فناوری بازاریابی (Martech) چیست؟ 9to5mac Farsi

در کنار رابط کاربری جذاب آن موسوم به آی او اس (ios) که با توجه به هماهنگی بسیاری که بین سخت افزار و نرم افزار ایجاد میکند، تجربهای جذاب از کار کردن با یک گوشی فرازمینی را برایتان به ارمغان میآورد. همچنین بهره گیری از روشنایی ۶۲۵ نیت علاوه بر اینکه محتوای صفحه نمایش را در مکانهای پرنور حفظ میکند به کاربران امکان میدهد که تصاویر را به صورت شارپ و زنده تماشا کنند. برنامه نویسان با یادگیری و استفاده از از محاسبات ابری، برنامه ها و نرم افزارهای بهتر و کاربردی تر عرضه می کنند. اما با تکنولوژی ابر (Cloud)، از طریق ادمین پنل خود بهسادگی میتوانید تغییرات مورد تائید سازمان را اعمال نمایید. با گذشت زمان، آیفون طرفداران جدیدی در سراسر جهان پیدا کرد و عنوان پردرآمد ترین شرکت موبایلی را در سالهای اخیر به خود اختصاص داد. با پیشرفت تکنولوژی، کمپانیهای تولید کننده موبایل ویژگیهای جذاب و جدیدی به این گجتهای دوست داشتنی اضافه میکنند و با توجه به امکانات جدیدی که ارائه میدهند، نیازهای بیشتری را برای ما رفع میکنند؛ همین موضوع سبب شده است که گوشیهای هوشمند موبایل، عنوان پر طرفدارترین بخش بازار آیتی را به خود اختصاص دهند. سامسونگ این غول تکنولوژی کره ای چند سالی است که سهم زیادی از بازار موبایل را به خود اختصاص داده است.

یکی از ویژگیهای این گوشیها دوربین بسیار قوی با قابلیتهای عکاسی و فیلمبرداری حرفهای است. داشتن اپل آیدی قابلیتهای فراوانی را برای کاربران آیفون و آیپد به ارمغان میآورد. ویژگی دیگری که باید به آن اشاره کنیم دوربین این گوشی های آیفون است که عملکرد فوق العاده ای را دارد، حتی قدیمی ترین آیفون ها هم در دوره خودشان از دوربین هاای با کیفیتی بهره مند بودند. این چهار گوشی اپل گرچه نتوانستند مانند سالهای قبل رکوردهای زیادی را جابجا کنند، اما با فروش فوق العاده خود بسیاری از اهداف اپل را محقق کردند. سامسونگ در ابتدای کار مسیر سختی برای کنار زدن رقیبان سنتی خود مانند گوشی نوکیا و نیز رقبای تازه وارد مانند گوشی آیفون داشت اما پس از گذشت چندین سال و صحیح و خطا های فراوان و نیز شناخت نیاز مشتریان و معرفی محصولات جدید با ویژگی های جذاب توانست بالاخره در فصل دوم سال 2021 میلادی رکورد دار فروش در بازار جهانی با فروش 59 میلیون دستگاه شود. یکی از تفاوتهای شرکت اپل با سایر کمپانیها قیمت نسبتا بالای محصولات آن است و کاربر باید با توجه به نیاز خود و ویژگیهایی که نیاز دارد، اقدام به خرید آیفون کند. اگر قصد خرید از مجموعه گوشی سونی دارید،می توانید انتخاب های زیادی داشته باشید.گوشی های سونی از میان رده تا گران قیمت در بازار موجودهستند.

تراشهٔ A11 چهار هسته کم مصرف با نام Mistral و ۲ هسته پر قدرت با نام Monsoon را شامل میشود. تراشه اختصاصی هواوی (کایرین) در اکثر گوشی های این برند مورد استفاده قرار گرفته است که از نظر قدرت پردازش و بهینه بودن با تراشه اگزینوس برابری میکنند اما توان رسیدن به چیپست های قدرتمند اسنپدراگون را ندارد. شیائومی Mi 11 بعد از عرضه در فوریه 2021 نام بزرگ دیگری است که به این لیست وارد می شود و به محض اینکه از آزمایشگاه های ما (و دستان ما) عبور کند، آن را به این لیست اضافه خواهیم کرد. امروزه گوشیهای موبایل عضوی جدا نشدنی در زندگی ما هستند. هیچ چیز دیگری مانند تکنولوژی زندگی را تغییر نداده است. در قرن فراهوشمند، تکنولوژی عنصر اصلی زندگی انسانی را تشکیل خواهد داد و به انسانها کمک خواهد کرد مستقل از یکدیگر زندگی کنند.

