فروشگاه های اپل در امارات متحده عربی در حال رونق هستند. چهارم طعنه زد

شرکت فناوری مستقر در کوپرتینو روز پنجشنبه گفت: فروشگاه جزیره Al Maryah اپل مشرف به تفرجگاه ساحلی خواهد بود و “خانه ای برای مشتریان برای کشف خلاقیت، کشف محصولات جدید و دریافت بهترین پشتیبانی از تیم خرده فروشی جدید خواهد بود.”

اپل صبح روز پنجشنبه از سدی ویژه اطراف ویترین فروشگاه رونمایی کرد. سنگر ادای احترام به مرواریدها و غواصان مروارید و آنچه را که آنها به تاریخ و فرهنگ ابوظبی نشان می دهند، می پردازد.

این شرکت گفت که فروشگاه به مکانی جدید برای اجتماع، یادگیری و یافتن الهام تبدیل خواهد شد.

این فروشگاه در گوشه‌ای عالی در مال پلازا واقع شده است. کف‌ها و سقف‌های چوبی Bianco Cristal در سرتاسر فضا استفاده می‌شود که شبیه به مواد مشابه موجود در دیگر فروشگاه‌های اپل در سراسر جهان است. نور طبیعی با دو نورگیر بزرگ که مستقیماً بالای شش درخت فیکوس نیتیدا قرار دارند به راحتی در داخل جریان دارد.

اپل گفت: “مروارید و محیطی که از آن متولد شده است، استعاره ای عالی برای رشد و سرمایه گذاری شهر در جامعه خلاق آن در حالی است که به سوی آینده حرکت می کند.”

بازدیدکنندگان می‌توانند بهترین‌های اپل را خلق کنند، همکاری کنند، و به تجربه‌شان ادامه دهند، همه در یک مکان.»

فروشگاه یاس مال که هفته گذشته افتتاح شد، دو برابر فروشگاهی است که جایگزین آن شده بود و اپل دیوارهای شیشه ای، کف کوارتز و نورگیرها را به نمایش گذاشته است.

اپل باز شد سومین فروشگاه اپل در امارات متحده عربی فقط یک هفته پیش، اما در حال حاضر آماده افتتاح چهارمین آن است. مانند افتتاحیه هفته گذشته، این نیز در ابوظبی است، اما این بار در جزیره المریه.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اخبار ملی گزارش ها.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

فروشگاه خود در حال حاضر پنهان مانده است و این شرکت هنوز تاریخ افتتاحیه را اعلام نکرده است و فقط می گوید که “به زودی” خواهد بود.

این شرکت از یک دیوارنگاره ویژه برای تجلیل از تاریخ و فرهنگ ابوظبی رونمایی کرد.