فروش آیفون های چینی 6 درصد افزایش یافت، اگرچه بسیاری در مورد آینده تردید دارند

در چهار هفته از پنج هفته، فروش بالای 6 میلیون باقی ماند، سطحی که در سال 2022 به ندرت به آن رسید، زمانی که بیماری همه گیر هر از گاهی شهرهای چین را تحت الشعاع قرار می داد. میانگین فروش هفتگی در این دوره 6.7 میلیون دستگاه بود که بسیار بالاتر از میانگین 5.5 میلیون دستگاه در سال 2022 بود. در ژانویه، فروش ماهانه در مقایسه با ماه مشابه 1 سال قبل که بیشترین فروش را در سال 2022 داشت، ثابت بود، اما به طور متوالی افزایش یافت. بیش از 40 درصد.

با این حال، کانترپوینت تا حدودی خوشبین است و معتقد است که پایان سیاست شکست خورده چین برای کووید صفر به معنای احتمال کمتر محدودیت‌های طرف عرضه است. او می گوید که بر دیدگاه خود مبنی بر اینکه بازار گوشی های هوشمند برای سال 2023 سال به سال رشد خواهد کرد، ایستاده است، اگرچه او انتظار دارد که این رشد تک رقمی باشد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برخی این را بیشتر به دلیل کاهش تقاضا در دسامبر و فرا رسیدن زودتر از حد معمول فصل سال نو چینی می دانند تا بهبود قابل توجه در سمت تقاضا.

این ایده با این واقعیت پشتیبانی می شود که بسیاری از توزیع کنندگان در مورد خرید عمده فروشی خود محتاط هستند، زیرا زمانی در سطح بسیار بالایی از موجودی فقط در قفسه های خود گیر کرده بودند.

داده‌های اولیه نشان می‌دهد که اپل در ماه ژانویه بزرگترین OEM چین از نظر سهم فروش باقی ماند و فروش آن نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 6 درصد افزایش یافت.

در حالی که برخی آن را نشانه ای می دانند که سال 2023 سال بهبودی پس از همه گیری برای بازار جهانی گوشی های هوشمند خواهد بود، برخی دیگر در مورد اینکه این روند تا چه مدت ادامه خواهد داشت تردید دارند.

در فروش آیفون در چین، اپل جایگاه رهبری خود را در بازار حفظ کرد و نسبت به مدت مشابه در سال 2022 رشد کمی داشت.

عکس: Apple Changsha/Apple

اپل به کار سخت خود برای کاهش وابستگی تولید خود به چین ادامه می دهد، اما آخرین گزارش هند حاکی از آن است که اوضاع خوب به نظر نمی رسد.

داده‌های اطلاعاتی جدید بازار نشان می‌دهد که فروش آیفون در چین در طول دوره سال نو چینی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد رشد داشته است.

در اوایل سال 2023، فروش به سرعت هفته به هفته افزایش یافت و قبل از شروع فصل سال نو چینی به بیش از 7 میلیون رسید.

برخی معتقدند که ما بالاخره از تأثیرات همه گیر بر عرضه و تقاضا گذشته ایم و امسال دوره بهبودی برای بخش گوشی های هوشمند خواهد بود. با این حال، بسیاری شک دارند و معتقدند که این فقط یک اتفاق موقت و فصلی است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کانترپوینت فروش گوشی های هوشمند در چین را برای فصل تعطیلات این کشور که حول محور سال نو چینی است، ردیابی کرده است.