برای مثال حذف کردن شارژر از جعبههای سری 12 باعث شد تا بسیاری از شرکتهای موبایلی از جمله سامسونگ، اپل را مورد تمسخر قرار دهند ولی بعدا از حرکتهای اپل الهام گرفته و آن را اجرا کردهاند. طراحی این گوشی به نحوی است که استفاده آن بسیار آسان است و هنگام کار کردن با تاچ آن دچار مشکل نخواهید شد. طراحی بدنه: اپل گوشی های خود را در وزن سبک و طراحی زیبا تولید کرده است و دارای تنوع مدل و اندازه هستند. با گوشی خود تماس بگیرید تا بتوانید آن را از حالت استندبای خارج کرده و به صفحه، دسترسی پیدا کنید.

تحقیقات به عنوان فعالیت کلیدی خلق تکنولوژی مورد تاکید ویژه قرار سایت 9to5mac می گیرد. تفاوت کلیدی دیگر ظرفیت باتری است؛ با ارتقا در این بخش ظرفیت باتری به 5000 میلی آمپر ساعت رسیده است. شما میتوانید بسیاری از کنترلها را توسط مانیتور و میکروفون و اسپیکر هواوی تعبیه شده در این خودرو انجام دهید، از ساعت هوشمندتان به عنوان سوییچ برای باز کردن در و روشن کردن خودرو استفاده کنید و حتی از این طریق خانه یا دفتر کار هوشمندتان را هم تحت نظر داشته باشید. تکنولوژی بی شک زندگی را برای انسان آسان ساخته است، ولی نباید از تاثیرات منفی تکنولوژی نیز چشم پوشی کرد، بی شک تکنولوژی در بسیاری زمینه ها بر روی انسان ها تاثیر منفی به همراه داشته است. کشفها و اختراعهایی که انسانها انجام دادهاند زندگی انسانها را هم به صورت مثبت و هم به صورت منفیایی تحت شعاع خود قرار دادهاند. سیستمعامل گوشی خود را بروزرسانی کنید. از ویژگیهای آیفون میتوان به رابط کاربری ساده، سیستمعامل سبک و راحت، بهروزرسانی منظم، کیفیت دوربین مناسب، نمایشگر با کیفیت و جنس بدنه مقاوم از جمله ویژگیهایی است که ارزش خرید گوشی موبایل آیفون را بالا میبرد. این گوشیها با سیستمعامل iOS کار میکنند که بهطور اختصاصی به شرکت اپل تعلق دارد.آیفون به مجموعه گوشیهای هوشمندی گفته میشود که شرکت اپل آنها را تولید و به بازار عرضه میکند.

اپل همواره با وسواس خاصی در زمینه ساخت محصولات خود در زمینه نرم افزار، سخت افزار و حتی در زمینه طراحی عمل میکند؛ این ویژگی را در ساخت هر سری جدید آیفون نیز شاهد هستیم. آیفون X در مقایسه با آیفون های پیشین خود از طراحی کاملا متفاوت و متمایزی بهره می برد و از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار بوده. به همین دلیل است که روابط اینترنتی معمولاً به ملاقات از نزدیک منجر میشود زیرا ارتباط از نزدیک تنها راه برطرف کردن این نیاز است. به دلیل فضای رقابتی میان فروشگاهها و تعداد زیاد طرفداران برند اپل، هر فروشگاه اینترنتی باید در کنار تنوع محصولات خود، به فروش آنلاین گوشی اپل نیز توجه کند و این محصولات را با قیمتهای بهروز به مخاطب عرضه کند. خرید آنلاین موبایل اپل با مدلهای متنوع و قیمتهای بهروز، در فروشگاه اینترنتی اعتبارکالا امکانپذیر است. فروشگاه اینترنتی موبایل 19کالا به عنوان یکی از مراجع موبایل در این مطلب سعی کرده تا به نکاتی در رابطه با محدویتهای آیفون اشاره کند، تا اگر قصد خرید از این برند را دارید با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید. گوشیهای اندرویدی هم از چیپستهای ساخت کوالکام، مدیاتک، سامسونگ و غیره استفاده میکنند. این ۲ مدل برخلاف Galaxy Fold و Galaxy Z Fold سامسونگ مورد استقبال قرار گرفت.

