فورد پشتیبانی از CarPlay بی سیم را برای مدل های 2020 منتخب با SYNC 4، صفحه نمایش تا 15.5 اینچ ارائه خواهد کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش قاب آیفون 11 اپل در آمازون


اما دیدن صفحه نمایش 15.5 اینچی با SYNC 4/Wireless CarPlay تعجب آور نیست. کراس اوور الکتریکی بعدی با الهام از موستانگ و دیگر خودروهای ممتاز فورد در آینده.

مربوط:

سیستم جدید SYNC 4 از سال 2020 در خودروهای منتخب فورد در دسترس خواهد بود.

فورد امروز جدیدترین سیستم چندرسانه‌ای داخل خودرو خود را با نام SYNC 4 معرفی کرد. سیستم جدید پشتیبانی از CarPlay بی‌سیم را برای برخی از خودروهای سال 2020 این شرکت با اندازه‌های صفحه نمایش از 8 تا 15.5 اینچ به ارمغان می‌آورد.

فورد اشاره می‌کند که SYNC 4 با Apple CarPlay بی‌سیم برای طیف وسیعی از صفحه‌نمایش‌های لمسی از 8 اینچ تا نسخه‌های جدید 12 و 15.5 اینچی «ساخته‌شده» خواهد بود. قابل ذکر است که تجربه CarPlay برای استفاده از تمام صفحه در این صفحه نمایش های بزرگ گسترش نمی یابد، بلکه پنجره ای به عنوان بخشی از رابط کاربری کلی SYNC 4 خواهد بود.

فورد تصاویر مختلفی از جمله پیش نمایشی از صفحه نمایش 15.5 اینچی را به اشتراک گذاشت. با این حال، CarPlay را در هیچ یک از تصاویر تبلیغاتی نشان نداد.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

SYNC 4 با قابلیت اتصال مبتنی بر ابر و تشخیص صدای محاوره ای، نتایج جستجوی جامع و ویژگی های بیشتری را به مشتریان ارائه می دهد. این شامل ناوبری اختیاری مبتنی بر ابر برای همگام شدن با آخرین اطلاعات ترافیک، امکان مرور سریع دفترچه راهنمای کاربر دیجیتال و سازگاری بی‌سیم با اپل کارپلی، اندروید اتو و برنامه‌های AppLink در گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های تلفن همراه است.

در حالی که پلتفرم داخل خودروی اپل برای مدتی با سیستم SYNC فورد ادغام شده است، اما با CarPlay متصل شده است. بسیار خوب است که شاهد گسترش CarPlay بی‌سیم به وسایل نقلیه بیشتری باشید. در همین حال، قیمت های بازار ثانویه گیرنده با CarPlay بی سیم برو پایین.

فورد SYNC 4 را در یک سال معرفی کرد بیانیه مطبوعاتی امروز:

فورد مشخص نکرده است که کدام خودروها از سیستم به روز شده SYNC 4 بهره خواهند برد.