فروش گوشی های هوشمند رده بالا به بالاترین سطح رسیده است، اپل در همه مناطق پیشتاز است 9to5Mac

بر اساس گزارش جدیدی که امروز منتشر شد، فروش گوشی های هوشمند رده بالا در سال 2021 به بالاترین حد خود رسید و اپل در هر یک از شش منطقه جهانی تحت پوشش رتبه اول را به خود اختصاص داد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

عکس: تایلندی نگوین/پاشیدن

رشد فروش سامسونگ نسبت به کل بازار گران‌قیمت عقب‌تر بود.

جستجو برای نقطه مقابل ادعا می کند که رشد بخش گران قیمت (که به عنوان قیمت عمده فروشی بالای 400 دلار تعریف می شود) بسیار بیشتر از کل بازار است.

این شرکت معتقد است که طیف وسیعی از عوامل پشت این موضوع هستند. تقاضا برای تلفن های 5G واضح است. این بیماری همه گیر باعث شده تا عرضه های برنامه ریزی شده در سال 2020 به سال 2021 برسد و کمبود تراشه های جهانی مانع از برآورده شدن تقاضا توسط شرکت هایی مانند اپل شده است و آنچه که معمولاً خریدهای سال 2020 بود را تا اوایل سال 2021 به تعویق انداخته است. کمبود، زیرا تخصیص منابع محدود به سودآورترین خطوط تولید منطقی است.

اپل از زمان عرضه آیفون X در سال 2017، به بالاترین سهم خود در بازار گران قیمت دست یافته است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


سازنده آیفون نیز در بهترین موقعیت برای استفاده از آن خواهد بود ناپدید شدن موثر هواوی

فروش سامسونگ در این بخش نسبت به سال قبل 6 درصد افزایش داشت، اما OEM سهم خود را از دست داد. S21 بهتر از S20 مبتلا به بیماری همه گیر عمل کرد. سری گلکسی زد فولد و فلیپ که در نیمه دوم سال 2021 عرضه شدند نیز عملکرد خوبی داشتند، به خصوص در کره جنوبی، آمریکای شمالی و اروپای غربی. با این حال، این دستاوردها به دلیل عدم عرضه سری نوت جدید و تجدید سری FE در سال 2021 تا حدودی به خطر افتاده است. کمبود قطعات نیز بر عرضه این برند تأثیر گذاشته است.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

در مورد OEM ها، اپل همچنان به تسلط بر بازار ادامه داد و برای اولین بار از سال 2017، به لطف ارتقای قوی 5G برای سری های آیفون 12 و آیفون 13، به 60 درصد از سهم فروش رسید. تاخیر در عرضه دستگاه های اپل در سال 2020 نیز باعث شده است. تقاضا در سال 2021. اپل، با قدرت برند قوی خود، در بهترین موقعیت برای جلب نظر کاربران گوشی های هوشمند رده بالای هوآوی است. این نیز با رشد اپل در چین نشان می‌دهد، جایی که این برند در سه ماهه چهارم سال 2021 به بالاترین سهم خود در بازار دست یافت.

بر اساس گزارش خدمات نبض بازار کانترپوینت، فروش جهانی گوشی‌های هوشمند ممتاز در سال 2021 نسبت به سال قبل 24 درصد رشد کرد و به بالاترین سطح خود رسید. رشد بخش ممتاز از رشد 7 درصدی سال به سال در فروش جهانی گوشی‌های هوشمند در سال 2021 فراتر رفت. بخش ممتاز به تنهایی 27 درصد از فروش جهانی گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داد که بالاترین سهم آن تا کنون است.