مجموعهای از چهار دوربین لایکا مجهز به هوش مصنوعی با دوربین اصلی واید با سنسور 50 مگاپیکسلی به این معنی است که برای گرفتن عکسهای زیبا عالی است. توسعه مداوم مدلهای جدید هواوی به این معنی است که مدلهای قبلی اغلب با تخفیف مناسب در دسترس هستند. آیفون ۱۱: این سری در مدلهای ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس تولید میشدند که ظاهر آنها نسبت به مدلهای قبلی بسیار متفاوتتر بود و لنز دوربینها بسیار بزرگتر شده بود. آیفون دوازده در چهار نسخه مینی، نسخه پایه، نسخه پرو و نسخه پرو مکس به بازار عرضه شد. آیفون ۵: این سری در سه مدل iPhone 5، آیفون 5C و آیفون 5S به بازار عرضه شد که این مدلها دارای رم ۱ گیگابایتی و نمایشگر ۴ اینچی بودند. مهمترین تفاوت از لحاظ ظاهری با نسل قبل استفاده از لبههای تخت بجای لبههای خمیده آیفون 11 است که آیفون محبوب 5s را به خاطر ما میآورد. از بازار و بازیهایش که بگذریم باید بدانیم که محصولات برندهای معروف مانند سامسونگ به سرعت توسط چین کپی میشوند و گوشیهای فیک و تقلبی آنها بازار را پر میکند.

آیفون ۸ پلاس دارای رم ۳ گیگابایتی، نمایشگر ۵.۵ اینچی و حافظههای ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به بازار عرضه شد. نکته قابل توجه این است که استفاده از گوشی آیفون و برنامههای آن نیازمند ساختن Apple ID است تا کاربر بتواند پس از خرید گوشی موبایل آیفون بدون هیچ مشکلی از برنامههای اپل استور و بهروزرسانیهایی که برای آن منتشر میشود، بهراحتی استفاده کند. گوگل اعلام کرده است که نسخه رایگان این پلتفرم سال آینده عرضه میشود، اما در حال حاضر با پرداخت حق اشتراک و خرید بازیها، میتوان از آن استفاده کرد. از نظر سخت افزاری بسیار مقاوم و قدرتمند هستند. فناوری یا تکنولوژی مهارتی است برای ساختن نرم افزار یا سخت افزار. فناوری بازاریابی تنها به معنای استفاده مستقیم از فناوری نیست و میتوان فعالیتهای زیادی را با کمک تکنولوژی به صورت خودکار درآورد و یا میتوان سرعت رسیدن به اهداف بازاریابی و تبلیغات، از جمله فروش را افزایش داد. با این حال نمیتوان آینده را پیشبینی کرد و مشخص نیست مدتی بعد محدودیتهای جدید اپل در ایران چه خواهد بود، ولی باز هم جای نگرانی نیست، چرا که حتی اگر هیچ راه گریزی هم وجود نداشته باشد، همیشه میتوان راهی ساخت و محدودیتها را دور زد.

