فروش AirPods Pro 2 باعث شد اپل سهم بازار TWS را 34 درصد افزایش دهد.

ستاره ها نشان می دهد که اپل شامل برند Beats و سامسونگ شامل زیرمجموعه هارمان است.

اپل (از جمله Beats) با عرضه نسل دوم AirPods Pro که منجر به افزایش 34 درصدی در فروش و 31 درصد سهم بازار شد، از جایگاه رهبری خود دفاع کرد. سامسونگ (از جمله زیرمجموعه های هارمن) جایگاه دوم را به خود اختصاص داد، اما با وجود عرضه Galaxy Buds2 Pro جدید، فروش آن 15 درصد کاهش یافت.

فروش AirPods Pro 2 کلید رشد اپل است

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به نظر می رسد اپل در این سه ماهه پیشتاز خود را حتی بیشتر افزایش دهد و ایرپاد پرو 2 احتمالاً یکی از محبوب ترین هدایای تعطیلات باشد.

در سه ماهه سوم 2022، برندهای صوتی محور مانند سونی، جبرا و JBL (تحت زیرمجموعه های هارمن سامسونگ) از تخفیف های تهاجمی در همه کانال ها استفاده کردند تا سطح حمل و نقل را حفظ کنند و به طور قابل توجهی بازار عملکرد مارک هایی را که ارزش مناسبی برای پول ارائه می دهند تضعیف کرد. اما افزایش ارزش بازار این برندها نسبتاً پایدار است.

فروشنده محموله های سه ماهه سوم 2022 (میلیون ها) Q3 2022
سهم بازار
Q3 2021
محموله (میلیون ها)
Q3 2021
سهم بازار
سالانه
رشد
سیب* 23.8 30.9٪ 17.8 24.6٪ +34٪
سامسونگ* 7.4 9.6٪ 8.7 12.0٪ -15%
قایق 4.1 5.4٪ 2.8 3.8٪ 50%
شیائومی 3.4 4.4٪ 4.9 6.8٪ -31٪
آبنبات اسکلتی 2.6 3.3٪ 2.7 3.7٪ -4٪
دیگران 35.6 46.4٪ 35.3 49.1٪ +1٪
جمع 76.9 100.0% 72.2 100.0% +6٪
کانترپوینت گفت که برندهای صوتی سطح بالا در تلاش برای حفظ موقعیت خود هستند و برای انجام این کار باید قیمت ها را کاهش دهند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در بررسی عمیق AirPods Pro 2 خود، اشاره کردیم که اگرچه طراحی تقریباً بدون تغییر است، عملکرد و بهبود ویژگی‌ها قابل توجه است.

  • حذف فعال نویز پیشرفته
  • حالت شفافیت که اکنون شامل گزینه تطبیقی ​​است
  • کنترل صدا با ژست‌های سوایپ روی ساقه هدفون
  • عمر باتری از چهار ساعت به شش ساعت افزایش یافته است
  • عمر باتری گوشی بهبود یافته زمان کل گوش دادن را به 30 ساعت افزایش می دهد.
  • شارژ کیس پشتیبانی از شارژر اپل واچ را اضافه می کند.
  • این کیس اکنون شامل یک تراشه U1 مانند AirTag است.
  • بلندگوی داخلی برای زنگ‌های هشدار برنامه «یافتن» و پینگ
  • حلقه تسمه یکپارچه روی کیس (بند به طور جداگانه فروخته می شود)

یافته های کلیدی اپل عبارت بودند از:

  • تحویل از 17.8 میلیون دستگاه در سه ماهه سوم 2021 به 23.8 میلیون دستگاه در سه ماهه سوم 2022 افزایش یافت.
  • رشد سالانه TWS به 34 درصد رسید
  • سهم بازار از 24.6 درصد به 30.9 درصد افزایش یافت

Canalys گزارش امروز را با بیان اینکه بازار TWS به طور کلی 6٪ رشد کرده است، آغاز کرد، در حالی که نشان می دهد که بلندگوهای هوشمند محبوبیت خود را از دست داده اند.

سهم اپل در بازار قبلاً دو برابر سامسونگ بود و اکنون 2.5 برابر بیشتر است.

این شرکت گفت که اپل سهم بازار خود را بیشتر افزایش داده است و این به ضرر سامسونگ و شیائومی است.

اپل در سه ماهه سوم به طور قابل توجهی برتری قوی خود را نسبت به بقیه بازار افزایش داد، زیرا سامسونگ در رتبه دوم شاهد کاهش 25 درصدی فروش گلکسی بادز بود.

بر اساس آخرین تخمین‌های Canalys، بازار جهانی صوتی هوشمند شخصی در سه ماهه سوم سال 2022 برای دومین بار متوالی کاهش یافت و فروش آن با کاهش 4 درصدی به 113.6 میلیون دستگاه رسید. TWS با رشد 6 درصدی به 76.9 میلیون واحد در سه ماهه، تنها دسته ای است که افزایش نشان می دهد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

طبق گزارش اطلاعاتی جدید بازار، فروش قوی AirPods Pro 2 نقش مهمی در افزایش قابل توجه سهم اپل در بازار True Wireless Stereo (TWS) داشت.