فکس با iPhone و iPad – گزینه های رایگان و پولی

فکس از آیفون دارای امتیاز 4.6/5 ستاره با بیش از 15000 بررسی.

آموزش های بیشتر از 9to5Mac را بخوانید:

چند صنعت عمده وجود دارد که هنوز به فکس متکی هستند، از جمله بخش های حقوقی، بهداشتی، مالی و دولتی. در بسیاری از موارد، این به امنیت بیشتر در مقابل آسیب پذیری های ایمیل مربوط می شود. برای نگاهی دقیق تر به چرایی استفاده از دستگاه های فکس، به این مقاله نگاه کنید.

فکس رایتر برای iPhone و iPad به کاربران امکان ارسال و دریافت فکس را می دهد و همچنین امکان ارسال 5 صفحه را به صورت رایگان ارائه می دهد. خریدهای درون‌برنامه‌ای امکان ارسال و دریافت بیشتر از منبع رایگان را فراهم می‌کنند.

نحوه دریافت و ارسال فکس با برنامه Fax Burner iPhone و iPad

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی اینترنت-فکس امکانات:

  • رایگان به مدت 7 روز
  • بدون نیاز به حساب کاربری
  • رمزگذاری سرتاسر 256 بیتی درجه نظامی
  • سازگار با HIPAA
  • اسناد را وارد یا اسکن کنید
  • پشتیبانی 24/7 مشتری
  • رابط کاربری تمیز و ساده
  • پشتیبانی از iPhone، iPad و Apple Watch

به عنوان یک فرد، به ندرت منطقی است که هنوز یک دستگاه فکس داشته باشید، اما مواقعی وجود دارد که ممکن است نیاز به دسترسی به فکس داشته باشید. بیایید به چند گزینه خوب برای دریافت و ارسال فکس با آن نگاه کنیم آیفون یا آیپد.

گزینه اول حتی برای مشاغل کوچک و بزرگ مناسب است، از جمله آنهایی که به انطباق با HIPAA و رمزگذاری سرتاسر نیاز دارند.

نحوه دریافت ارسال فکس با آیفون یا آیپد

اینترنت-فکس

Fax Burner دارای امتیاز متوسط ​​4.9/5 ستاره از بیش از 22000 بررسی است. این یک دانلود رایگان در اپ استور برای آیفون و آیپد

فکس از آیفون

نحوه ارسال فکس با آیفون - فکس از برنامه آیفون

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر در شرایطی هستید که باید چندین فکس را در مدت زمان مشخصی انجام دهید، یکی از گزینه های اشتراک هفتگی یا ماهانه ممکن است انتخاب خوبی باشد.

با پیشرفت تکنولوژی، هنوز زمان هایی وجود دارد که ممکن است نیاز به ارسال یا دریافت فکس داشته باشید. چه یک اتفاق نادر یا معمولی باشد، خوشبختانه می توانید نیازهای فکس خود را با یک برنامه مدیریت کنید. برای کشف سه راه برای دریافت و ارسال فکس با iPhone یا iPad، از جمله دو گزینه رایگان و همچنین راه‌حل‌هایی برای مشاغلی که الزامات حریم خصوصی سخت‌گیرانه دارند، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اینترنت-فکس برنامه فکس اصلی iOS است که در سال 2008 راه اندازی شد، همان سالی که فروشگاه App اپل شروع به کار کرد. از آن زمان، به طور مداوم بهبود یافته و به روز شده است و توسط افراد برای شرکت هایی مانند 3M، Lyft، Citibank، دولت ایالات متحده و غیره استفاده می شود.

iFax - ارسال فکس با آیفون انتخابی اول

فکس از آیفون هر دو نسخه آیفون و آیپد برنامه خود را ارائه می دهد و دارای گزینه های نامحدود هفتگی، ماهانه یا سالانه با پرداخت هزینه از 5.99 دلار است. همچنین گزینه ای برای خرید اعتبار از 2.99 دلار وجود دارد.

آی فکس از میان 27000 بررسی به طور متوسط ​​4.6/5 ستاره دارد. پس از دوره آزمایشی رایگان 7 روزه، iFax در دسترس است 9.99 دلار در ماه یا 8.33 دلار در ماه در طول پرداخت سالانه

فکس رایتر

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

هر زمان که نیاز به دریافت فکس داشتید، کافی است یک دکمه را فشار دهید و ما یک شماره فکس رایگان به شما می دهیم که می توانید حداکثر تا 24 ساعت از آن استفاده کنید. پس از دریافت فکس، ما به شما اطلاع می دهیم، فکس را در تلفن شما ذخیره می کنیم و نسخه ای از آن را به صندوق ورودی شما ارسال می کنیم. توجه: ما فقط شماره تلفن های ایالات متحده (ایالات متحده) را ارائه می دهیم.