هر چهار مدل این گوشیها از پردازنده A15 با فناوری 5 نانومتری استفاده میکنند. فناوری عامل تبدیل منابع طبیعی، سرمایه و نیروی انسانی به کالا و خدمات است که عناصر متشکله یا ارکان آن عبارت است از: سختافزار، انسان افزار یا نیروی انسانی متخصص، فناوری متبلور در اسناد و مدارک یا اطلاعات، سازمانها یا نهاد افزار. اپل با استخدام 1000 نیروی کار در زمینه سختافزار، نرمافزار و طراحی با نام پروژه بنفش (Project Purple) در سال 2004 شروع شد. اولین گوشی هوشمند اپل در سال ۲۰۰۷ معرفی شد که انقلاب بزرگی در طراحی و تولید گوشیهای هوشمند موبایل به وجود آورد.

در ادامه درباره این تکنولوژی جدید در سفرهای هوایی بیشتر بدانید.هیچ پروازی بی سر و صدا نیست! برای آشنایی بیشتر با گوشی موبایل اپل و انواع آن با ما همراه باشید. تصاویر زنده : گوشی های سری جدید اپل دارای دوربین هایی با کیفیت تر و وضوح بالا تری هستند که رنگ هایی بیشتر و زنده تری ارئه می دهند. خدمات و محصولات تکنولوژیکی که امروزه در حال توسعه و روانه به بازارند نقش بیبدیلی در شکل و کیفیت زندگی افراد خواهند داشت. اپل اولین گوشی های آیفن را در سال 2007 روانه بازار کرد. اگر اخبار مربوط به گوشیهای موبایل را بررسی کرده باشید، متوجه پیشرو بودن گوشی اپل در این بازار میشوید. شاید برای برند نوظهوری مثل شیائومی آمار فروش جهانی آن بهترین شاخص برای برآورد خوب و یا بد بودن آن باشد. آیفون ۸: این آیفونها دو مدل آیفون ۸ و iPhone 8 Plus به فروش رسیدند. این سری در چهار مدل آیفون ۶، آیفون 6S، آیفون ۶ پلاس و آیفون 6S Plus تولید شد. شما میتوانید برای مقایسه قیمت گوشی آیفون با دیگر گوشیهای روز موجود در بازار به تلکام مرجعه کنید. مرکز ماشین های اداری کیومیتا انواع گوشی های موبایل اپل را با قیمت روز برای شما کاربران گرامی عرضه کرده است.

گوشی های سامسونگ به دلیل کیفیت و عمر بالا انتخاب اول بسیاری از خریداران موبایل در ایران و جهان به شمار میروند. گوشیهای سامسونگ با پردازنده اسنپ دراگون که قدرت و کیفیت خوبی دارند در بازار ایران موجود نیستند، اما اصلا نگران نباشید چون پردازنده Exynos نیز به خوبی از پس تمام کارهای سنگین شما برخواهد آمد. مکالمه : شما می توانید از طریق این گوشی ساعت ها بدون آنکه شارژ آن زود تمام شود صحبت نمایید. پس از سری مینی، سری اصلی موبایل آیفون قرار دارد. احتیاط: هنگامی که باتری از آیفون جدا شده است، ممکن است که کشیدن آخرین نوار باعث پرتاب شدن باتری شود، بنابراین دست خود را روی باتری نگه دارید تا این اتفاق نیفتد، اما خود باتری را فشار ندهید، زیرا ممکن است فشار اضافی باعث شود که نوار چسبنده از زیر باتری پاره شود. مطمئناً دلایلی برای قیمت پایین آن وجود دارد از جمله شارژ کند باتری، دوربین های نه چندان قدرتمند و یافتن چند عیب و ایراد در حین تست گوشی. عصر دیجیتال سعی کرده است تا مدل های متنوعی از گوشی HTC برای شما فراهم کند تا بتوانید با دید بازتر و ساده تر به خرید خود بپردازید.جدیدترین گوشی HTC و همچنین قیمت گوشی HTC را در عصر دیجیتال می توانید مشاهده کنید.

