فروش اسب ️ پاسخ ها-رویال هورس

فروش اسب ️ پاسخ ها-رویال هورس

اسب های مادیان و نریان تفاوت های زیادی چه از نظر فیزیکی و چه از نظر خلق و خرید اسب دره شور خو دارند. اسب های نریان معمولا هیجانی تر و نا آرام تر هستند و برای سواری انتخاب مناسبی نیستند زیرا ممکن است از کنترل خارج شوند و برای سوار کار خطر آفرین باشند . در صورت عقیم سازی ، خلق و خوی اسب های نریان آرام و متعادل تر و کنترل آن ها ساده تر می شود .

  • سلام وقت بخیر مطالب سایتتون رو خوندم بسیار عالی بود اگه بخواییم به صورت اقساطی خرید کنیم.
  • زمانی که شما برای اولین بار سوار بر اسبی می‌شوید، قامت اسب به قامت شما افزوده‌شده و یک دلهره شیرین شما را در بر می‌گیرد.
  • نزاد های ایرانی مانند ترکمن و عرب در صورت حمایت و سرمایه گذاری، می توانند منبع درامد خوبی برای کشورمون باشن.

در پرورش اسب اصیل وقتی اسب های مقصد مسابقه به یک سالگی می رسند ، تمریناتی را شروع می کنند که به معنی پذیرش وزن و دستورات یک سوارکار است. اگرچه برخی از کودکان دو ساله در مسابقات شرکت می کنند ، اما یک اسب اصیل در بهترین حالت در سن سه تا پنج سالگی است. با این حال ، این یک قاعده اساسی نیست زیرا نمونه هایی وجود دارد که از ده سال گذشته با موفقیت رقابت کرده اند. نژادها برای اسب ها و مادیان ها نژادهای مختلفی وجود دارد اما بیشتر آنها برای هر دو جنس آزاد است. نژاد اسب اصیل زیبا سریعترین و با ارزش ترین نژاد اسب در جهان است.

نظرات کاربران

قدرت بدنی بسیار بالایی دارد و چشمانی کشیده و پوزه ای کوچک دارند و مجرای تنفسی آنان درشت است. این اسب در کنار رنگ های شناخته شده ی خود به رنگ های خاکستری، کهر، ابرش، کرنگ یافت می شود. اسب ترکمن یکی دیگر از نژادهای اسب ایرانی است که در منطقه صحرای ترکمن زندگی می کند. رنگ این نژاد خاکستری می باشد و بدنی کشیده و لاغر دارد. اسب اصیل ایرانی دارای مشخصاتی است که بیشتر آن ها در قسمت های بالا اشاره شد اما در خرید اسب ها باید به نکات دیگری هم توجه داشت. اولین نکته مهم در معامله اسب ارائه مدرکی مبنی بر اصالت اسب است این مدرک می تواند سند و شناسنامه ای باشد که در آن شجره نامه اسب نوشته شده باشد.

فروش اسب اصیل ترکمن

این اسب قدی به طول 142 تا 154 سانتی متر دارد و وزن آن بین 350 تا 450 کیلوگرم است. این اسب به رنگ های کهر، مشکی، کرنگ و نیله(خاکستری) یافت می شوند. عمده ترین رنگ هایی که در این نژاد یافت می شوند به ترتیب کهر، نیله و کرنگ می باشند. گران ترین اسب دنیا نژاد آخال تکه ترکمن است که با قیمت 2.5 میلیون دلار در اختیار صاحبش که یک خانم میلیاردر است قرار گرفته است. که این اسب زیبا و خیره کننده است و در سرعت و استقامت بی نظیر است که تنها حدود 3500 اسب از این نژاد در کشورهای روسیه، استرالیا، ترکمنستان، اروپا و آمریکای شمالی شناخته شده است.

اسب های ایرانی خیلی باهوش و پاهای دراز و کشیده ای دارند. خیلی اسب حیوان دوستداشتنی است و وقت گذاشتن برای اسب ارزش دارد. زین وسیله ای است چرمی که بر روی پشت چهارپایان قرار داده می شود تا نشستن انسان آسان تر و ایمن تر شود. در گذشته زین سازی بین ترکمن ها بسیار مرسوم بود اما امروزه به دلیل استقبال کمتر از اسب دوانی این هنر در حال منسوخ شدن است. این اسب در سیستان و بلوچستان زندگی می کند، متاسفانه به دلیل بی توجهی به این گونه نژاد، در حال انقراض هستند. پت شاپ از دو کلمه پت به معنی حیوان خانگی و شاپ به معنی فروشگاه تشکیل شده است.