فورد متعهد شد که به حمایت از CarPlay ادامه دهد زیرا جنرال موتورز، تسلا و ریوین به دلیل مقاومت با واکنش‌های منفی روبرو می‌شوند.

Polestar شرکت دیگری است که در لیست نسل بعدی CarPlay اپل قرار دارد. جالب اینجاست که توماس اینگنلات، مدیرعامل Polestar هفته گذشته از اپل پارک بازدید کرد، همانطور که توسط کاربران در Reddit مشاهده شد (با تشکر، هایدیو!). مشخص نیست که Ingenlath در Apple Park چه می‌کرد، اما احتمالاً می‌توان تصور کرد که این موضوع مربوط به CarPlay است.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

اگر کسی بتواند به طور کامل CarPlay را بپذیرد، فورد است. از این گذشته، داگ فیلد، مدیر سابق اپل – که چندین سال تیم Apple Car “Project Titan” را رهبری می کرد – اکنون در فورد به عنوان معاون “EV و سیستم های دیجیتال” کار می کند. فورد همچنین در لیست خودروسازان اپل قرار دارد که متعهد به پشتیبانی از پلتفرم نسل بعدی CarPlay خود هستند.

فورد از تعهد خود به CarPlay به عنوان نقطه فروش نسبت به سایر خودروهای برقی مانند جنرال موتورز، تسلا و ریویان استفاده می کند. در دو هفته گذشته، جنرال موتورز فاش کرد که دیگر از CarPlay در خودروهای الکتریکی خود پشتیبانی نخواهد کرد، از خودروهای مدل سال 2024 شروع می‌شود، در حالی که RJ Scaringe، مدیرعامل Rivian، مقاومت خود را در برابر کارپلی دوچندان کرد.

این ماکت نسل بعدی Apple CarPlay شبیه فضای داخلی موستانگ Mach-E است.

صرف نظر از اینکه با نسل بعدی CarPlay چه اتفاقی می افتد، امیدوار کننده است که شرکت هایی مانند فورد تعهد خود را به این پلتفرم ابراز کنند. این شرکت برخی از بهترین و محبوب ترین خودروهای برقی موجود در بازار را تولید می کند و علناً قول داده است که به سرمایه گذاری در تجارت خودروهای الکتریکی خود ادامه دهد.

در حالی که شرکت‌هایی مانند جنرال موتورز و ریویان به دلیل عدم استفاده از پلتفرم کارپلی اپل با واکنش‌های منفی مواجه می‌شوند، فورد دقیقا برعکس عمل می‌کند. در بیانیه ای به 9to5Macفورد استدلال خود را برای حمایت از CarPlay توضیح داده است … و ما را به فکر کردن در مورد آینده رابطه فورد با اپل و نسل بعدی CarPlay وادار می کند.

تصمیم جنرال موتورز و نظرات Scaringe با واکنش گسترده طرفداران CarPlay مواجه شد. البته تسلا همچنان مانعی برای کارپلی است و هیچ نشانه ای وجود ندارد که تغییر کند.

یکی از سخنگویان می‌گوید: «ما همچنان به ارائه Apple CarPlay و Android Auto ادامه می‌دهیم زیرا مشتریان از قابلیتی که امکان دسترسی و کنترل آسان برنامه‌های گوشی‌های هوشمندشان را فراهم می‌کند، به ویژه مشتریان خودروهای برقی ما، قدردانی می‌کنند، زیرا برخی از خودروهای برقی در حال حاضر این ویژگی‌ها را ارائه نمی‌دهند.»

گرفتن 9to5Mac

کارپلی نسل بعدی جدید

اپل اعلام کرد اولین خودروهایی که از نسل بعدی پشتیبانی از CarPlay پشتیبانی می‌کنند، امسال معرفی می‌شوند، به‌موقع زمانی که خودروهای مدل سال 2024 از خط مونتاژ خارج شوند. آیا فورد یا پولستار پیشتاز خواهند شد و اولین حامیان تجربه جدید CarPlay خواهند بود؟ این مطمئناً بسیار منطقی است … اما برای اطمینان باید منتظر اعلام رسمی فورد و / یا اپل باشیم.

در بیانیه ای به 9to5Mac روز پنجشنبه، فورد تصریح کرد که برخلاف برخی از همتایان خود، برنامه ای برای حذف CarPlay ندارد.

این به شرکتی مانند فورد فرصت بزرگی برای شروع کارپلی می دهد. این شرکت سال‌ها حامی جدی CarPlay و Android Auto بوده است. همچنین اخیراً به‌روزرسانی سیستم‌افزاری را برای چندین خودروی خود از جمله Mustang Mach-E ارائه کرده است که تجربه CarPlay را بیشتر بهبود می‌بخشد و رابط اپل را فراتر از صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی خودرو می‌برد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی