فروش آیفون های چینی در جشنواره 6.18 باعث شد اپل در صدر قرار گیرد

JD.com پلتفرم اصلی باقی می ماند. ما تخمین می زنیم که حدود 49٪ از تلفن های هوشمند از طریق JD.com در طول جشنواره آنلاین 6.18 امسال فروخته شد و پس از آن TMall و Taobao (در مجموع 30٪ سهم حجم را به خود اختصاص دادند).

با این حال، رهبری و تسلط خرده‌فروشان آنلاین سنتی (JD.com، TMall و Taobao و Pinduoduo) توسط پلت‌فرم‌های پخش زنده پررونق، مانند TikTok و Kuaishou، که به سرعت به آن دست پیدا کردند، متزلزل شده است. ما تخمین می زنیم که TikTok و Kuaishou 8٪ و 6٪ از حجم فروش گوشی های هوشمند آنلاین را در سال جاری در 6.18 سهم داشته اند، در مقایسه با 3٪ و 2٪ در سال گذشته.

ایالات متحده دارای جمعه سیاه، سایبر دوشنبه، و روز پرایم آمازون است – و بسیاری از مردم خرید را تا این تاریخ ها به تعویق می اندازند تا معامله ای را انجام دهند. اما اینها در مقایسه با جشنواره های خرید چینی چیزی نیستند! تنها یکی از آنها درآمد بیشتری نسبت به مجموع هر سه رویداد ایالات متحده دارد.

شرکت اطلاعاتی بازار Strategy Analytics گفت که حدود 14 میلیون گوشی هوشمند در جشنواره 6.18 امسال فروخته شد و فروش آیفون چینی نشان می دهد که اپل بزرگترین برنده بوده است.

جشنواره 6.18 به عنوان تبلیغی در دهمین سالگرد غول خرید آنلاین JD.com آغاز شد و از آن زمان به یک جشنواره خرید چند میلیارد دلاری 18 روزه تبدیل شده است.

فروش آیفون در چین طی 6.18

طبق مطالعه جدیدی که توسط Strategy Analytics انجام شد، امسال 14 میلیون دستگاه تلفن هوشمند در جشنواره خرید آنلاین 6.18 در چین فروخته شد که 25 درصد کاهش نسبت به سال قبل داشت. اپل رهبری خود را با هزینه برندهای چینی تثبیت کرده است. شیائومی و آنر در رتبه های بعدی قرار می گیرند و در سه رتبه اول قرار می گیرند.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

پنگ پنگ، تحلیلگر Strategy Analytics، افزود: «اپل با عملکرد چشمگیر خود در جشنواره 6.18 امسال رهبری خود را تثبیت کرد. اپل با فروش نزدیک به 7 میلیون دستگاه آیفون، عملکردی بهتر از بازار داشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 درصد کاهش داشت. ما تخمین می زنیم که اپل درآمدی معادل 41.5 میلیارد یوان (6.3 میلیارد دلار آمریکا) با قیمت کل خرده فروشی بیش از 6300 یوان (950 دلار آمریکا) داشته است. اپل از نظر سهم درآمد در همه پلتفرم های اصلی (JD، TMall، و Pinduoduo و غیره) رتبه اول را کسب کرد.

فروش گوشی های هوشمند در TikTok

یکی از حقایق شگفت‌انگیز آشکار شده این است که TikTok به یک محرک اصلی فروش آنلاین تبدیل شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


عکس: Paul Felberbauer/Unsplash

کاهش 4 درصدی فروش آیفون در چین نسبت به مدت مشابه سال قبل ممکن است خبر بدی برای اپل به نظر برسد، اما با توجه به کاهش 25 درصدی بازار گوشی های هوشمند در این کشور، در واقع برعکس است.

این تا حدی به دلیل جمعیت و تا حدودی به این دلیل است که جشنواره های خرید چینی از چند روز تا بیش از سه هفته طول می کشد. شرکت‌های تجارت الکترونیک و برندهای بزرگ بخش قابل توجهی از درآمد سالانه خود را از این رویدادها می‌بینند، بنابراین هزینه‌های مصرف‌کننده به دقت پیگیری می‌شود.

ممکن است ردیابی فروش در یک دوره 18 روزه خاص در ماه ژوئن نیز عجیب به نظر برسد، اما دلیل بسیار خوبی برای آن وجود دارد…

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

لیندا سویی، مدیر ارشد Strategy Analytics، گفت: «اختلال‌های مرتبط با کووید و بادهای معکوس اقتصادی باعث عملکرد متفاوتی شد. قیمت فروش آنلاین گوشی‌های هوشمند در سال جاری با افزایش 13 درصدی نسبت به آیفون‌های گران‌تر، 4300 یوان (660 دلار آمریکا) افزایش یافت. با این حال، مجموع درآمد فروش آنلاین گوشی‌های هوشمند همچنان کاهشی 16 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد و به 62.6 میلیارد یوان (9.5 میلیارد دلار) رسیده است.