فناوری صفحه نمایش پیشرفته سامسونگ – آیا اپل باید از بخشی از آن استفاده کند؟

Flex In & Out یک مفهوم جدید از تلفن تاشو است که می تواند هم به سمت داخل و هم به بیرون، 360 درجه تا شود. THE [existing] ضریب فرم “داخل تاشو” که فقط به سمت داخل تا می شود، نیاز به یک پنل خارجی مجزا برای نمایش اطلاعات در هنگام تا شدن دارد، اما Flex In & Out می تواند بر این مشکل غلبه کند و امکان گوشی های تاشو سبک تر و نازک تر را باز کند.

لطفا در نظرسنجی ما شرکت کنید و نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید. شما می توانید هر تعداد یا چند مورد را که می خواهید بررسی کنید.

تا به امروز، سوابق سامسونگ در گوشی های تاشو واقعاً اعتماد به نفس را القا نمی کند. عرضه اولین مدل گلکسی فولد در سال 2019 یک فاجعه کامل بود. اگرچه پیش‌سفارش‌ها به خوبی انجام شد، اما تنها 48 ساعت طول کشید تا مشکلات اصلی پیدا شود زیرا بازبین‌ها دستگاه را آزمایش کردند. سامسونگ ابتدا اعلام کرد که عرضه را تا ماه می به تعویق انداخته و پیش‌سفارش را لغو کرد. این شرکت سپس در مورد عرضه در ماه جولای صحبت کرد، قبل از اینکه آن را نیز لغو کند.

یک آیپد فوق فشرده با صفحه نمایشی که تقریباً به اندازه یک حرف ایالات متحده بزرگ می شود را تصور کنید.

آیا اپل باید از هر یک از این فناوری ها استفاده کند؟

آخرین فناوری صفحه نمایش پیشرفته سامسونگ معرفی شده است که در دسترس مشتریان لوازم الکترونیکی مصرفی مانند اپل قرار خواهد گرفت. پیشروی قابل توجه این شرکت کره ای در فناوری صفحه نمایش به این معنی است که تامین کننده اصلی صفحه نمایش اپل باقی می ماند.

چشم نوازترین محصول در نمایشگاه Rollable Flex است که بیش از پنج برابر از 49 میلی متر به 254.4 میلی متر (حدود 2 اینچ تا 10 اینچ) در طول افزایش می یابد. در حالی که فاکتورهای معمولی تاشو یا کشویی تا سه برابر مقیاس پذیری را ارائه می دهند، Rollable Flex با اجازه دادن به صفحه نمایش در یک محور O شکل مانند یک غلتک، بر این محدودیت ها غلبه می کند.

سامسونگ دیسپلی توضیح داد: «بزرگترین ویژگی این است که ما توانستیم یک نمایشگر بزرگ را که حمل آن در اطراف دشوار بود، با چرخاندن آن به شکل قابل حمل تبدیل کنیم.

البته قبلاً نمایشگرهای رول آپ را دیده بودیم. سامسونگ نمونه اولیه دستگاه های خود را در اوایل سال 2011 و بعداً بیشتر به نمایش گذاشت. ما همچنین نمونه هایی از دیگر سازندگان نمایشگر TCL و همچنین شرکت های تلفن مانند موتورولا و ال جی را دیده ایم. دومی هرگز وارد بازار نشد زیرا شرکت قبل از اینکه بتواند ال‌جی Rollable را عرضه کند از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شد.

نمایشگر OLED این سنسور می تواند ضربان قلب، فشار خون و سطح استرس کاربر را با لمس دو انگشت اندازه گیری کند. نور OLED بسته به انقباض و شل شدن رگ های خونی داخل انگشت، به طور متفاوتی بازتاب می شود و زمانی که به پنل باز می گردد، OPD آن را تشخیص داده و به اطلاعات سلامتی تبدیل می کند. Samsung Display اولین شرکتی است که از فناوری پنل با قابلیت تشخیص همزمان اثر انگشت و اطلاعات بیومتریک رونمایی کرد.

این تلفن در نهایت راه اندازی شد، اما آسیب به شهرت گسترده بود – و سایت خواهر ما 9to5Google متوجه شد که بزرگترین نقص هنوز در آخرین نسخه، گلکسی زد فولد 4 وجود دارد.

اما سامسونگ نسخه جدیدی (عکس بالا) ارائه کرده است که ادعا می کند قابلیت توسعه واقعا شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

سامسونگ اعلام کرده است که نمایشگرهای ترکیبی تاشو/کشویی معروف به Flex Hybrid را نیز ارائه خواهد کرد.

