فروش آیفون های چینی در رده اولترا پریمیوم بیش از دو برابر شد

فروش تلفن های هوشمند در چین مدتی است که کاهش یافته است، به طوری که گزارش رسمی اخیر دولت پیش بینی می کند که محموله ها در سال جاری به پایین ترین سطح در یک دهه اخیر خواهد رسید.

داده های هوش بازار، تفکیک جالبی از فروش بر اساس سطح قیمت را نشان می دهد…

بازار در حال نزول

در سه ماهه اول سال، این بخش شاهد رشد 176 درصدی نسبت به سال گذشته بود، و Counterpoint Research گزارش می دهد که اگرچه سه ماهه دوم آنچنان دیدنی نبود، اپل و سامسونگ هر دو رشد سه رقمی فروش خود را بیش از 1000 دلار ثبت کردند.

طبق گزارش آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین، در نیمه اول سال، محموله های گوشی های هوشمند در بزرگترین بازار جهان با 21.7 درصد کاهش در سال به 134 میلیون رسید.

اپل در بخش +1000 دلار عملکرد خوبی داشت و شاهد افزایش 147 درصدی نسبت به سال قبل بود، در حالی که سامسونگ نیز 133 درصد افزایش نسبت به سال قبل داشت. هر دوی این برندها از کاهش هوآوی و تغییر روند خرید به سمت گوشی های رده بالا در چین سود برده اند.

سامسونگ مدت‌هاست که فروش مدل‌های پرچم‌دار خود را با ارائه تخفیف‌های عمیق در چین افزایش داده است، در حالی که اپل عمدتاً تخفیف‌های خود را کمتر نگه داشته و در وب‌سایت رسمی خود چیزی ارائه نکرده است. ماه گذشته برای اولین بار تغییر کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بخش‌های 600 تا 799 دلاری (حق بیمه) و 1000 دلاری (فوق‌العاده ممتاز) شاهد افزایش در سه ماهه دوم 2022 بودند. […]

اشباع بازار، انتظارهای طولانی‌تر بین ارتقاها، و مصرف‌کنندگانی که به طور فزاینده‌ای از بودجه آگاه هستند، برای آنچه که می‌تواند ثابت شود که یک رکود طولانی مدت است، ترکیب می‌شوند.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

با این حال، آیفون بهتر از بقیه عمل کرد. در حالی که برندهای محلی با مشکل مواجه بودند، اپل و سامسونگ توانستند عملکرد بهتری از بازار داشته باشند و بیشترین افزایش در دسته گوشی های به اصطلاح فوق پرمیوم با قیمت بیش از 1000 دلار مشاهده شد.

عرضه آیفون 14 در ماه آینده باید رشد اپل را در این کشور در سه ماهه جاری افزایش دهد، به خصوص اگر شایعات مربوط به عرضه زودهنگام صحت داشته باشند.

مجموعه‌ای از گزارش‌های اخیر همگی فروش نسبتاً قوی آیفون‌های چینی را در بازار جهانی رو به کاهش نشان داده‌اند. آخرین بازتاب این است که می‌گوید گران‌ترین مدل‌های اپل بیشترین رشد را به دست آورده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 147 درصد رشد داشته است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بازار گوشی‌های هوشمند از ترکیبی از مسائل زنجیره تامین، تورم بالا و عدم قطعیت اقتصادی ضربه سختی خورده است و بسیاری از مصرف‌کنندگان را به کاهش هزینه‌های اقلام اختیاری مانند تلفن‌های جدید سوق داده است.

وضعیت در چین به دلیل اصرار مداوم دولت بر اینکه چنین اقدامات شدیدی این کشور را قادر می‌سازد تا کووید-19 را به طور کامل ریشه کن کند، با قرنطینه‌های سراسر شهر تشدید شده است. این امر باعث شده است که بسیاری از آنها نتوانند کار کنند، در حالی که برخی دیگر اجازه خروج از کارخانه خود را ندارند.

فروش آیفون در چین

کاملاً واضح است که رده فوق پریمیوم جایی است که بیشترین رشد را دارد.