فهرست آرزوهای HomeKit iOS 16 – 9to5Mac

این به طور رسمی زمانی از سال است که من روی آنچه قرار است در ماه ژوئن در WWDC اعلام شود تمرکز می کنم. شایعات همیشه در این فصل از سال شایع هستند، و جدا از برخی بهبودهای قابل توجه iMessage، امیدوارم اپل زمان زیادی را در طول سخنرانی اصلی صرف نشان دادن بهبودهای بسیار مورد نیاز HomeKit کند. بنابراین بیایید به آنچه در لیست علاقه مندی های iOS 16 HomeKit من است بپردازیم.

فقط سه چیز وجود دارد که می‌خواهم در HomeKit در iOS 16 ببینم. فکر می‌کنم اشتراک‌گذاری گرانول، ضبط مداوم، و طراحی برنامه Home برای iPhone و iPad بازنگری شده همچنان HomeKit را به بهترین پایه برای یک خانه هوشمند تبدیل می‌کند.

برای دوربین های HomeKit سیمی، مایلم اپل گزینه استفاده از ضبط مداوم را گسترش دهد. برای دوربین های HomeKit با باتری، ضبط 24/7 منطقی نیست زیرا باعث تخلیه باتری می شود. با این حال، برای دوربین‌های سیمی، من این گزینه را می‌خواهم – حتی اگر این فقط یک ویژگی در طرح 9.99 دلاری در ماه باشد، برای ضبط همه چیز در هر زمان. به خصوص با انتشار اولین دوربین پروژکتور فضای باز از حوا، زمان ضبط مداوم است.

اشتراک گذاری دانه بندی شده توسط دستگاه یا اتاق

HomeKit هفتگی مجموعه ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می شود تمرکز دارد.


یک برنامه Home اصلاح شده برای iPhone و iPad

هنگام اشتراک گذاری دسترسی به HomeKit، واقعاً جزئیات زیادی جز دوربین ها وجود ندارد. چه می شود اگر نمی خواستم فرزندانم به آن دسترسی داشته باشند ترموستات HomeKit? در حال حاضر هیچ راهی برای این کار وجود ندارد. من در حالت ایده آل دوست دارم شرایطی را ببینم که بتوانم به اتاق های خاصی دسترسی داشته باشم یا دسترسی به دستگاه های خاصی را مسدود کنم.

خلاصه

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپلیکیشن Home فعلی در آیفون واقعاً شروع به نشان دادن سن خود کرده است. با افزایش تعداد دستگاه های HomeKit، برنامه Home به خوبی با آن سازگار نیست. ایده اتاق ها در HomeKit ایده خوبی است، اما دسترسی به آن بسیار کند است. اگر اپل می‌خواهد اتاق‌ها را در اطراف نگه دارد (به ویژه برای دسترسی به سیری باید اتاق‌ها را حفظ کند)، نحوه دسترسی شما به آن‌ها باید تغییر کند. من می خواهم ببینم که اپل به شما اجازه می دهد بر اساس نزدیکی به یک نقشه از کجا هستید هوم پاد مینی یا Apple TV، سپس برنامه Home می تواند دستگاه های نزدیک به جایی که شما در خانه هستید را نشان دهد.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


همانطور که برنامه iPhone قدیمی است، برنامه iPad نیز می تواند از یک تعمیر اساسی بهره مند شود. هنگامی که به عنوان پایه دیواری برای HomeKit استفاده می شود، برنامه Home بسیار ملایم است. فرصت‌های زیادی برای اپل برای نوآوری در اینجا وجود دارد تا این مورد استفاده واقعی باشد.

ضبط مداوم

نمایش حلقه لاجیتک

دوم، اکنون که اپل اجازه نامحدود را می دهد دوربین های HomeKit در iCloud+، نحوه ادغام آنها در برنامه Home باید تغییر کند. مانند لیست دستگاه های HomeKit، وقتی بیش از چند دوربین اضافه می کنید، فقط به یک لیست کشویی تبدیل می شود. HomeCam با دوربین های HomeKit تعادل مناسبی بین قابلیت استفاده و عملکرد ایجاد کرده است. شاید زمان آن رسیده باشد که اپل دوربین ها را با یک برنامه اختصاصی HomeKitCam از برنامه Home خارج کند.