معمولا اپل هر ساله از آیفون جدید خود در اواخر شهریور ماه رونمایی میکند. اپل اما انگار تصمیم گرفته از تکنولوژِی حسگر اثر انگشت (TOUCH ID) در زیر صفحه نمایشگر آیفونهای جدید استفاده کند؛ اما باید صبر کرد و دید که تیم کوک، امسال چه سورپرایزی برای طرفداران آیفون تدارک دیدهاند. در حالیکه جهان درگیر ویروس کرونا بود، اپل تصمیم گرفت برای اولین بار آیفون جدید خود را در یک مراسم ویدئویی معرفی کند. به علت همهگیری ویروس کرونا در جهان مشکل اصلی که گوشیهای آیفون با آن دست به گریبان بودند، قفل صفحه نمایش بود که توسط چهره اشخاص بازگشایی میشد. در این بین اما آیفون 12 مینی نتوانست طرفداران خود را به خوبی جلب کند و با توجه به درخواست پایین آن، اپل به ناچار تصمیم به توقف تولید آن در اوایل سال 2021 گرفت.

بهنحوی که در سال 2021 شاهد عرضه Galaxy S21 Ultra، یکی از قدرتمندترین و کمنظیرترین گوشیهای هوشمند لمسی تولید شده در تاریخ چندین ساله تولید این مدل از گوشیها توسط شرکت سامسونگ بودهایم. صفحه نمایش : امروزه اپل صفحه نمایش های خود را تا اندازه 6 اینچ هم عرضه کرده است.در گذشته اندازه آنها از 4 اینچ تا 5 اینچ ارائه می شد. بازار فروش ابزارهای الکترونیکی و به ویژه گوشی های هوشمند دست دوم، با توجه به قیمت بالای کالاهای نو و آکبند، همواره بازار پر رونقی بوده است، به خصوص در چند سال اخیر و با افزایش قیمت دلار، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا با صرف هزینه به مراتب کمتر به سراغ خرید گوشی کارکرده یا استوک بروند که از تولید آن چند سالی می گذرد.

آیفون سپس در کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان عرضه شد و طرفداران خود را پیدا کرد؛ طوریکه در سال بعد و با معرفی آیفون جدید شرکت اپل تصمیم گرفت عرضه این گوشی را در 22 کشور آغاز کند. در ادامه گوشیهای آیفون را معرفی خواهیم کرد. در ادامه به بررسی چند ویژگی این گوشی هوشمند اپل می پردازیم. شرکت اپل هر ساله نسخه جدیدی از گوشی های آیفون را به بازار ارائه می دهد. به بیان دیگر شرکت APPLE فقط گوشی های با کیفیت تولید می کند و کاری با آن دسته از کاربرانی که بنا به هر دلیل طرفدار گوشی های ارزان تر قیمت هستند ندارد.

پس از طی مراحل گمرک، ارزش افزوده و مالیات گوشی به دست فروشنده میرسد و مطابق قانون این اختیار را دارد که 15% سود را در قیمتگذاری گوشی در نظر بگیرد. البته قیمت گوشی اپل نسبت به گوشیهای دیگر برندها کمی بالاتر است اما مزایایی که این گوشی به کاربر ارائه میکند، باعث میشود که ارزش خرید آن بالا باشد. در گوشی های اپل بسته به کاربرد، سال تولید، نوع صفحه نمایشگر، حافظه داخلی، امکانات دیگر نظیر حسگرهای اثر انگشت، دوربین های تکی یا چند گانه، قیمت این گوشی ها دچار نوسان می شود. تیم تلکام قصد دارد شما را قبل از خرید گوشی آیفون با ساختار و بررسی کاربرد آن ها آشنا کند. در نهایت هم به سری F میرسیم که قدیمیترین گروه از محصولات پوکو است و پرچمداران این شرکت تحت این عنوان عرضه میشوند. بعد از گوشی آیفن سری X حالا بر ترین گوشی های این شرکت iPhone 11 ،11 Pro و 11 Pro Max است. آیفون همواره از پرفروش ترین گوشی ها بوده و سهم زیادی از بازار پرچمداران را در سال های اخیر در اختیار داشته است. با توجه به بهروز رسانی پی در پی آیفونها، نمیتوان گفت که چه زمانی برای خرید آیفون مناسب است و یا کدام یک از گوشیهای اپل بهتر است، اما در حال حاضر محدوده آیفون ۱۲ بزرگترین و بهترین محدوده آیفون اپل میباشد که با ۴ مدل انتخاب شده است.