رول آپ فلکس

ویژگی های جدید شامل صفحه نمایش قابل چرخش (بالا) و حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش است که به شما امکان می دهد قفل دستگاه خود را با لمس کردن هر نقطه از صفحه نمایش به معنای واقعی کلمه باز کنید…

فناوری صفحه نمایش پیشرفته سامسونگ

اما سنسور نمایشگر OLED ویژگی دیگری را نیز ارائه می‌کند که ظاهراً اپل برای اپل واچ آینده کار می‌کند: نظارت بر فشار خون.

سامسونگ دیسپلی گفت: برای اندازه گیری دقیق فشار خون فرد، اندازه گیری فشار خون هر دو بازو ضروری است. نمایشگر سنسور OLED می تواند به طور همزمان انگشتان هر دو دست را تشخیص دهد و اطلاعات سلامتی دقیق تری را نسبت به پوشیدنی های موجود ارائه دهد.

صفحه نمایش گوشی هوشمند تاشو دو طرفه به داخل و خارج خم می شود

این شرکت می‌گوید اکنون رویکرد جدیدی به نام Flex In & Out ارائه کرده است، به این معنی که می‌توان آن را با صفحه‌نمایش محافظت‌شده در داخل تا کرد یا برای استفاده در خارج از آن در دسترس است.

شاید دیدنی ترین پیشرفت از این سه پیشرفت، چیزی باشد که سامسونگ آن را Rollable Flex می نامد.

با فرض اینکه آن‌ها همانطور که استیو جابز در هنگام رد کردن مک‌های صفحه لمسی بیان می‌کند، فقط «نمونه‌ای خوب ارائه نمی‌دهند»، بلکه استفاده در دنیای واقعی را ارائه می‌دهند، آیا دوست دارید اپل یکی از این فناوری‌های نمایشگر را به کار گیرد؟

این به احتمال زیاد برای اولین بار در گوشی های هوشمند سامسونگ ظاهر می شود، بنابراین حدس می زنم باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا عملکرد بهتری نسبت به نسخه های قبلی دارد یا خیر.

فلکس انفرادی کشویی

Samsung Display هفته طولانی نمایش SID را برای اعلام سه نوآوری جدید انتخاب کرد که شرکت هایی مانند اپل در صورت تمایل می توانند آنها را برای دستگاه های آینده خریداری کنند.

سنسور صفحه نمایش OLED

سامسونگ دیسپلی همچنین از یک نمایشگر سنسور OLED جدید با قابلیت تشخیص اثر انگشت در هر نقطه از صفحه نمایش رونمایی خواهد کرد. […] به طور معمول، حسگرهای اثرانگشت گوشی‌های هوشمند به‌عنوان یک ماژول مجزا از پنل در زیر پنل وصل می‌شوند، اما نمایشگر سامسونگ دیود نوری ارگانیک تشخیص نور (OPD) را در خود پنل ادغام کرده است.

مطمئناً به نظر می رسد که این مورد پتانسیلی برای مک بوک ها و آیپدهای بزرگتر دارد، اما همانطور که شرکت گفته است، به نظر می رسد باید کمی صبر کنیم تا ببینیم چگونه کار می کند.

با این یکی، شیطان ممکن است در جزئیات باشد. Touch ID یک سیستم بسیار پیچیده‌تر از خوانندگان اثر انگشت بسیار ابتدایی‌تر است که سامسونگ در گذشته در دستگاه‌های خود استفاده می‌کرده است، و صفحه‌خوان‌های Google در دستگاه‌های پیکسل نیز با مشکلاتی روبرو بوده‌اند، بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا این فناوری می‌تواند با اپل آشنا شوید استانداردهای ایمنی و قابلیت اطمینان

یکی از بارزترین کاربردهای اپل، نمایشگر سنسور OLED است. این به طور بالقوه به آیفون‌ها اجازه می‌دهد تا نسخه‌ای از Touch ID را که نه تنها بر روی صفحه نمایش کار می‌کند، ارائه دهند هر کجا روی صفحه نمایش، به جای یک مکان خاص.

برای روشن بودن، از توضیحات سامسونگ به نظر می رسد که اپل می خواهد نه قادر به استفاده از فناوری روی ساعت باشید، زیرا به یک انگشت از هر دست نیاز دارد. اما امکان خوانش فشار خون در آیفون را فراهم می کند.

این شرکت در واقع بسیار کم در مورد این فناوری صحبت کرده است و عکسی را به اشتراک نگذاشته است، اما می گوید که این صفحه نمایشی است که “از یک تبلت 13 اینچی به یک صفحه نمایش 17 اینچی تبدیل می شود”.