌ترین ارتقا در مشخصات آیفون 14 پرو مکس نسبت به نسل قبل دانست.

  • در حقیت آِفون 14 پرو مکس در مقابل آِفون ۱۴ پرو، حکم آیفون ۱۴ پلاس را در مقابل آیفون 14 عادی دارد و تنها در بحث ابعاد صفحه نمایش و حجم باتری متفاوت است.
  • حافظه های ذخیره سازی آن به ترتیب ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت و 1 ترابایت توسط اپل در نظر گرفته شده است.
  • حالت‌های عکاسی محاسباتی شامل حالت شب، HDR 4 هوشمند، حالت پرتره با نور پرتره، عکس‌های پرتره حالت شب، سبک‌های عکاسی برای شخصی‌سازی ظاهر هر عکس و Apple ProRAW است.
  • پیش از معرفی رسمی، قابل پیش‌بینی‌ترین قسمت در این مدل نرم‌افزار آن بود، چرا که هر ساله گوشی‌های اپل با ورژن جدید سیستم عامل انحصاری‌اش عرضه می‌شود.

اپل آیفون ۱۴ پرو (۶.۱ اینچی) و پرو مکس (۶.۷ اینچ) را معرفی کرد که دارای مرکز اطلاع‌رسانی موسوم به جزیره دینامیک و همچنین دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ارتقا یافته است. اپل بعد از ارائه چند نسخه از گوشی های خود با لنز 12 مگاپیکسل، بالاخره در آیفون 14 پرومکس 256 از لنز 48 مگاپیکسلی خود رونمایی کرد. لنز واید 48 مگاپیکسل این گوشی اپل 2022، چهار برابر وضوح را برای ثبت جزئیات دقیق تر ارائه می کند. سنسور در نظر گرفته شده برای این لنز، 65% نسبت به آیفون 13 پرو مکس بزرگتر است. سنسور 4 پیکسلی این گوشی آیفون 14pro Max 256، خود را با محیطی که در آن می خواهید عکاسی کنید تطبیق می دهد و با ترکیب 4 پیکسل در یک پیکسل، 4 برابر نور بیشتری را جذب می کند و عکس هایی فوق العاده حرفه ای را به ثبت می رساند. آیفون 14 پرومکس در 4 رنگ مشکی، نقره ای، گلد و بنفش تولید شده و بدنه و نمایشگر آن با گوریلا گلس و پوشش سرامیکی محافظت شده است.

عکاسی با دوربین اصلی:

افزوده شدن اوتو فوکوس به دوربین سلفی، یکی دیگر از مهم‌ترین قابلیت‌های جدید آیفون 14 پرو و پرومکس است. Dynamic Island یا همان جزیره پویا به جای ناچ در گوشی های آیفون 14 پرو و 14 پرومکس در گوشی ها قرار گرفته اند. این قابلیت جدید در آیفون ها، با طراحی که خط بین سخت‌افزار و نرم‌افزار را در هم می‌آمیزد و در زمان واقعی برای نشان دادن هشدارها، اعلان‌ها و فعالیت‌های مهم تطبیق می‌دهد، امکان‌پذیر می‌کند. با معرفی Dynamic Island، دوربین TrueDepth دوباره طراحی شده است تا فضای کمتری از نمایشگر را اشغال کند.

خرید ایفون 14 پرو مکس 256 با بهترین قیمت

ناچ گوشی به جزیره پویا یا همان Dynamic Island تغییر پیدا کرده است و در این بخش علاوه بر جای دادن دوربین دوگانه، قابلیت های بسیار جالب و کاربردی را نیز به گوشی اضافه کرده است. از جمله قابلیت های این پانچ کپسولی می توان به خواندن پیام ، پاسخ تماس، نمایش اتصال airpods و سایر اعلان ها و هشدارهای دیگر اشاره نمود. پانچ کپسولی iPhone 14 Pro max علاوه بر مزایای ذکر شده باعث بهبود فضای 31 درصدی وبلاگ 9to5mac.ir دوربین سلفی TrueDepth شده تا فضای نمایش آزادتر و بیشتری در اختیار کاربر قرار گیرد. الگوریتم های پیشرفته نمایش، حسگر مجاورت مهندسی شده و موشن های جذاب در نظر گرفته شده از جمله قابلیت های دیگر این جزیره پویا و نوآوری اپل تلقی می شود. ایفون 14 پرو مکس کی میاد یکی از سوالات پرتکرار کاربران است، این محصول هم زمان با سایر اعضای آیفون 14 در شهریورماه معرفی شده و مهر ماه عرضه خواهد شد.

گوشی آیفون 11 پرو iPhone 11 Pro